۷۳۲۰۶۴
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

استقبال گسترده از کتاب کلینتون و پترسون

بیش از ۱۵۰ هزار نسخه از رمان «رئیس‌جمهور گم شده است» نوشته مشترک «بیل کلینتون» و «جیمر پترسون» در اولین هفته انتشار به فروش رفت.

خبرگزاری ایسنا: بیش از ۱۵۰ هزار نسخه از رمان «رئیس‌جمهور گم شده است» نوشته مشترک «بیل کلینتون» و «جیمر پترسون» در اولین هفته انتشار به فروش رفت.

رمان هیجانی و تعلیقی «رئیس‌جمهور گم شده است» که توسط «بیل کلینتون» رئیس‌جمهور سابق آمریکا و با همکاری «جیمز پترسون» نویسنده کتاب‌های پرفروش و مطرح نوشته شده در اولین هفته انتشار در آمریکا توسط دو کمپانی «پنگوئن رندم هاوس» و «هَچت بوکس» به فروش ۱۵۲ هزار نسخه رسید.

استقبال گسترده از کتاب کلینتون و پترسون

به گفته خود «کلینتون»، این رمان درباره ناپدید شدن ناگهانی رئیس‌جمهور آمریکا و حاوی اطلاعات داخلی از کاخ سفید است که تنها یک رئیس‌جمهور از آن‌ها خبر دارد. در توصیف این کتاب آمده: «ترکیبی بی‌نظیر از توطئه، تعلیق و داستان جهانی پشت پرده‌های بزرگ‌ترین قدرت‌ها».

«کلینتون» در نگارش این رمان با «جیمز پترسون» پردرآومدترین نویسنده جهان همکاری داشته که طی یک دهه گذشته ۷۰۰ میلیون دلار از فروش کتاب‌هایش به دست آورده است. نام او به عنوان اولین نویسنده‌ای که یک میلیون جلد از آثارش در قالب دیجیتال به فروش رسیده، ثبت شده است.

«کلینتون» از زمان خروج از کاخ سفید در سال ۲۰۰۱ سه کتاب نوشته و در سال ۲۰۰۴ برای کتاب خاطرات خود قراردادی ۱۶ میلیون دلاری امضا کرد که در آن زمان رکورد بی‌سابقه‌ای بود، اما رقم قرارداد وی برای کتاب «رئیس‌جمهور گم‌ شده است» هنوز اعلام نشده است.

پیش‌تر خبرهایی از علاقه‌ چند چهره مطرح هالیوودی از جمله «استیون اسپیلبرگ»، «جورج کلونی» و «جی.جی. آبرام» برای ساخت اقتباس سینمایی از رمان «رئیس‌جمهور گم شده است» منتشر شده بود و شبکه تلویزیونی «شوتایم» نیز اعلام کرده به زودی سریالی را با اقتباس از این رمان کلید خواهد زد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج