۷۳۲۴۴۴
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

ارزان‌ترین و گران‌ترین محصولات تره‌بار در بازار

بازار تره‌بار وضعیت باثبات‌تری نسبت به بازار میوه دارد و در این بخش کمتر قیمت غیرمنطقی به چشم می‌خورد. در این بازار برگ مو گران‌ترین و پیاز زرد ارزان‌ترین محصول هستند.

خبرگزاری ایسنا: بازار تره‌بار وضعیت باثبات‌تری نسبت به بازار میوه دارد و در این بخش کمتر قیمت غیرمنطقی به چشم می‌خورد. در این بازار برگ مو گران‌ترین و پیاز زرد ارزان‌ترین محصول هستند.

در کنار بازار میوه، سبزی و صیفی یا همان تره بار هم وجود دارد که اتفاقا بازار پرتقاضا و پرمشتری است اما هفته های گذشته قیمت این محصولات کمتر از انواع میوه دستخوش تغییر و نوسان شده است و کمتر محصولی در این میان قیمت های عجیب و غریب را به خود دیده است.

البته در همین بازار هم محصولاتی مانند برگ مو با قیمت کیلویی حدود ۶۰۰۰ ، ۱۰ هزار و ۱۶ هزار تومان وجود دارد که قیمت های آن به هیچ وجه منطقی به نظر نمی رسد اما با این نرخ ها که برگ مو در میدان مرکزی میوه و تره بار عرضه می شود، متوسط قیمت خرده فروشی آن با احتساب نرخ سود منطقی ۳۵ درصدی نباید بیشتر از ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان باشد.

محصولات دیگری نیز مانند سیر خشک و کنگر نیز دیگر محصولات تره باری به شمار می روند که بعد از برگ مو گران ترین قیمت را به خود اختصاص می دهند و با قیمت کیلویی ۵۰۰۰ تا ۱۱ هزار تومانی رتبه دوم قیمتی را در این بازار از آن خود کرده اند و باید به قیمت متوسط کیلویی ۱۰ هزار و ۸۰۰ تومانی در بازار خرده فروشی عرضه شده و به دست مردم برسند.

از سوی دیگر در بازار تره بار پیاز زرد، سبزی جور و کلم سفید و قرمز نیز ارزان‌ترین ها به شمار رفته و کمترین قیمت را از آن خود کرده اند، چرا که همه آن ها در بازار عمده فروشی یا همان میدان مرکزی میوه و تره بار با قیمت متوسط کیلویی ۱۰۰۰ تومان فروخته می شوند و با احتساب نرخ منطقی سود ۳۵ درصدی باید کیلویی ۱۳۵۰ تومان در خرده فروشی ها فروخته شود.

اسدالله کارگر، رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی درباره وضعیت بازار میوه و تره بار گفت که حدود ۹۰ تا ۹۵ درصد فروشندگان میوه و تره بار این محصولات را با قیمت منطقی و قانونی عرضه می کنند اما اگر مردم در بازار میوه با تخلف و گران‌فروشی مواجه شدند با شماره تماس ۰۲۱۵۵۶۶۲۳۸۰ اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تماس گرفته و آن را به ما گزارش کنند تا به سرعت با متخلفان احتمالی برخورد شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از ان زمان که بین شهرداری و غرفدار توافق شد که در مقابل گران کردن غرفها شما مجاز به گران کردن میوه ها هستید هم کیفیت رفت هم سلامت وهم مشتری

    • بدون نام

      این قیمت ها ، قیمت میدان هست
      قیمت مغازه خیلی بیشتر از این ارقام هست

    • بدون نام

      زحمت کشیدین برگ مو جز میوه شده. قیمت انبه دارین؟

    • وانک لاعلاخلق عظیم

      برگ مو دیگه چی هست

    • بدون نام

      برگ مو را جلو مهمونم میشه گذاشت خدایی هر کی میدونه جواب بده میخوام یه بار امتحان کنم عکس العمل مهمونا ببینم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج