۷۳۲۱۰۸
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

افزایش گشت‌های ویژه جلوگیری از وقوع سرقت

رییس پلیس پیشگیری پایتخت از افزایش گشت‌های ویژه سرقت خودرو و لوازم خودرو در ساعات پخش مسابقات فوتبال خبر داد.

خبرگزاری ایلنا: رییس پلیس پیشگیری پایتخت از افزایش گشت‌های ویژه سرقت خودرو و لوازم خودرو در ساعات پخش مسابقات فوتبال خبر داد.

سرهنگ کیوان ظهیری درباره تمهیدات پلیس پیشگیری در هنگام پخش بازی‌های فوتبال گفت: با توجه به اینکه در ساعات پخش مسابقات جهام جهانی فوتبال به دلیل تماشای فوتبال تردد در خیابان‌ها، معابر و کوچه‌ها کمتر می‌شود از همین‌رو به دلیل پیشگیری از وقوع سرقت، پلیس پیشگیری گشت‌های پیاده، موتوری و خودرویی ویژه سرقت خودرو و لوازم خودرو را افزایش خواهد داد.

وی ادامه داد: تیم‌های مجربی از ماموران تجسس در کلانتری‌ها به صورت نا محسوس فعالیت می‌کنند و همچنین گشت‌های خودرویی در کلیه محلات به ویژه نقاط جرم‌خیز حضور دارند.

رییس پلیس پیشگیری با بیان اینکه گشت‌های انتظامی کلانتری‌ها در ساعات پخش مسابقات فوتبال بیشتر می‌شود خاطرنشان کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم در ساعات پخش مسابقات فوتبال خودروهای خود را در محل‌های خلوت قرار ندهند و در محل مطمئن پارک کرده و از قرار دادن اشیاء قیمتی و لوازمی مانند ضبط خودرو در هنگام پارک خودداری کنند.

سرهنگ ظهیری با بیان اینکه برخی از پارکینگ‌های منازل دارای ضعف‌های امنیتی هستند، تصریح کرد: همچنین از شهروندان درخواست می‌کنیم در ساعاتی که مسابقات فوتبال در حال پخش است و با توجه به هیجانات بازی، با توجه به اینکه ممکن است سارقان از غفلت ساکنان و ضعف‌های ایمنی ساختمان استفاده کرده و به قصد سرقت وارد ساختمان شوند مراقبت‌های لازم را به عمل آورند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      در زمان پخش فوتبال , والیبال, کشتی ,فوتسال , چوخه ,.... برق رو قطع کنید تا مردم بریزن تو خیابونا تا دزدی نشه ......... خواستم کمک فکری به مسئولان کنم .

    • من

      مردم گول این حرفا رو نخورید دزد در حال سرقت منزل ما بود همسایه دو مرتبه به ۱۱۰ زنگ زده گفته اگر الان بیایید دزدها رو می گیرید ولی نیامدند دزد یا دزدان هم در روز روشن با آرامش تمام زندگی ما رو جمع کردند و بردند فکر می کنید دلیل این همه آرامش دزدان چیه

    • محمد

      ب جای گشت زنی ب فکرکودکان ربوده شده باشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج