۷۳۲۵۲۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آرژانتین - ایسلند؛ مسی وارد می‌شود

دو تیم آرژانتین و ایسلند، امروز در ورزشگاه اوتکریتیه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

ورزش سه: دو تیم آرژانتین و ایسلند، امروز در ورزشگاه اوتکریتیه به مصاف یکدیگر خواهند رفت. لیونل مسی و یارانش، امروز استارت خود را در جام جهانی ۲۰۱۸ خواهند زد. مسی به این جام به عنوان آخرین فرصت برای به دست آوردن جام ملی به همراه آرژانتین نگاه می‌کند و تمام تلاشش را در همین رقابت ها انجام خواهد داد تا در این جام به موفقیت دست پیدا کند. از همین رو، نگاه آلبی سلسته به روسیه ۲۰۱۸، بسیار متفاوت است و آنها از روز اول برای قهرمانی پا به جام گذاشته اند.

اخبار تیم‌ها

مصدومیت سرخیو رومرو در آستانه جام جهانی بدین معناست که ویلی کابایه رو گلر اصلی آرژانتین برای جام جهانی خواهد بود. مانوئل لانزینی نیز در صورتی که مصدوم نمی‌شد، احتمالا در دیدار امروز تیمش را همراهی کرد ولی او به علت مصدومیت حدود ۱ سال قادر به فوتبال بازی کردن نخواهد بود. پاوون و مزا در رقابت برای جانشینی لانزینی در ترکیب آلبی سلسته هستند باید دید تصمیم سامپائولی چه خواهد بود.

اما ترکیب ایسلند تفاوت چندانی با یورو ۲۰۱۶ نخواهد داشت. در حقیقت گیلفی سیگوردسن نیز مشکلی در همراهی تیمش در این بازی نخواهد داشت، هر چند که در ۳ ماه اخیر تقریبا بازی نکرده است.

آرژانتین - ایسلند؛ مسی وارد می‌شود

پیش نمایش

دو تیم تا به حال به مصاف یکدیگر نرفته اند و این اولین دیدار رسمی آنها خواهد بود. ایسلند در یورو 2016 تیم شگفتی ساز جام بود و نمایش های فوق العاده ای در این رقابت ها داشت و نتایج بسیار خوبی نیز کسب کرد. از همین رو نگاه ها به این تیم، نسبت به گذشته متفاوت شده و کسی آنها را به عنوان تیمی که برای شکست خوردن پا به جام می‌گذارند، فرض نمی‌کند. ایسلند در 3 بازی اخیرش نیز کلین شیت کرده و در 5 بازی از 6 بازی رسمی اخیرش را با برد پشت سر گذاشته است.

در آن سو آرژانتین که به سختی توانست بلیت روسیه را کسب کند، تیم نسبتا مسنی را راهی جام جهانی کرده است. در حقیقت میانگین سنی شاگردان سامپائولی، 29.7 است که رقم بسیار بالایی در بین مدعیان محسوب می‌شود. با این حال آرژانتین انگیزه های بسیاری برای نتیجه گرفتن در این جام دارد .

پیش بینی

فشارها در این دیدار تماما بر روی لیونل مسی خواهد بود. کریستیانو رونالدو، رقیب اصلی مسی، شب گذشته 3 گل به اسپانیا زد و مورد تمجیدهای فراوانی قرار گرفته و حالا نگاه ها به مسی است تا نمایش او را در دیدار امشب تماشا کنند. تیم خورخه سامپائولی در گروه دشواری قرار گرفته و بازی اول آنها می‌تواند مسیرشان در جام جهانی را تعیین کند. با این حال ارژانتین در پیش بینی ها شانس بیشتری نسبت به ایسلند برای کسب پیروزی در این دیدار دارد.

ایسلند نیز در آن سو برای تکرار عملکردی مشابه با یورو 2016 پا به رقابت ها خواهد گذاشت و مطمئنا در بازی اول تمام تلاشش را خواهد کرد تا هواداران را به ادامه درخشش امیدوار کند.

ترکیب احتمالی

آرژانتین - ایسلند؛ مسی وارد می‌شود

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج