۷۳۲۹۱۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

واتس‌اپ به زودی برای برخی گوشی‌ها اجرا نمی‌شود

اگر چه ممکن است انتشار این خبر در وهله اول نگران کننده باشد، اما گوشی ها و سیستم عامل های مذکور عمدتا قدیمی و از رده خارج هستند و کمتر کسی از آنها استفاده می کند.

خبرگزاری مهر: واتس اپ فهرستی از تعدادی گوشی و سیستم عامل ارائه کرده و می گوید برنامه گپ مذکور دیگر بر روی این محصولات قابل اجرا نخواهد بود.

اگر چه ممکن است انتشار این خبر در وهله اول نگران کننده باشد، اما گوشی ها و سیستم عامل های مذکور عمدتا قدیمی و از رده خارج هستند و کمتر کسی از آنها استفاده می کند.

پشتیبانی از گوشی ها و سیستم عامل های یادشده بین سال های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ متوقف می شود و به نظر می رسد فیس بوک که مالک واتس اپ است در پس این تصمیم با دغدغه های امنیتی قرار دارد.

بر طبق این فهرست واتس اپ دیگر از گوشی های نوکیا که بر روی آنها سیستم عامل سیمبین اس ۶۰ نصب شده باشد، پشتیبانی نمی کند. این تصمیم در مورد سیستم عامل های بلاک بری و بلاک بری ۱۰ نیز صادق است. همچنین پشتیبانی از سیستم عامل ویندوز فون ۸ و نسخه های قدیمی تر از آن هم متوقف شده است.

اما پشتیبانی از پلتفورم و رابط کاربری نوکیا اس ۴۰ پس از ۳۱ دسامبر سال ۲۰۱۸ متوقف می شود. همچنین نسخه ۲.۳.۷ سیستم عامل اندروید و نسخه های قدیمی تر این سیستم عامل از اول فوریه سال ۲۰۲۰ مورد پشتیبانی نخواهند بود و همین امر در مورد نسخه ۷ سیستم عامل آی او اس مصداق دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج