۷۳۲۸۴۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آشوبی: نباید سطح توقعات از تیم ملی را بالا ببریم

کارشناس فوتبال ایران گفت: بازی با پرتغال برای ما به مراتب‌ سخت‌تر از اسپانیاست، چرا که نوع بازی این تیم مشخص نیست.

تسنیم: فرزاد آشوبی در مورد برتری یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل مراکش در اولین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ اظهار داشت: همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد مسابقه با بازی بسته و دفاعی تیم ملی آغاز شد. شاگردان کی‌روش با این تفکر به میدان آمدند تا در دقایق ابتدایی حملات مراکش را کنترل کنند و بعد از آن بر بازی تسلط پیدا کنند که این اتفاق هم رخ داد. بازیکنان ما بعد از ۲۰ دقیقه ابتدایی به اعتمادبه‌نفس خوبی رسیدند و حتی می‌توانستیم برنده به رختکن برویم که سردار آزمون یک موقعیت ایده‌آل را از دست داد.

وی در ادامه افزود: با شروع نیمه دوم مراکش با ترس بیشتری حمله کرد، چرا که به خوبی متوجه شد نباید بی‌گدار به آب بزند و باید مراقب ضدحملات خطرناک ایران باشد. در اواخر مسابقه این باور را پیدا کردیم که می‌توانیم برنده بازی باشیم و با اشتباهی که بازیکن مراکش روی فشار بازیکنان ما مرتکب شد، توانستیم با یک نتیجه عالی زمین را ترک کنیم.

آشوبی در واکنش به این پرسش که دو بازی آینده تیم ملی را چطور می‌بیند و چقدر شانس برای صعود ایران قائل است، یادآور شد: ما نباید خودمان را گول زده و سطح توقعات‌مان را از تیم ملی بالا ببریم. ما با دو تیم مدعی کسب جام بازی داریم و کارمان بسیار سخت است. بازیکنان هم باید مراقب باشند که دچار غرور کاذب نشوند، چرا که کوچک‌ترین اشتباه مقابل ستاره‌های اسپانیا و پرتغال یعنی گل خوردن. خیلی خوب است که بازیکنان تیم ملی به خودباوری لازم برسند و با یک بازی منطقی حتی می‌شود از هر دو بازی آینده امتیاز گرفت. حریفان‌مان هر چقدر قوی و خوب باشند، ما نباید خودمان را دست‌کم بگیریم. توانایی نفرات ما آنقدری هست که مقابل اسپانیا و پرتغال بازنده نباشیم. خیلی مهم است که ما در این دو مسابقه تمرکز بالایی داشته باشیم و اشتباه نکنیم.

کارشناس فوتبال کشورمان در خاتمه با اشاره به بازی اسپانیا و پرتغال که به تساوی ۳ - ۳ انجامید نیز گفت: بدون شک تا اینجای جام این بهترین بازی بود. یک تیم قدرت بالایی در حفظ توپ داشت و طرف دیگر در ضدحملات بسیار خطرناک بود. به عقیده من تیم ملی در مصاف با اسپانیا راحت‌تر می‌تواند کار کند تا دیدار برابر پرتغال، از این جهت که می‌دانیم بازی اسپانیا مالکانه است و با پاس‌های متعدد به محوطه جریمه می‌رسد، اما پرتغال تیمی ناشناخته است. آنها راه‌های مختلف را برای رسیدن به گل انتخاب می‌کنند و سخت می‌شود کنترل‌شان کرد. با این حال کسب تساوی برای ما مقابل هر دو تیم نمی‌تواند غیرممکن باشد، به ویژه اینکه هر دو تیم در خط دفاع آسیب‌پذیر هم هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج