۷۳۲۸۲۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آبولا: احسان حاج‌صفی برترین، بیرانوندِ سوپرمن!

روزنامه معتبر پرتغالی A Bola، عملکرد بازیکنان ایران در مسابقه با مراکش را تحلیل کرد.

ورزش سه: روزنامه پرتغالی آبولا یک روز پس از پیروزی و صدرنشینی ایران در گروه دوم، به تحلیل عملکرد بازیکنان تیم ملی پرداخت:

پس از پیروزی مقابل آمریکا در جام جهانی ١٩٩٨ فرانسه، تیم ملی ایران دومین برد تاریخ خود را در پنجمین حضورش در این رقابت ها کسب کرد. کارلوس کی روش ایران را به تیمی با پتانسیل بالای تاکتیکی تبدیل کرده که به لطف تساوی اسپانیا و پرتغال، در پایان روز اول مسابقات در صدر گروه قرار گرفت. تیم مراکش دقایق ابتدایی مسابقه را با تکیه بر عملکرد فردی بازیکنانش با برتری نسبت به ایران آغاز کرد. در میانه نیمه اول موقعیت بن عطیه توسط بیرانوند مهار شد و ایران در مقابل موقعیت گلزنی توسط آزمون و جهانبخش را از دست داد که دو تیم را با تساوی به رختکن فرستاد. تیم ایران با دفاع مستحکم و برنامه ریزی شده مانع گلزنی بازیکنان خلاق مراکشی شامل بلهندا، حارث و آمرابات، شد. در نیمه دوم موقعیت دیگری از ضربه سهمگین حکیم زیاش برای مراکش به وجود آمد که علیرضا بیرانوند مانند سوپرمن این توپ را مهار کرد. در دقایق انتهایی هم گل به خودی بوهادوز بود که نتیجه بازی را ١-٠ به سود ایران رغم زد.

نمرات فردی بازیکنان (مقیاس ٠ تا ١٠):

بیرانوند ٦
رضاییان ٥
چشمی ٤
پورعلی گنجی ٥
حاج صفی ٦
شجاعی ٦ (طارمی ٥)
ابراهیمی ٦ (حسینی ۵)
انصاری فرد ٦
جهانبخش ٥ (قدوس -)
امیری ٦
آزمون ٥

برترین بازیکنان ایران:

بیرانوند (٦): دو واکنش فوق العاده دروازبان ایران در نیمه اول مقابل بن عطیه و نیمه دوم مقابل زیاش، باعث بسته ماندن دروازه ایران شد، که نشان از عملکرد خوب این بازیکن است.

ابراهیمی (٦): عملکرد حرفه ای و روش بازی این بازیکن در حفظ توپ و میدان داری، نقطه عطف تیم ایران بود. قابل اعتماد و شجاع در دوئل های تن به تن. بازیکنی که تنها به علت مصدومیت و از نا رفتن ناشی از بازی جنگنده اش از زمین خارج شد.

انصاریفرد(٦): مهاجم تیم المپیاکوس که با عملکرد ویژه و فوق العاده اش، هر بار با صاحب توپ شدن تیم ایران را به فاز هجومی وارد می کرد. البته او یک موقعیت خوب در مقابل دروازه مراکش از دست داد.

امیری (٦): هافبک باتجربه تیم پرسپولیس با عملکرد خوب خود روزنه های ایجاد شده در سمت راست دفاع مراکش را هدف قرار داد. برترین موقعیت ایران را او با باز کردن این روزنه ها ایجاد کرد و پاس خوب او در نهایت با عملکرد بد آزمون از دست رفت.

آبولا: احسان حاج‌صفی برترین، بیرانوندِ سوپرمن!

بهترین بازیکن مسابقه:


حاج صفی(٦): در دومین حضورش در جام جهانی، مدافع کناری ایران در دقایق ابتدایی مسابقه استحکام خط دفاعی ایران را در مقابل حملات سهمگین مراکش، به خوبی حفظ کرد. او کاملا حملات آمرابات را کنترل و مانع از نفوذ این بازیکن به دفاع ایران شد. حاج صفی در شکل دهی و حضور در حمله هم موفق ظاهر شد. سانتر او از روی ضربه آزاد سه امتیاز شیرین را برای ایران به ارمغان آورد.

آبولا: احسان حاج‌صفی برترین، بیرانوندِ سوپرمن!

علی امامی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج