۷۳۳۱۴۰
۱۷ نظر
۵۰۱۲
۱۷ نظر
۵۰۱۲
پ

انصاری: عوامل تفرقه‌افکن شناسایی شوند

مجید انصاری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت حفظ وحدت میان مردم و مسئولین، بیان کرد: مساله حفظ وحدت داخلی از اول انقلاب موضوعی مورد تاکید حضرت امام خمینی (ره) و بعد از ایشان مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است.

خبرگزاری ایسنا: مجید انصاری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت حفظ وحدت میان مردم و مسئولین، بیان کرد: مساله حفظ وحدت داخلی از اول انقلاب موضوعی مورد تاکید حضرت امام خمینی(ره) و بعد از ایشان مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است.

وی ادامه داد: هر عقل سلیمی بر ضرورت قطعی این مساله تاکید می‌کند و اذعان دارد که باید وحدت در جامعه حفظ شود، بخصوص در شرایط کنونی که کشور از جهات مختلف دارای مشکلاتی است و دشمنان ما طمع کرده‌اند و به دنبال اختلاف‌افکنی در صفوف مردم و مسئولین هستند.

انصاری ادامه داد: هیچ شکی در ضرورت حفظ وحدت به عنوان یک موضوع حیاتی نیست، اما در کمال تاسف همواره جریان مدعی انقلابی‌گری و حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه در عمل سعی کرده است تا این توصیه مهم را نادیده بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: این جریان با شیوه‌های مختلف به دنبال ایجاد تفرقه میان جریان‌های مختلف سیاسی بوده است، حتی اقداماتی در راستای تفرقه‌افکنی میان مسئولین مختلف و نهادها داشته است.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به مدیحه‌سرایی‌هایی که در دو سال اخیر در نماز عید فطر صورت گرفته است، گفت: این مساله عید فطری که مظهر و نماد همه مسلمانان و روزه‌داران است را به نوعی همایش جناحی و حزبی تبدیل می‌کند.

وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو تصریح کرد: این تفرقه‌افکنی فراتر از یک شعرخوانی است. اگر در یک سال گذشته مجموعه تیترهای خبری و تحلیل‌های سیاسی چند خبرگزاری و سایت معروف و شناخته شده منتسب به یک نهاد انقلابی که وظیفه پاسداری از انقلاب را بر عهده دارد نگاه کنید، تفاوت چندانی با تیترهای رسانه‌های ضد انقلاب و منافقین و اسرائیلی نداشته و ندارد.

انصاری سپس گفت: در شرایط حساسی که مدام اسرائیلی‌ها، آمریکایی‌ها و منافقین علیه ایران هستند، از ابتدای دولت یازدهم تا امروز سعی کرده‌اند تا دولت را تضعیف کنند، میان مردم ناامیدی ایجاد کنند و سعی کرده‌اند به بیت رفیع حضرت امام(ره) توهین و آنها را تخریب کنند.

او در ادامه گفت: طی دو مصاحبه‌ای که یکی از همین خبرگزاری‌های وابسته به نهاد انقلابی که از بیت‌المال تامین می‌شوند، انجام داده، شاهد بودیم علیه موسسه نشر آثار امام و مرقد امام مطالبی منتشر کردند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه چنین اقداماتی را نشانه نفوذ عناصر دشمن در این نهادها و رسانه‌ها می‌دانم، ادامه داد: خیلی خوش‌باوری خواهد بود که فکر کنیم این مدل تخریب‌ها ناشی از کج‌ سلیقگی سیاسی است. نشانه‌های دیگر نفوذ سرویس‌های جاسوسی دشمنان را در نهادها طی چند سال گذشته دیدیم که بعضا فاجعه‌آمیز هم بوده و بعضی از آنها هم در زندان هستند.

وی ادامه داد: من فکر می‌کنم ضمن تاکید و توصیه به مردم برای مراقبت از این نفوذها، دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی ما و همچنین نیروهای مسلح باید دقت مضاعفی برای شناسایی عوامل نفوذی که در این نهادها و با نقاب انقلابی‌گری عملا فرمایشات مقام معظم رهبری را بی‌اثر می‌کنند، انجام دهند.

انصاری در پایان گفت: چنین افرادی پیشتاز تخریب سخنان رهبری هستند و اثرات منفی در جامعه می‌گذارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا برای بکبار هم که شده اینها را سناسایی نمی کنند ونابودشان کنندبعضی هم به اسم آزادی بیان به دولت و مردم توهین می کنند و میگویند ما از شما دفاع می کنیم

    • بدون نام

      شوروی سابق یا سوریه همین طوری بود روز اول و کم کم نابود شدن ما مردم ایران باید درس عبرت بگیریم

    • بدون نام

      بخدا اگر ما بین خودمان اتحادمان ادامه ندهیم و دنبال رو یک سری افراد تندرو ومقام پرست باشیم بعدا"پشیمان خواهیم شد مثل سوریه گرفتار میشویم آن موقع جلو چشم خودمان بایدشاهد دربدری و جنایت پیش آمد عزیرانمان باشیم

    • بدون نام

      بخدا اگر ما بین خودمان اتحادمان ادامه ندهیم و دنبال رو یک سری افراد تندرو ومقام پرست باشیم بعدا"پشیمان خواهیم شد مثل سوریه گرفتار میشویم آن موقع جلو چشم خودمان بایدشاهد دربدری و جنایت پیش آمد عزیرانمان باشیم

    • بدون نام

      آقای فلانی راست میگویی دری اصفهانی وغیره هم توسط خود دولت در تیم هسته ای بودند و با دیپلماسی لبخند به دشمن گرا میدادند یادتون هست یا فراموشی حافظه دارین

    • بدون نام

      یکیش خودت

    • بدون نام

      آقای انصاری...
      شما جای علت و معلول را اشتباه گرفته اید... عامل تفرقه آنهایی هستند که 5 سال شبانه روز قول دادند برخلاف دولت قبل ریشه بیکاری و گرانی بخشکانند امروز کشور را به ورطه ورشکستگی کشانده اند.... حالا شما اصرار دارید هر که به این تصمیمات اعتراض دارد برچسب تفرقه افکن بزنید. ولی یادتان باشد این حرفها پیش ملت خریدار ندارد.

      پاسخ ها

      • آ زاد

        آ نهای کشور را به نابودی مکشند که میخواهند با زور اصول نادرست خود را به مردم وجامعه جهانی بقبو لانند اما غافل از اینکه مردم آ نها وکارهایشان را فراموش نمیکنند

    • صوفی

      برو اسم خودت را بنویس

      پاسخ ها

      • آ زاد

        البته زیر اسم دلواپسان

    • هموطن

      احسنت اقای انصاری ،حرف دل بسیاری از مردم ودولتمردان را زدید

    • هموطن

      احسنت اقای انصاری ،حرف دل مردم ودولتمردان وسیاسیون دلسوز را زدید.

    • چهار شنبه

      این بدخواهان نیازی به شناسایی ندارند و
      همه ملت یکایک آنان را میشناسند. البته
      نیاز به تنبیه دارند که ملت در پای صندوق
      رای تودهنی به آنها زده و خواهند زد.

    • بدون نام

      خخخخخججججلللللتتتتت

    • بدون نام

      اره بابا
      یکیش این طلای لامصبه
      یکیش این دلار بدمصبه
      طلا ها رو اب کنید
      دلار ها رو پاره کنید

    • بدون نام

      شکمت سیره انصاری از مردم مناطق محروم خبر نداری که به چه بدبختی دارن زندگی

    • بدون نام

      این دلواپسها به خاطر جاه مقام حاضر هستند مملکت رو به جنگ و نابودی بکشند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج