۷۳۲۷۲۰
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

جهانبخش: ناملایمتی‌ها را فراموش کردیم

هافبک جوان تیم ملی ایران معتقد است با همدلی و همت بچه‌ها و اتکا به دعای خیر مردم می‌توان از دو تیم اسپانیا و پرتغال امتیاز کسب کرد.

ورزش سه: علیرضا جهانبخش در تمرین امروز تیم ملی در خصوص بازی ایران برابر مراکش و برد تیم ملی به خبرنگاران گفت: در هفته‌های گذشته تمام تمرکز خود را بر روی بازی اول گذاشتیم چون این را درک کرده بودیم چقدر این بازی برای ما مهم است. ما باید یک کار بزرگ را همگی با هم به صورت گروهی انجام دهیم و این بازی برای ما حکم فینال را داشت. خدا را شکر با همت بچه‌ها و دعای خیر مردم و ایرانیان سراسر جهان توانستیم مراکش را ببریم و سه امتیاز ممکن را کسب کنیم و امیدوار بمانیم. قطعا دو بازی بعدی ما خیلی سخت است و برابر دو تیم بزرگ با بازیکنان نامدار جهان است ولی ما همیشه با انجام کار تیمی و با اتکا به همدلی موجود بین بازیکنان و دعای خیر مردم کارهای بزرگ را انجام می‌دهیم.

بعد از برد تیم ملی مقابل مراکش بسیاری از مردم به خیابان‌ها آمدند و به شادی پرداختند. جهانبخش در این خصوص تصریح کرد: بیشتر حساسیتی که در اردو برای ما وجود داشت به همین دلیل بود که ما می‌دانستیم بازی اول برای مردم ما بسیار مهم است و آن‌ها دوست دارند این مسابقه را با برد پشت سر بگذاریم. ما خیلی خوشحال هستیم که شادی مردم ایران را فراهم کردیم. مردم ما در این مدت مشکلات زیادی در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و ورزشی به خود دیدند و تنها فوتبال می‌توانست آن‌ها را خوشحال کند.

وی در رابطه با فیلم منتشر شده از شادی بازیکنان در رختکن تیم ملی، خاطرنشان کرد: ما در این مدت سختی‌های بسیاری را تجربه کردیم. فشارهای بسیاری بر روی ما بود و حرف‌هایی وجود داشت که به واقعیت نزدیک نبود. حالا ما بردیم و نباید این حرف را بزنیم ولی خیلی ناملایمتی‌ها را پشت سر گذاشتیم. با تمامی این تفاسیر خدا را شکر ما بازی اول را بردیم و تمام حرف‌ها را فراموش کردیم. واکنش ما در رختکن بسیار طبیعی بود چون بعد از ۲۰ سال یک برد حساس و مهم در جام جهانی به دست آوردیم و تمامی فشارها را به خوبی حل کردیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای جهانبخش با احترام به ایران عزیزم؛باید بگم این بازی نبود بزن زیرش بود.امروز دیگه کسی این سبک فوتبال کثیف رو نمیپسنده حتی اگه تیم کشور خودش باشه و بهش تعصب داشته باش.فوتبالی که مراکش بازی کرد کجا فوتبال که ما بازی کردیم کجا

      پاسخ ها

      • حاج حسین

        دوست عزیز ؛ فکرنمیکنید خیلی تند رفته اید
        بکاربردن (فوتبال کثیف) شایسته جانفشانی این بچه ها نیست .

    • شاهرخ

      اتفاقا فوتبال همینه هرقدر پول بدی همانقدر اش میخوری وقتی تدارکات کم باشه باید همینجوری بازی کنی که مثل عربستان ضایع نکنی تیم ایران هم بجز یک ربع اول بقیه بازی بد بازی نکرد حتی دوتا تک به تک بدست آورد که مراکش تک به تک نداشت.

    • حامد آریا

      ایشالا بازیکنا روز به روز بهتر بشن.بازی تیمی پاس کاری خوب منظم برنامه تاکتیکی و خلاصه تمرکز بالا برای نشان دادن قدرت فوتبال ایران به دنیا.ایشالا که موفق باشید آقای جهانبخش و بقیه بازیکنان تیم ملی

    • سلطانی

      واقعا کم لطفی است به این دلاوران که بگوییم بدبازی کردید نه همه باجون دل وازخودگذشت بازی کرند تشکر واول خدا وبعدغیرت شما وتشکرازکی روش

    • بدون نام

      آقای چشمی خیلی حرفها ونظرات پشت سرتان گفته شد خیلی خیلی خوشحالم که سربلند شدی وبازی خوبی ارایه دادی موفق باشی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج