۷۳۲۷۱۵
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

بیرانوند: از صدرنشینی در گروه مرگ لذت می‌بریم

دروازه بان ایران با یکی دو واکنش موثر در بازی با مراکش یکی از بهترین بازیکنان اولین دیدار تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ بود.

ورزش سه: علیرضا بیرانوند با چند سیو عالی یکی از بهترین های تیم ملی در بازی برابر مراکش بود. او در نیمه دوم یک شوت بسیار خطرناک بازیکنانی حریف را دفع کرد و نقش موثری در برد تیم ایران داشت. او امروز در رابطه با بازی بعدی تیم ملی برابر اسپانیا گفت:« ما خیلی زود و بعد از بازی با مراکش متوجه شدیم حق خوشحالی بیشتر نداریم و باید روی بازی با اسپانیا متمرکز شویم.»

او درباره این بازی با حریف نامدار گفت:« درست است که اسپانیا از بهترین تیم های جهان است اما ما خیلی انگیزه داریم و باعث خواهد شد تا اسپانیا کار سختی مقابلمان داشته باشد. ما دیروز هم جنگیدیم و توانستیم سه امتیاز شیرین را بگیریم.»

دروازه بان تیم ملی ایران در رقابت های جام جهانی درباره اخراج لوپتگی از اسپانیا در آستانه جام جهانی گفت:« اگر در تیم بزرگ اسپانیا حتی یک روز قبل از مسابقه هم مربی عوض شد باز هم یازده بازیکن این تیم می دانند که چه کارهایی باید انجام بدهند. شاید حتی بازیکنان اسپانیا از این اتفاق انرژی مثبت گرفته و تلاش بیشتری بکنند تا نتیجه بگیرند.»

بیرانوند در ادامه گفت:« خداراشکر با وجود این که در گروه سختی قرار گرفتیم اما الان صدرنشین هستیم وباید از صدرنشینی لذت ببریم. اینکه در حضور قهرمان جهان، قهرمان اروپا وقهرمان افریقا الان صدرنشین گروه مرگ هستیم واقعا افتخار می کنیم. نتیجه گرفتن در گروه مرگ کار واقعا سختی است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تا چهارشنبه حالشو ببرید !

    • بدون نام

      خرس وسط شده بودید حالا خوبه تو رنکینک هم از مراکش بهتر بودیم اونجور دفاع میکردیم.استرالیا با فرانسه خیلی بهتر بازی کرد حتی ایسلند هم مقابل آرژانتین اونجور که ایران مقابل مراکش دفاع کرد بازی نکرددو عالی و منطقی بازی کرد.

    • بدون نام

      انصافا حق برد با مراکش بود چون واقعا از هر لحاظ سرتر بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج