۷۳۲۰۶۹
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

جزایری: برخی با گران‌فروشی دین خود را فروخته‌اند

امام جمعه اهواز با اشاره به وضع گرانی کنونی و عده‌ای هستند که تنها می‌خواهند جیب نفسشان پر شود، گفت: دولت اعلام می‌کند که تولیدات داخلی ما امسال نسبت به سال‌های گذشته بسیار بیشتر است، پس چرا گران می‌کنید؟ امیدواریم این افراد به خود بیایند و به صراط مستقیم بازگردند، چون دین خود را به دنیا فروخته‌اند.

خبرگزاری ایسنا: امام جمعه اهواز با اشاره به وضع گرانی کنونی و عده‌ای هستند که تنها می‌خواهند جیب نفسشان پر شود، گفت: دولت اعلام می‌کند که تولیدات داخلی ما امسال نسبت به سال‌های گذشته بسیار بیشتر است، پس چرا گران می‌کنید؟ امیدواریم این افراد به خود بیایند و به صراط مستقیم بازگردند، چون دین خود را به دنیا فروخته‌اند.

آیت‌الله سید «محمدعلی موسوی جزایری» امروز (۲۵ خردادماه) در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در اهواز اظهار کرد: برای خواستن پیروزی مسلمین باید به خدا قول بدهیم که عبادات را در طول سال ادامه می‌دهیم که لازمه خیر دنیا و آخرت است.

وی با اشاره به میزان فطریه امسال گفت: بر اساس تحقیقی که کردیم در خوزستان قیمت با تهران بسیار متفاوت است. اینجا با توجه به زراعت‌ها قیمت‌ها پایین‌تر است و هر کیلوگرم گندم ۱۸۰۰ تومان است و باید سهم فطریه هر نفر سه کیلوگرم باشد.

امام جمعه اهواز ادامه داد: امام(ره) در سال ۴۲ قیام کرد و سال ۴۳ قضیه کاپیتولاسیون پیش آمد که امام در سخنرانی آن را رد و محکوم کرد. حسن‌علی منصور نخست وزیر وقت در ۱۳ آبان ۴۳ دستور تبعید امام(ره) را داد. حزب موتلفه اسلامی درصدد تنبیه و نابود کردن منصور برآمدند که تا اول بهمن به طول انجامید.

موسوی جزایری افزود: چهار نفر از این حزب به نام‌های محمد بخارایی، حاج صادق امانی، رضا صفار هرندی و مرتضی نیک‌نژاد محکوم به اعدام شدند که با خوشحالی به سمت جایگاه اعدام رفتند و هیج هراسی به دل راه ندادند. این‌ها بزرگان و پیشکسوتان ما هستند که در راه خدا جهاد کردند و به شهادت رسیدند.

امام جمعه اهواز تصریح کرد: عده‌ای هستند که به‌علت منافع شخصی هر ضربه‌ای به پیکره اسلام وارد می‌کنند و تنها می‌خواهند جیب نفسشان پر شود که این‌ها بر ضد اسلام و پیغمبر هستند.

وی با اشاره به وضع گرانی کنونی، تصریح کرد: دولت اعلام می‌کند که تولیدات داخلی ما امسال نسبت به سال‌های گذشته بسیار بیشتر است پس چرا گران می‌کنید؟ امیدواریم این افراد به خود بیایند و به صراط مستقیم بازگردند، چون دین خود را به دنیا فروخته‌اند.

وی با بیان این‌که عید به معنای روز وحدت و عزت مسلمانان است، گفت: در این روز همه مسلمانان اجتماع می‌کنند. امروز برای همه مسلمانان عالم عید و برای پیغمبر(ص) امروز مایه شرف، اقتدار، عزت و سربلندی است.

امام جمعه اهواز یادآور شد: عده‌ای ضد عزت اسلام هستند و به دست‌بوسی آمریکا رفته و هم‌پیمان اسرائیل شده‌اند که دعا می‌کنیم خوار و ذلیل و محکوم شوند و مسلمانان از شر آن‌ها حفظ باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کارمند

      شکم گرسنه ایمان ندارد وقتی مدیران و مسئولین می دزدند من هم اگر بتونم می دزدم

    • بدون نام

      جناب جزایری
      دیگه دینی برای مردم باقی نمانده که بفروشن

    • بدون نام

      مسئولین که با اختلاص و دروغ دین و روح خودشونو به شیطان فروختن

    • جانباز

      حاج اقاشماخیلی خوب حرف میزنی ولی درعمل ازشما چیزی ندیدیم اگزدین قابل خریدوفروش است این روزها شما بهترین فروشنده وخریدارهستیدچون هفته یکبار خیلی ازمردم پای حرف شماهستندوخودت میدانی وضع مملکت خیلی خزاب است فبای الاربکماتکذبان

    • بدون نام

      لندن هوا چطور بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج