۷۳۲۴۷۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

توافق زودهنگام اپل و کوالکام تحقق می‌یابد؟

آنطور که بنظر می‌رسد شرکت‌های اپل و کوالکام پس از سالها اختلاف و کشمکش بر سر نقض پتنت و حق امتیاز، می‌خواهند در آینده‌ای نزدیک با هم به توافق برسند.

خبرگزاری ایسنا: آنطور که بنظر می‌رسد شرکت‌های اپل و کوالکام پس از سالها اختلاف و کشمکش بر سر نقض پتنت و حق امتیاز، می‌خواهند در آینده‌ای نزدیک با هم به توافق برسند.

غول تکنولوژی اپل که سالهاست در حوزه طراحی، تولید و توسعه گوشی هوشمند، رایانه، دستگاههای الکترونیکی، نرم افزار و سخت افزارهای منحصر بفردی فعالیت کرده است، سالهاست با یک غول تکنولوژی دیگر به نام کوالکام بر سر نقض پتنت و حق امتیاز به اختلاف، درگیری و کشمکش برخورده اند.

این دو شرکت در ۵۰ مورد، ۱۶ حوزه قضایی و ۶ کشور مختلف با یکدیگر مشکل دارند ولی آنچنان که گزارش شده است این دو شرکت احتمالا در سال جاری ۲۰۱۸ میلادی به یک توافق دست خواهند یافت.

اپل همواره کوالکام را به سواستفاده از تراشه های پردازنده و حق امتیاز و پتنت های خود متهم کرده است این در حالیست که کوالکام نیز اپل را به نقض تعداد زیادی از پتنت های خود متهم کرده است.

با همه این تفاسیر، یک تحلیلگر فعال در بلومبرگ معتقد است این دو شرکت بزرگ و قدرتمند با برگزاری نشست های پیاپی در کشورهای ایالت متحده آمریکا، آلمان و چین، به احتمال زیاد به یک توافق زودهنگام دست خواهند یافت.

به خاطر بدهی های هنگفتی که این دو شرکت به هم دارند، هر یک قصد داشتند به دیگری ضرر و زیان بزرگی را تحمیل کنند به گونه ای که چندی پیش اپل اعلام کرد که می خواهد کوالکام را بعنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تراشه پردازنده کنار بگذارد و به فکر چاره ای دیگر برای تولید تراشه بیفتد. از آن طرف هم کوالکام با تشکیل دادن یک کمیسیون در چین قصد داشت فروش گوشی های آیفون در چین را متوقف کند. چین یکی از بزرگترین بازارهای مصرف کننده محصولات مختلف در جهان را داراست و از اهمیت خاصی برخوردار است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج