جاباما
۷۳۱۶۱۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

محور‌های دیدار رئیس جمهور کره با پمپئو

رئیس جمهوری کره جنوبی در دیدار با وزیر خارجه آمریکا گفت: نشست سران آمریکا و کره شمالی در سنگاپور موفقیت آمیز و موجب خلاصی جهان از جنگ هسته ای بود.

خبرگزاری مهر به نقل از یونهاپ: «مون جائه این» رئیس جمهوری کره جنوبی امروز پنجشنبه در دیدار با «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا در سئول، اعلام کرد: نشست اخیر سران آمریکا و کره شمالی در سنگاپور موفقیت آمیز و موجب خلاصی جهان از جنگ هسته ای بود.

رئیس جمهوری کره جنوبی ادامه داد: دیدگاه‌ های متفاوتی درباره نتیجه این نشست وجود دارد اما آنچه از همه مهمتر است این واقعیت است که چنین نشستی برای همه جهان اعم از مردم آمریکا، ژاپن و چین امکان رهایی از تهدیدات جنگ اتمی و موشک‌ های دور-بُرد را مهیا ساخت.

وزیر خارجه آمریکا نیز در این دیدار از رئیس جمهوری کره جنوبی خواست تا در راستای خلع سلاح هسته ای کره شمالی نقش هدایت‌ کننده و فعالی را ایفا کند.

گفتنی است دونالد ترامپ و کیم جونگ اون سران آمریکا و کره شمالی در نخستین دیدار خود، روز گذشته سندی را امضاء کردند که گفته می‌شود شامل تعهد پیونگ‌یانگ به خلع سلاح کامل هسته‌ای و در مقابل، تضمین‌های امنیتی آمریکا به پیونگ یانگ است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج