۷۳۲۸۸۵
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

همکاری «اپرا وینفری» با «اپل»

شرکت اپل از امضای قراردادی طولانی‌مدت با اپرا وینفری برای مشارکت در تولید و پیش بردن برنامه یک میلیارد دلاری تلویزیون این شرکت خبر داد.

همشهری آنلاین: مجری و برنامه‌ساز ۶۴ ساله رنگین‌پوست آمریکایی که غول عرصه رسانه دنیاست، تازه‌ترین سلاح مدیران اپل برای رفتن به جنگ شرکت‌ها و شبکه‌های نتفلیکس، آمازون و HBO (تایم وارنر) خواهد بود. هنوز جزئیات و رقم دقیق قرارداد وینفری با اپل اعلام نشده اما به نظر می‌رسد مجری سرشناس در عرصه‌هایی چون تولید فیلم، برنامه‌های تلویزیونی، معرفی کتاب و نرم‌افزارهای موبایلی با اپل همکاری می‌کند.

همکاری «اپرا وینفری» با «اپل»

اقدام شرکت اپل در استفاده از نفوذ و محبوبیت وینفری گامی است در راستای به خدمت گرفتن ستاره‌های ممتاز دنیا از سوی شرکت‌های ارائه‌دهنده برنامه‌های تلویزیونی. پیش‌تر نتفلیکس از برنامه هشت میلیارد دلاری خود برای تامین نیازهای مخاطبان در آینده نزدیک خبر داده و با باراک و میشل اوباما برای تولید فیلم‌ها و مستندهای تلویزیونی و دیگر محتواهای مورد علاقه مردم و مشترکان نتفلکیس قرارداد بسته بود.

نتفلیکس که در حال حاضر مهم‌ترین و پیشروترین شبکه تلویزیونی کابلی در دنیاست، از دو چهره سرشناس دنیای برنامه‌سازی به نام‌های رایان مرفی و شوندا رایمز برای حضور در این شبکه دعوت کرده است. از سوی دیگر، از آمازون خبر می‌رسد پس از فراهم شدن زمینه تولید سریال پرهزینه «ارباب حلقه‌ها» در چند فصل، نیکول کیدمن (بازیگر برنده اسکار) هم موافقت خود را برای پیوستن به گروه برنامه‌سازان آمازون اعلام کرده است.

وینفری که از فقط مطلق به شهرت و اعتبار و ثروت رسیده، پس از بستن قرارداد با اپل هم همچنان از مدیران ارشد شبکه OWN باقی خواهد ماند. او این شبکه را سال 2011 با همکاری شبکه دیسکاوری راه انداخت و به تازگی قرارداد خود را با آن تا 2025 تمدید کرد.

تولید برنامه‌ای با حضور ریس ویترسپون و جنیفر آنیستن، بازسازی برنامه محبوب دهه 1980 استیون اسپیلبرگ با نام «داستان‌های شگفت‌انگیز» و تولید سریالی به کارگردانی دیمین شازل (خالق فیلم تحسین‌شده و برنده اسکار «لالالند») از دیگر برنامه‌های اپل در آینده نزدیک است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فاطمه

      به به باز دوباره رفتید تو خط هنرپیشه ها و غیرو. مثل اینکه اخبار کم اوردید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج