۷۳۳۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

بررسی ۵ مدل جدید MG در آستانه ورود به بازار

MG فعالیتش را از سال ۱۳۸۹ و با مدل ۵۵۰ در بازار ایران آغاز کرد و به سرعت به برندی محبوب در بازار ایران بدل شد. این برند مدتی را در غیبت به سر برد تا این که شرکتی با عنوان گروه صنعت خودرو آذربایجان خبر از آغاز تولید مدل ۳۶۰ داد. این برند چینی در ادامه فعالیت هایش در بازار ایران هفته گذشته ۵ مدل جدید را در شوروم مرکزی این برند در تهران به نمایش گذاشت.

هفته نامه خودرو امروز - اشکان آثار: MG فعالیتش را از سال ۱۳۸۹ و با مدل ۵۵۰ در بازار ایران آغاز کرد و به سرعت به برندی محبوب در بازار ایران بدل شد. این برند مدل های ۶، ۳۵۰، جی تی، جی اس و ۳ را نیز در سال های بعد به صورت وارداتی به بازار عرضه کرد و مدتی را در غیبت به سر برد تا این که شرکتی با عنوان گروه صنعت خودرو آذربایجان خبر از آغاز تولید مدل ۳۶۰ داد.

با آغاز تولید مدل ۳۶۰ برندت MG وارد فاز جدیدی از فعالیت در ایران از جنس تولید به جای واردات شد و مدتی قبل نیز خبر تولید دیگر محصولات MG در شرکت ام جی فردا موتور در شهر سمنان منتشر شد. این برند چینی در ادامه فعالیت هایش در بازار ایران هفته گذشته ۵ مدل جدید را در شوروم مرکزی این برند در تهران به نمایش گذاشت و این بهانه ای بود تا برای اولین بار با سبد محصولات جدید MG برای بازار ایران دیداری داشته باشیم.

سبد محصولات ام جی شامل چه مدل هایی است؟

MG ZS یک کراس اوور کوچک است که از یک پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۵ لیتر تنفس طبیعی استفاده می کند که توان تولید ۱۱۸ اسب بخار قدرت و ۱۵۰ نیوتن متر گشتاور را داراست. این نیرو توسط یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ ها منتقل می شود.

بررسی ۵ مدل جدید MG در آستانه ورود به بازار

ام جی نسل جدید 6 را با طراحی جدید و پیشرانه قوی تری عرضه کرده که دارای پیشرانه 1.5 لیتری توربو با توان تولید 206 اسب بخار قدرت و 250 نیوتن متر گشتاور است.

بررسی ۵ مدل جدید MG در آستانه ورود به بازار

هاچ بک دوست داشتنی ام جی نیز زیر تیغ جراحی رفته است و از جدیدترین سبک طراحی ام جی بهره می برد. این هاچ بک از یک پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری بهره می برد که توان تولید ۱۱۶ اسب بخار قدرت و ۱۵۰ نیوتن متر گشتاور را داراست. جدای از تغییر چهره، طراحی داخلی MG۳ نیز دستخوش تغییراتی قرار گرفته و حال خودرو مجهز به گیربکس اتوماتیک جدید و به مراتب کارآمدتر ساخت آیسین ژاپن است.

بررسی ۵ مدل جدید MG در آستانه ورود به بازار

ام جی نیز مانند دیگر خودروسازان به ساخت خودروهای الکتریکی روی آورده و کراس اوور RX5 الکتریکی را معرفی کرده است. این مدل دارای باتری های لیتیومی است که با یک بار شارژ، 320 کیلومتر را طی می کند. این خودرو از تمامی سیستم های ایمنی و رفاهی بهره می برد و دارای سیستم تشخیص فرامین صوتی است.

بررسی ۵ مدل جدید MG در آستانه ورود به بازار

RX۵ دارای نسخه های بنزینی، برقی و هایبرید است که در حال حاضر تنها نسخه بنزینی برای عرضه در ایران در نظر گرفته شده است. این کراس اوور میدسایز دارای دو مدل دیفرانسیل جلو و AWD است که نه تنها در حالت انتقال نیرو بلکه در تجهیزات نیز با هم متفاوت هستند. نسخه بنزینی از یک پیشرانه ۲ لیتری توربو با توان ۲۱۷ اسب بخار و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور بهره می برد.

بررسی ۵ مدل جدید MG در آستانه ورود به بازار

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      هاچبک تم جی اگر با قیمت 35 میلیون بدن جای پراید میگیره و شرکت وارد کننده برای خودش غولی میشه در ایران

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج