۷۳۲۶۴۲
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

هراز و چالوس یک طرفه شد

مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور را اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا: مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور را اعلام کرد.

براساس اعلام پلیس راهور، تردد موتور سیکلت تا ساعت ۶ صبح فردا از محورهای کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهد و برعکس ممنوع است. تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک مانعی ندارد.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس همچنان ممنوع است. تردد تمام وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ امروز تا ساعت ۲ بامداد روز یکشنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ امروز تا ساعت ۲ بامداد روز یکشنبه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد تمام تریلرها از محور هراز همچنان ممنوع است، تردد تمام کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح امروز تا ساعت ۱۲ ظهر روز یکشنبه از محور هراز ممنوع است. همچنین تردد تمام وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ امروز تا ساعت ۲ بامداد روز یکشنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع است. علاوه بر آن از ساعت ۱۴ امروز تا ۲ بامداد روز یکشنبه با اعلام ماموران مستقر در محل، از آب اسک به رودهن -محدوده مشاء- تردد انواع وسایل نقلیه به صورت یک طرفه است.

تردد تمام تریلی‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ امروز در محور قدیم رشت-قزوین و برعکس ممنوع است.

تردد تمام تریلی‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ امروز در محور آستارا-اردبیل و برعکس ممنوع است. این ممنوعیت در محور قدیم ساوه-همدان و برعکس نیز اعمال شده است. از ساعت ۱۵ تا ۲۴ امروز نیز تردد این وسایل نقلیه در محور سلفچگان-قم -باند رفت به سمت قم- ممنوع اعلام شده است.

ممنوعیت تردد تریلی‌ها و کامیون‌ها به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی در محور های مشهد-قوچان-شیروان-بجنورد-آشخانه-جنگل گلستان وبرعکس در روز از ساعت ۸ تا ۲۲ ممنوع است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج