۷۳۲۷۸۴
۴ نظر
۵۰۱۱
۴ نظر
۵۰۱۱
پ

چند نفر تحت پوشش کمیته امداد هستند؟

قائم مقام کمیته امداد بابیان اینکه پنج میلیون نفر تحت پوشش این نهاد هستند، گفت: ۹۴۰ مرکز نیکوکاری و موسسه خیریه برای حمایت مددجویان با این نهاد همکاری دارند.

خبرگزاری مهر: امیر منصور برقعی عصر شنبه در آیین افتتاح مجتمع خیریه امیر المومنین (ع) دامغان بابیان اینکه پنج میلیون نفر تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند، ابراز داشت: از این تعداد سه و نیم میلیون نفر مستمری‌بگیر را شامل می‌شود.

وی بابیان اینکه ۲۰ درصد مشاغل ایجادشده سطح کشور به کمیته امداد تعلق دارد، افزود: با توجه به اینکه رویکرد این نهاد، توانمندسازی مددجویان است لذ طی سه سال گذشته ۵۰۰ هزار مددجو شاغل شدند که این اقدام در معیشت ۲۵۰ هزار یتیم تحت پوشش کمیته امداد تاثیر بسزایی داشت.

قائم مقام کمیته امداد بابیان اینکه ۹۴۰ مرکز نیکوکاری در کشور فعال هستند، ابراز داشت: بالغ‌بر یک‌میلیون خیر با کمیته امداد همکاری دارند که از این تعداد ۷۰۰ هزار نفر در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین از فرزندان معنوی خود حمایت می‌کنند.

برقعی بابیان اینکه سال گذشته سه هزار میلیارد ریال صدقه از سوی کمیته امداد در سراسر کشور جمع‌آوری‌شده است، تصریح کرد: در طرح اکرام نیز چهار هزار میلیارد ریال مردم به این نهاد کمک کردند.

وی افزود: سهم هر مددجو از صدقات کمیته امداد ماهانه هشت هزار تومان را شامل می‌شود که با توجه به حمایت از یک‌میلیون و ۹۰۰ هزار خانوار تحت پوشش سهم هر خانوار از صدقات در کشور همین میزان تعیین‌شده است.

قائم مقام کمیته امداد بابیان اینکه سال گذشته ۹۵ درصد برنامه‌های این نهاد در سطح ملی تحقق پیداکرده است، ابراز داشت: کمیته امداد یکی از اصلی‌ترین وظایف تولید اشتغال را بر عهده دارد و با توجه به اینکه اشتغال خرد و خانگی یکی از راه‌های اصلی مبارزه با بیکاری و توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش محسوب می‌شود لذا این اقدام به نحو مطلوب در این نهاد پیگیری می‌شود.

برقعی بابیان اینکه ایجاد ۳۰ هزار فرصت شغلی در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: طبق برنامه ششم توسعه تعهد کمیته امداد طی سال جاری ایجاد ۱۷۰ هزار فرصت شغلی است که اجرای ۱۴۰ هزار طرح اشتغال‌زایی به طور جد پیگیری می‌شود.

وی افزود: سال گذشته دو هزار و ۲۱۰ میلیارد تومان از منابع مالی کمیته امداد برای تسهیلات اشتغال‌زایی مددجویان پیش‌بینی و یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان نیز از این منابع از طریق سیستم بانکی برای این منظور تامین شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ....هیچ موقع نمیتونید دوباره اعتماد مردم رو جلب کنید

    • کامبیر

      من شخصا دیگه به اینهااعتماد ندارم وچیزی به این صندوق نمی ریزم چون چندوقت قبل کلیپ ازدواج جوانان افغانی تحت پوشش کمیته امداداومدوحالا هم افطاری وسحری بامرغ بریان برای افطاری به مشتی گردن کلفت تولبنان وغزه ونکته بعد دروغ گویی که اول گفتنددروغ است وبعدمیگن ازصندوقهای خوداین کشورهاست فقط می شودعکس صندوق های اونجا زده شود!؟

    • بدون نام

      چه کشوربدبختی هستیم

    • بدون نام

      والا کل این پول به مررم ایران داده بودن الان فقیر نداشتیم که بخواد کمیته امداد باشه پس چخان نکن دیگه کمک نمیکنم به کمیته امداد نه من نه خانواده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج