۷۳۲۰۲۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

جوان‌ترین‌های جام جهانی؛ دنیل و دیگران

در ادامه نگاهی خواهیم داشت به جوان ترین بازیکنانی که به همراه تیم های ملی خود راهی روسیه شده اند.

وبسایت نود: تورنمنت امسال می‌تواند به مانند یک سکوی پرتاب برای بازیکنان جوان عمل کند، اما جوان ترین بازیکنان حاضر در روسیه چه کسانی هستند؟ در ادامه نگاهی خواهیم داشت به جوان ترین بازیکنانی که به همراه تیم های ملی خود راهی روسیه شده اند.

۲۰-آلبرت گودموندسن (ایسلند): ۱۵ ژوئن ۱۹۹۷

گودموندسن در آکادمی باشگاه پی اس وی هلند رشد کرد و بعد از ۲۸ گل در ۶۳ بازی در تیم ذخیره ها، به تیم اصلی راه یافت. او تاکنون ۹ بار پیراهن این تیم را به تن کرده است. وی از زمان حضور در ایسلند چشم ها را خیره کرده و در ۵ بازی ۳ گل به ثمر رسانده است.

۱۹-امین حارث (مراکش): ۱۸ ژوئن ۱۹۹۷

حارث در آکادمی نانت فرانسه رشد کرد و آنقدر خوب بود که توجه باشگاه شالکه را به خود معطوف کرد. او در اولین فصل خود به همراه باشگاه آلمانی ۲۹ بار به میدان رفت. حارث بعد از بازی در تمامی رده های سنی فرانسه، مراکش را برای بازی در رده بزرگسالان ترجیح داد و از اکتبر سال گذشته ۳ بازی در کارنامه وی ثبت شده است.

۱۸-باسم صرارفی (تونس): ۲۵ ژوئن ۱۹۹۷

در آخرین روز نقل و انتقالات زمستانی سال ۲۰۱۷ از باشگاه آفریکین کشورش به نیس پیوست. او تاکنون در همه رقابت ها ۳۷ بازی برای نیس انجام داده و اولین بار در ماه مارچ سال جاری پیراهن تونس را پوشید.

۱۷-رودریگو بنتانکور (اروگوئه): ۲۵ ژوئن ۱۹۹۷

بعد از درخشش در بوکاجونیورز در تابستان قبل به یوونتوس ملحق شد. او در یوونتوس ۲۷ بار بازی کرد تا نشان دهد در ترکیب پرستاره یوونتوس، او نیز کیفیت قابل ملاحظه ای دارد. بعد از انجام اولین بازی ملی در سپتامبر گذشته، بنتانکور در ۶ بازی ملی پیراهن اروگوئه را به تن کرده است.

۱۶-کسپر دولبرگ (دانمارک): ۱۰ اکتبر ۱۹۹۷

دولبرگ یکی دیگر از محصولات مرغوب آکادمی معروف آژاکس است. او در سال ۲۰۱۶ به تیم اصلی رسید و از آن زمان تاکنون در ۷۷ بازی، ۳۲ گل برای این تیم به ثمر رسانده است. دولبرگ تاکنون ۴ بازی ملی برای دانمارک انجام داده و باید به زودی منتظر پبوست او به یکی از غول های اروپایی باشیم.

۱۵-نیکولا میلنکوویچ (صربستان): ۱۲ اکتبر ۱۹۹۷

بعد از رشد و درخشش در پارتیزان بلگراد، میلنکوویچ تابستان قبل به فیورنتینا اضافه شد. این مدافع میانی در ۱۶ بازی سری آ برای ویولا بازی کرد و ۳ بازی ملی در کارنامه وی دیده می‌شود.

۱۴-حمزه مندیل (مراکش): ۲۱ اکتبر ۱۹۹۷

این مدافع چپ در تیم لیل بازی می‌کند و اولین بازی خود را برای این تیم در فوریه سال قبل انجام داد. مندیل اولین بازی ملی خود را در آپریل ۲۰۱۶ و در رقابت های انتخابی جام ملت های آفریقا انجام داد و حالا ۱۳ بازی ملی در کارنامه این بازیکن ۲۰ ساله دیده می‌شود.

۱۳-ادسون آلوارز (مکزیک): ۲۴ اکتبر ۱۹۹۷

آلوارز برای کلاب آمریکای کشورش بازی می‌کند و از سال ۲۰۱۶ تاکنون ۶۷ بار برای تیم کشورش بازی کرده است. این مدافع ۱۱ بازی ملی انجام داده و با گلزنی مقابل کوراسائو در رقابت های گلد کاپ، به جوانترین گلزن مکزیکی تاریخ این مسابقات تبدیل شد.

۱۲-مارکوس رشفورد (انگلیس): ۳۱ اکتبر ۱۹۹۷

بحران مصدومیت در یونایتد بهترین فرصت را در اختیار رشفورد قرار داد تا به تیم اصلی برسد. او در اولین بازی خود برای یونایتد در لیگ اروپا مقابل نورد دو گل زد و چند روز بعد در اولین بازی لیگ برتری خود آن هم مقابل آرسنال همین کار را تکرار کرد. او در ۱۲۳ بازی برای یونایتد ۳۲ گل به ثمر رسانده و حالا یکی از جذاب ترین بازیکنان جزیره محسوب می‌شود. او با گل حیرت انگیز خود به کاستاریکا برای رقبا در جام جهانی خط و نشان کشید.

۱۱-لوکا بوویچ (صربستان): ۲۳ دسامبر ۱۹۹۷

تابستان گذشته با قراردادی دو ساله به صورت قرضی از بنفیکا به آینتراخت فرانکفورت پیوست. او بعد از ۱۳ گل در ۴۸ بازی با پیراهن ستاره سرخ بلگراد در سال ۲۰۱۶ به بنفیکا ملحق شده بود. یوویچ در فصل اول خود به همراه فرانکفورت در ۲۲ بازی بوندسلیگا ۸ گل به ثمر رساند و به هشتم شدن تیم در این لیگ کمک بسیاری کرد.

۱۰-لی سئونگ وو (کره جنوبی): ۶ ژانویه ۱۹۹۸

لی تابستان قبل از بارسلونا به هلاس ورونا پیوست اما غول اسپانیایی این امکان را دارد تا سال ۲۰۱۹ او را به کاتالونیا بازگرداند. در فصل سقوط ورونا به سری بی، او موفق شد ۱۴ بار برای این تیم در سری آ بازی کند.

۹-اسماعیل سار (سنگال): ۲۵ فوریه ۱۹۹۸

بعد از بازی برای تیم اول متز در ۱۸ سالگی، سار در سال ۲۰۱۷ به رن پیوست. این بازیکن سنگالی در اولین فصل حضور خود در این تیم در لیگ ۱، ۲۴ بازی انجام داد و ۵ گل هم به ثمر رساند.

۸-یان اسمیت (کاستاریکا): ۶ مارچ ۱۹۹۸

این مدافع راست در تیم سوئدی نورکوپینگ بازی می‌کند و از ابتدای سال جاری ۳ بازی برای این تیم به میدان رفته است. اسمیت در بازی هفته قبل کاستاریکا مقابل انگلیس که با شکست ۲-۰ آن ها همراه بود، برای دقایقی بازی کرد.

۷-خوزه لوئیس رودریگز (پاناما): ۱۹ ژوئن ۱۹۹۸

این هافبک بعد از گذراندن دوره ای قرضی، در پایان دسامبر ۲۰۱۶ به باشگاه خنت بلژیک پیوست. این بازیکن ۱۹ ساله در تمام فصل در تیم زیر۲۱ ساله های باشگاه بازی کرده و قبل از قرار گرفتن در فهرست پاناما برای جام جهانی، در ۲ بازی ملی برای این تیم به میدان رفته است.

۶-موسی واگه (سنگال): ۴ اکتبر ۱۹۹۸

این مدافع راست سال گذشته به تیم اوپان بلژیک پیوست و در این فصل ۲۸ بازی در تمامی رقابت ها برای این تیم انجام داد. کلود ماکله‌له سرمربی واگه در این تیم بود و با برتری ۴-۰ در هفته آخر، این تیم را در سطح اول فوتبال بلژیک حفظ کرد.

۵-ترنت آلکساندر آرنولد (انگلیس): ۷ اکتبر ۱۹۹۸

آرنولد فصلی درخشان در آنفیلد پشت سر گذاشت و خود را به انتخاب شماره یک کلوپ در سمت راست خط دفاعی تبدیل کرد. او نقشی چشمگیر در مسیر لیورپول به سمت فینال لیگ قهرمانان اروپا ایفا کرد و پیش بینی می‌شود در سال های آتی به بازیکنی غیرقابل انکار در باشگاه و تیم ملی بدل شود.

۴-فرانسیس اوزوهو (نیجریه): ۲۸ اکتبر ۱۹۹۸

این دروازه بان ۱۹ ساله در فصلی که گذشته به تیم اصلی دپورتیوو لاکرونیا رسید و به سنگربان شماره دو این تیم پشت سر روبن مارتینز تبدیل شد. او در ۱۸ سالگی اولین بازی خود را برای دپور انجام داد و به جوان ترین دروازه بان خارجی تاریخ لالیگا تبدیل شد.

۳-اشرف حکیمی (مراکش): ۴ نوامبر ۱۹۹۸

بعد از انجام ۲۸ بازی در تیم ذخیره ها، حکیمی در این فصل به تیم اصلی رئال رسید. این بازیکن ۱۹ ساله جانشین قابل اعتنایی برای دنی کارواخال در سمت راست محسوب می‌شود. او ۹ بازی در لیگ برای رئال انجام داد و اولین گل لالیگایی اش را در مقابل سویا در دسامبر گذشته به ثمر رساند.

۲-کیلیان ام‌باپه (فرانسه): ۲۰ دسامبر ۱۹۹۸

بعد از رسیدن به تیم اول موناکو در ۱۶ سالگی نامی برای خود دست و پا کرد و به سرعت نام خود را در بین آینده دار ترین بازیکنان اروپا قرار داد. او با انتقالی قرضی در تابستان گذشته به پی اس حی پیوست و در اولین فصل، ۲۱ گل در تمامی رقابت ها وارد دروازه حریفان کرد. قطعی شدن این انتقال، ام‌باپه را پشت سر نیمار به دومین بازیکن گران قیمت تاریخ فوتبال تبدیل خواهد کرد.

۱-دنیل ارزانی (استرالیا): ۴ ژانویه ۱۹۹۹

ارزانی تنها بازیکن متولد ۱۹۹۹ است که در جام جهانی حضور می‌یابد. او در این فصل ۲۰ بار برای ملبورن سیتی به میدان رفت و ۲ بازی ملی نیز برای استرالیا انجام داده است. ارزانی هفته قبل اولین گل ملی خود را در مقابل مجارستان به ثمر رساند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج