۷۳۲۰۵۷
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

روحانی: توان قوای دیگر در کنار دولت قرار بگیرد

رئیس‌جمهور با بیان اینکه بیش از گذشته نیاز به تقویت فضای معنوی، وحدت، اعتماد و امید به آینده داریم، تصریح کرد: آنچه باید در کنار دولت قرار گیرد، توان قوای دیگر و به‌ویژه مردم است.

خبرگزاری ایسنا: رئیس‌جمهور با بیان اینکه بیش از گذشته نیاز به تقویت فضای معنوی، وحدت، اعتماد و امید به آینده داریم، تصریح کرد: آنچه باید در کنار دولت قرار گیرد، توان قوای دیگر و به‌ویژه مردم است.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی روز جمعه و در دیدار مسئولان نظام، جمعی از قشرهای مختلف مردم و سفرای کشورهای اسلامی با رهبر معظم انقلاب اسلامی ، دشمن را در شرایط فعلی فاقد تجربه و عقلانیت دانست و افزود: تصمیم دشمن این است که نه تنها تعهدات خود در برابر ملت ایران بلکه همه تعهدات بین‌المللی و منطقه‌ای خود را زیر پا بگذارد.

وی گفت: جای شگفتی است قدرتی که دستش به خون مردم این منطقه از افغانستان و عراق و سوریه و یمن گرفته تا سایر مناطق آلوده است، نقاب صلح‌طلبی بر چهره زده و از مذاکره و صلح دَم می‌زند و رژیم غاصبی که هر روز به کشتار مردم می‌پردازد، به دوره‌گردی روی آورده تا چهره غلط و دروغینی را از نظام جمهوری اسلامی و مردم ایران ترسیم کند.

وی اظهارداشت: امروز مردم و کشورهای جهان، شرکای تجاری ایران، اروپا، روسیه، چین، همسایگان، مسلمانان و همه کشورها باید در برابر قلدرمابی حاکمان کاخ سفید بایستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ما نیاز به همیت ملی در کار هستیم .بجای شعار بایستی صرفا کار و صرفه جوئی کرد. جوانان به کارگاه رفته و بدون درخواست مزد کار کنند. و درصورتیکه کار آنها باعث پیشرفت کار شد. کار فرما حقوقی برای اینها در نظر بگیرد.هم تجربه است وهم کارآموزی و هم باور به رفع نیاز از طرف خودمان.غرب هنوز مذاکره را افت میداند و صرفا تسلیم را دیکته میکند. به همین دلیل اول تحریم میکند سپس از آنها تسلیم میخواهد .نبایستی به مبارزه طلبی روی آورد.و غرب اینچنین رفتاری دارد.سینما و رسانه های ما بسیار عقب افتاده عمل میکنند.غرب و هالیوود با فیلم و صحنه سازی تسلط می یابد. و ما از تحسین دروغین و کار بی محتوا وغیر قابل قیاس راضی میشویم تا دورانی را در عدم نگرش صحیح بی محتوای مقابله با هجمه های مختلف غرب طی کنیم.شاید برای انقلاب نیاز به منشوری باشد

    • بدون نام

      تنها راه همراه کردن مردم باخودتون اینه که بهشون پول بدید.ماشین بدید خونه بدید.این پولایی که قراره چند تا بی اصل ونصب بدزدن روبلاعوض بدید مردم.ماشین نصفه قیمت بدید.خونه بااقساط بلند مدت بدید به قشر فقیر.راه دور نمیره تتها راهش همینه.احمدی نژاد هم بااین کارها خودشو تودل قشر ضعیف جاکرده بود

    • بدون نام

      هیچ کاری صورت ندادید بر جام لعنتی را بزک کردید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج