جاباما
۷۳۱۹۲۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

ترافیک در محور هراز نیمه سنگین است

رییس پلیس راه شرق استان تهران گفت: ترافیک در سراسر محور هراز پرحجم و روان و در برخی مقاطع نیمه سنگین است.

خبرگزاری مهر: رییس پلیس راه شرق استان تهران گفت: ترافیک در سراسر محور هراز پرحجم و روان و در برخی مقاطع نیمه سنگین است.

سرهنگ سیاوش محبی درباره وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی شرق استان تهران اظهارکرد:در حال حاضر در مسیرجنوب به شمال محور هراز شاهد ترافیک پر حجم هستیم، که این ترافیک در محدوده های سه راهی مشاء تا امام زاده هاشم(ع) نیمه‌سنگین است.

رییس پلیس راه شرق استان تهران با بیان این که ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه نیز در برخی مقاطع پر حجم است، گفت: در محور امام رضا(ع) نیز شاهد ترافیک پرحجم و روان هستیم.

وی گفت: آزادراه حرم تا حرم نیز شاهد ترافیک عادی و روان است و در سایر محورهای مواصلاتی شرق استان تهران نیز وضعیت ترافیکی مشابه وجود دارد.

محبی سپس به محدودیت های ترافیکی محورهای هراز و فیروزکوه اشاره کرد و افزود: تردد موتورسیکلت‌ها به استثناء موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی تا ساعت ۶ صبح روز یکشنبه ۲۷ خردادماه از محورهای هراز و فیروزکوه ممنوع است.

وی گفت: تردد کلیه تریلرها و کلیه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثناء حاملان موادسوختی و فاسد شدنی تا ساعت ۲۴ روز جمعه و همچنین از ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۶ خردادماه تا ساعت ۱۲ روز یک‌شنبه ۲۷ خردادماه از محورهای فیروزکوه و هراز ممنوع است.

محبی از یک طرفه شدن محور هراز برای تخلیه بار ترافیکی موج برگشت مسافرت های عید سعید فطر خبر داد و افزود: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز شنبه ۲۶ خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز یکشنبه ۲۷ خردادماه از سمت رودهن به آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۴ روز شنبه ۲۶ خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز یکشنبه ۲۷ خردادماه با اعلام مأموران مستقر در محل از آب اسک به رودهن محدوده مشاء به صورت یک طرفه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج