۷۳۱۸۵۴
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

پمپئو: تحریم‌های کره شمالی پابرجا خواهند ماند

وزیر خارجه آمریکا در دیدار با همتای چینی از تلاش‌های پکن برای کمک به برگزاری نشست مشترک میان سران کره شمالی و آمریکا تشکر کرد و در عین حال گفت رفع تحریم‌های کره شمالی، پیش از خلع سلاح اتمی این کشور صورت نمی‌گیرد.

خبرگزاری فارس: «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکاروز پنج‌شنبه (امروز) از سئول پایتخت کره جنوبی عازم پکن شد و با همتای چینی خود دیدار کرد.

به نوشته خبرگزاری رویترز، پامپئو در دیدار با «وانگ یی» وزیر خارجه چین روز پنج‌شنبه از تمام تلاش‌های چین برای کمک به برگزاری نشست میان سران آمریکا و کره شمالی تشکر کرد.

وی در این دیدار که بعد از دیدار با همتایان کره جنوبی و ژاپنی‌اش در سئول انجام گرفت، همچنین گفت که هنوز کارهای زیادی برای مسئله کره شمالی باید انجام بگیرد.

پامپئو پیش از این دیدار، در یک نشست خبری گفته بود: «معتقدیم که "کیم جونگ اون" بر اهمیت زمان‌بندی تکمیل خلع سلاح اتمی واقف است... ما باید این کار را به سرعت انجام دهیم. رفع تحریم‌ها... نمی‌تواند پیش از خلع سلاح کامل اتمی کره شمالی انجام گیرد.»

روز سه‌شنبه گذشته بعد از کشمکش‌های متعدد، سرانجام «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا و «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی در سنگاپور دیدار کردند و پیونگ یانگ خلع سلاح اتمی در شبه جزیره کره را در قبال تضمین امنیتی واشنگتن پذیرفت.

ترامپ در این نشست وعده داد رزمایش‌های نظامی آمریکا و کره جنوبی در شبه جزیره کره متوقف خواهند شد. امروز بعد از دیدار با پامپئو «مون جائه این» رئیس جمهور کره جنوبی نیز از امکان توقف رزمایش‌های مشترک این کشور با آمریکا برای ایجاد اعتماد میان دو کره خبر داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وبدين ترتیب کره هم مثل ایران رفت سر کار.....

    • سرباز ۴۰۲سومار

      آزموده را آزمودن خطاست مگر رهبر کره شمالی همه بد عهدی های ناجوانمردانه واسه لیبی و عراق و ایران رو آمریکایی ها کردند ندیدند که اینجور دارند توان موشکی و نظامی و هسته ای شان را به آمریکا یی ها و متحدانشان مفت تحویل میدن و فقط وفقط به یک حرف ترامپ دیوانه عهدشکن اعتماد میکنن که دیوانگی محض است و این رو از آلان میگم که آمریکا یی ها و متحدانشان پس از خلع سلاح هسته ای و نظامی کره شمالی به کشورشان حمله خواهند کرد کاری که با عراق و لیبی کردند.

    • میثم تشویق

      از آمریکا سگ تر خودشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج