۷۳۲۰۳۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

سلطانی‌فر: یار دوازدهم به تیم ملی کمک کند

وزیر ورزش و جوانان، گفت: انشاالله تیم ملی در اولین بازی ضمن ارائه یک بازی خوب بتواند با پیروزی مقابل مراکش امتیاز کامل این مسابقه را بگیرد.

خبرگزاری فارس: به نقل از سایت رسمی وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر در بدو ورود به سن پترزبورگ، با تبریک عید سعید فطر، گفت: با یک پرواز مستقیم از تهران و درکنار جمع کثیری از هواداران تیم ملی فوتبال که با شعور و شعف خاص و با انگیزه حمایت از تیم ملی آمده‌اند راهی سن پترزبورگ شدیم.

وی با اشاره به موقعیت فرهنگی شهر سن پترزبورگ، اظهار داشت: این شهر چند سال قبل پایتخت فرهنگی اروپا بوده و آثار فرهنگی و باستانی منحصربفرد دارد که برخی از آنها مثل موزه هرمیتاژ، کاخ پترهف یا شهر پوشکین ثبت جهانی شده‌اند ولی این آثار امروز تحت الشعاع فوتبال قرار گرفته‌اند.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه در شهر سن‌پترزبورگ برای ایرانیان شرایط ویژه‌ای به وجود آمده، افزود: چندین هزار ایرانی را در نقاط مختلف این شهر می‌بینیم که با یک اشتیاق و نشاط خاصی خودشان را آماده می‌کنند تا فردا در دیدار مقابل مراکش در استادیوم محل مسابقه به عنوان یار دوازدهم با تشویق تیمشان کمک کنند تا انشاالله تیم ملی در اولین بازی ضمن ارائه یک بازی خوب بتواند با پیروزی مقابل مراکش بتواند امتیاز کامل این مسابقه را بگیرد.

وی افزود: لازم است بگویم که ما در گروه سختی قرار گرفته‌ایم گروهی که اسپانیا، تیم هشتم رنکینگ فیفا، پرتغال تیم چهارم رنکینگ فیفا، ایران تیم سی و هفتم رنکینگ فیفا و مراکش تیم چهل و یکم رنکینگ فیفا حضور دارند. به لحاظ ارزش بازیکنان و تعداد بازیکنان معروف و مطرح هم به نظر می‌رسد بهترین ها در اسپانیا هستند و مجموعه ای از ستارگان فوتبال در آنجا جمع هستند، در پرتغال هم همچنین، ما هم جوانان بسیار با انگیزه و خوبی را داریم که من یقین دارم فعل خواستن را صرف کرده‌اند و با انگیزه بسیار بالا خودشان را آماده کرده‌اند و با تدابیر کادر فنی فردا (جمعه) یک دیدار بسیار خوب را خواهیم داشت و امیدوارم در یک دیدار دیدنی امتیاز کامل را بگیریم.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص احتمال دیدار با مسئولان ورزشی کشورهای مختلف، گفت: سفارت ما در تلاش است تا با توجه به حضور کشورهای مختلف در سن پترزبورگ بتوانیم دیدارهای دیپلماتیک ورزشی با همتایانمان در کشور های مختلف در طول روزهای کوتاه حضورمان در این شهر که دو روز است داشته باشیم و حتما سعی می‌کنیم از این فرصت برای گسترش فوتبال کشورمان استفاده کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج