۷۳۲۷۹۷
۱۹ نظر
۵۰۰۷
۱۹ نظر
۵۰۰۷
پ

بستنی ایرانی هم به آمریکا می‌رود

محمود بازاری مدیرکل دفتر هماهنگی صادرات محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی سازمان توسعه تجارت ایران در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: در حال کار روی بازار آمریکا هستیم زیرا صادرات به این کشور ارزش‌افزوده خیلی مناسبی برای ما دارد به‌طوری‌ که اخیراً نیز صادرات برخی از محصولات لبنی ازجمله بستنی به این کشور آغاز شده است.

خبرگزاری تسنیم: محمود بازاری مدیرکل دفتر هماهنگی صادرات محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی سازمان توسعه تجارت ایران در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: در حال کار روی بازار آمریکا هستیم زیرا صادرات به این کشور ارزش‌افزوده خیلی مناسبی برای ما دارد به‌طوری‌ که اخیراً نیز صادرات برخی از محصولات لبنی ازجمله بستنی به این کشور آغاز شده است.

وی افزود: امیدواریم بر اساس فعالیت‌هایی که توسط خود بخش خصوصی در حال انجام است محدودیتهای پیش رو، مانع صادرات محصولات غذایی ایران به ایالات‌متحده آمریکا نشود.

بازاری مدیرکل دفتر هماهنگی صادرات محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی سازمان توسعه تجارت ایران، ادامه داد: از گذشته نیز محصولات مختلف ایران از طریق کشورهای ثالثی مانند مکزیک، کانادا و اروپا به آمریکا صادر می‌شد و در حال حاضر بسیاری از برندهای کشاورزی ایران و غذایی تولیدی کشورمان در آمریکا به نام ایران ثبت است.

وی تصریح کرد: ایالات‌متحده آمریکا از لحاظ دسترسی بازار دوری به حساب می‌آید، اما ارزش افزوده محصولات صادراتی به این کشور بالا است.

بازاری گفت: بخشی از سهم بازار شرکت‌های تولیدی و صادرکنندگان ایران، آمریکا است و کماکان در حال فعالیت در این بازار هستند، امیدواریم محدودیتی در این‌باره ایجاد نشود.

بنابراین گزارش، بر اساس آمار گمرک کشورمان، صادرات ایران به آمریکا در فروردین۷۷ تن به ارزش یک میلیون و ۳۱۱ هزار دلار بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش ۴۵۰ درصدی از لحاظ وزنی و ۳۳۳ درصدی از لحاظ ارزش همراه بوده است.

واردات ایران نیز از آمریکا ۲۱۵ درصد از لحاظ وزنی و ۱۵۰ درصد از لحاظ ارزش در این بازده زمانی بیشتر شده است.ایران ۲۵۱۴ تن کالا به ارزش هفت میلیون و ۴۷۷ هزار دلار در این مدت از آمریکا وارد کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایول ایران ایران ایران امربکاییها باید افتخار کنن که بستنی ایرانی بخورن

    • سعید

      افرین خوبه همین ک باز لااقل هنر صادرات ی بستنی رو دارید بازم جا شکرش باقیه

    • احمد

      مرگ بر آمریکا ... چرا باید حاصل دسترنج کارگرهای ما به حلقوم آمریکاییها برود ؟ ما تا آخر باید مرگ بر آمریکا و انگلستان و پرتغال و اسپانیا بگوییم. حتی مرگ بر پرو نیز میگوییم. زیرا آنجا هم بی حجابی هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نمونه ای بارز از تعصب احمقانه

      • بدون نام

        کاش یکم واضح مشخص میکدری که شوخی میکنی که انقدر منفی نگیری
        من که مثبت دادم :))))))

    • بدون نام

      حیف!چرا ایران و آمریکا به این نقطه رسیدن؟واقعا چرا؟!

    • بدون نام

      آمریکا امریکا امریکا کجایی جانم کجایی جانم بیایی

    • بدون نام

      حالا درآمد بستنی جای درآمدهای نفتی را میگیره! ملت دیگه نگران تحریم نباشند چون هنوز بر صادرات بستنی تحریم وضع نشده البته اگر بجای ارز پشم وارد نکنند!

    • ع

      چی میگه شما اول این بستنی که ۵۰تومان بود رفته به ۲۰۰۰تومان ان پایین بیار دیگه ادم بستنیم نمیتونه بخوره همش به فکر صادراتن به جهنم گوفت بشود

    • بدون نام

      ماکلا گیج شدیم ازاینور میگن ایران تحریم شده ازطرف امریکا ازاون طرف ایران میگه بستنی داریم بامریکاصادرمیکنیم باعقل خل وچل من جورنمیاد میشه توضیح دهید قضیه بستنی دیگه چیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این کارا مال قبل لغو برجام توسط ترامپ بود اینا می خوان ایران رو محاصره اقتصادی بکنند بعد بیان بستنی یا هر چیز دیگه ای ازایران بخرن؟؟؟کم کم می ریم به سمت نفت در برابر غذا و دارو

    • بدون نام

      خیلی خوبه والا امریکایی که با تحریم باعث بی ارزش شدن هرباره پولمون میشه حالا محصولات مارو به قیمت مفت صاحب هم بشه تحریم هرچه بیشتر ارزونتر شدن بیشتر کالاهای ما برای اونا ،ملتم هی کرونتر شدن وخارج از دسترس شدنش

    • بدون نام

      بوي مذاكره و توافق مياد

    • شهروند

      نوش جون ن ن نشون،... بجاش یه ذره آبی رو که قاطی شیر میکنید بیشتر کنید، یه کمی هم روغن پالمشو، اخه دیگه ذایقه ملت به این دوتا عادت کرده وقتی شیر واقعی میخورن معدشون تعجب میکنه.

    • سعید

      خدا خیرتان بدهد.دلتان را خوش کرده اید به صادرات بستنی.اصلا احساس کوچیکی میکنیم این خبرها را میخونیم.کشورهای دیگه ماشین صادر میکنند ما بستنی.

    • بدون نام

      پس مرگ بر آمریکا چی شد ؟؟؟چی میشه؟؟؟

    • بستنی خوشمزه تره

      باید ترامپ را تهدید کنند اگر برجام برنگشت ما هم انها را تحریم بستنی میکنیم تا از توسعه بمب های هسته ای خود دست بردارند تا به آنها دوباره بستنی بدیم.

    • بدون نام

      اگر با امریکا رابطه برقرار شود همه چیز به امریکا خواهد رفت،امریکا از نظر اقتصادی بهتر از روسیه است.

    • بدون نام

      باید با امریکا توافق کنیم و کلا ازادی را برای ایران اورد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج