۷۳۱۸۹۹
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

یادداشت عادل فردوسی‌پور برای جام‌جهانی

به عقیده عادل، برزیل امسال شانس بالایی برای قهرمانی دارد.

خبرآنلاین: عادل فردوسی پور که با برنامه ۲۰۱۸ در یک ماه جام جهانی مهمان خانه های فوتبالدوستان است در یادداشتی ویژه درباره این تورنمنت مهم جهانی نوشته است:همیشه جام جهانی را دوست داشتم چون بی‌حرف اضافه عاشق فوتبالم؛ اما به نظرم می‌آید این جام جهانی را باید طور دیگری دوست داشت. فکر می‌کنم این جام وجوه تمایز زیادی نسبت به جام‌های دیگر دارد. تیم‌‌های هم سطح و قدرتمند همه به یک اندازه بخت قهرمانی دارند و همین تقابل قوا، جام جهانی ۲۰۱۸ را جذاب و خواستنی می‌کند.

من همیشه تیم ملی انگلیس را دوست داشته‌ام. حتی در جام‌هایی که هیچ ادعایی نداشت. حسی خاص نسبت به این تیم دارم که اجازه نمی‌دهد نسبت به آن مایوس شوم. هر بار که این تیم پا به رقابتها گذاشته در مورد اخبار آن حساس بودم و در این جام هم همین گونه هستم. البته کارشناسان هیچ بختی برای این تیم قائل نیستند و آن را در میان ۴ تیم نیمه‌نهایی نمی‌بینند؛ اما باز هم همان عشق قدیمی اجازه نمی‌دهد نسبت به تیم «گرت‌ ساوت‌گیت» و ستارگانش بی‌تفاوت باشم.

فردوسی پور در بخش دیگری از یادداشت خودش برای جام جم نوشته است:البته تیم دوم من برزیل است و آن را همیشه دوست داشته‌ام. ۴ سال قبل بعد از آن شکست عجیب در نیمه‌نهایی خیلی از هواداران فوتبال غمگین شدند و من هم. این شکست البته بخشی از فوتبال بود ولی هوای ذهن بسیاری از فوتبالدوستان را ابری کرد و من بیشتر از این شکست مکدر شدم. البته برزیل امسال بسیار آماده‌تر از آن برزیل است و من فکر می‌کنم بخت شماره یک قهرمانی است چون «تیته» بیشتر از یک تیم معمولی، فوق‌ستاره آماده دارد.

البته برزیل یکی از تیم‌های صاحب بخت است چون این جام تیم‌ خوب، زیاد دارد. کلا جام جهانی ۲۰۱۸ یک جام جذاب است. با تیم‌هایی که همه برای قهرمانی شانس دارند. برزیل، اسپانیا، فرانسه و آلمان که یک مدعی سنتی است.

در مورد عشق اصلی‌ام ایران هم باید بگویم گروه بسیار دشواری داریم و خیلی خوش‌بینانه است اگر توقع داشته باشیم تیم ما از این گروه سخت و در رقابت با این حریفان قدرتمند به دور دوم صعود کند؛ با این حال آنچه فوتبال را از دیگر ورزشها متمایز می‌کند، اتفاقات غیرمترقبه و رقم خوردن نتایج عجیب است و همه به آن دل بسته‌ایم.

این روزها خیلی گرفتار برنامه ویژه جام جهانی ۲۰۱۸ هستم و از سویی برای آغاز این جام لحظه‌شماری می‌‌کنم، بی‌صبرانه انتظار شروع آن را دارم و همه بازیها را به دقت دنبال می‌کنم. فکر می‌کنم بازی‌های خوبی انتظارمان را می‌کشد و تیم‌ها کاملا آماده‌اند. اگر پیش‌بینی‌ها درست از آب دربیاید، یک جام هیجان‌انگیز پیش روی ماست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگرتوقع داشته باشیم تیم ماازاین گروه سخت صعودکند؟؟؟؟؟؟؟؟
      شارلاتان حقه بازتادیروزبخاطراینکه کیروش روابقاکنی باقاطعیت میگفتی باکیروش میتوانیم درجام جهانی بعدی برای اولین باربه دوربعدصعودکنیم حالاحرفتوعوض کردی ...
      حقاکه کیروشی پورخیلی هم شبیه کیروش هستی اصلن به بابات شباهت نداری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج