۷۳۳۳۱۶
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

عارف: انقلابی‌گری به‌معنای هتک حرمت نیست

رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم عدم استفاده از تعابیر وحدت شکن از سوی صاحبان تریبون گفت: از آن جا که هر اقدامی با تلقی ایجاد شکاف بین مردم و مسئولین خلاف توصیه‌های رهبر معظم انقلاب است، مدعیان پیروی از رهبری بیش از دیگران ثابت قدمی در ادعایشان را نشان دهند.

خبرگزاری ایسنا: رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم عدم استفاده از تعابیر وحدت شکن از سوی صاحبان تریبون گفت: از آن جا که هر اقدامی با تلقی ایجاد شکاف بین مردم و مسئولین خلاف توصیه‌های رهبر معظم انقلاب است، مدعیان پیروی از رهبری بیش از دیگران ثابت قدمی در ادعایشان را نشان دهند.

محمدرضا عارف در گفت وگویی با اشاره به بیانات وحدت بخش رهبر معظم انقلاب در نماز عید سعید فطر گفت: تهمت زدن و تلاش برای ایجاد نفاق بین مردم و مسئولین یکی از آفت‌هایی است که متاسفانه امروز در جامعه ما رواج دارد؛ آن هم در شرایطی که دشمنان چشم طمع برای ایجاد شکاف در جامعه ایران دارند، باید بیش از گذشته در راه وحدت و همبستگی ملی گام برداریم.

وی تاکید کرد: بر این اساس کسانی که صاحب تریبون هستند باید بیش از دیگران مراقبت کنند و در مسیر انشقاق و وحدت شکنی گام برندارند. باید انسجام و همدلی خود را به جهانیان نشان دهیم نه اینکه تعابیری در لوای اشعار حماسی گفته شود که متضمن وحدت شکنی باشد.

رئیس فراکسیون امید با تاکید بر اینکه انقلابی گری به معنای هتک حرمت مسئولان نیست، گفت: مسئولان نظام جمهوری اسلامی با هر نوع نگاه و سلیقه‌ای که دارند، انسان‌های دلسوز و خیرخواه نظام هستند؛ بنابراین روا نیست به اسم دفاع از نظام، مسئولان با تعابیر ناپسند مورد خطاب قرار گیرند آن هم در روزی که نماد وحدت و همبستگی مسلمانان است.

عارف در پایان تاکید کرد: هر اقدامی که تلقی ایجاد شکاف بین مردم و مسئولین را تداعی کند مطمئنا خلاف توصیه‌های رهبر معظم انقلاب است لذا کسانی که ادعای پیروی از رهبری دارند باید بیش از دیگران ثابت کنند که در ادعای خود ثابت قدم هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقای عارف هرگز نباید اختلاص گران ورشوه خواران وسواستفاده کنندگان از بیت المال به هیچ بهانه ای مخفی باشند ودادگاه نروند وافشا نشوند مردم منتظر هستند

    • محمدرضا بختیار

      جناب عارف شعارهای شما زیبا است اما انقلاب نه جای هتک حرمت و تهمت نیست بلکه جای رانت و لابی هم نیست انقلاب جولانگاه اختلاس و زمین خواری آقازاده ها نیست انقلاب در جهت تامین رفاه و آزادی ملت شکل گرفت نه بر اساس تبعیض و تحمیل افکاری عده ای خاص؟!!!

    • بدون نام

      اقای عارف از شما بعید است در قانون شرح وظایف همه مشخص است هر کس بی قانونی کرد کیفر و هر کس عمل به قانون یعنی انجام وظیفه کرده در هر کسی در هر مقام باشد اگر بخواهد با مسیول دیگر اتحاد معنیش یعنی مسئولین زدبند و دوستی و خیانت در امور محوله که همان خیانت به مردم کشور در قانون اسوه اسطوره نداریم هر کسی طبق شرح وظابفش باید کار کند اینکه نیاز به اتحاد داریم عوامفریبی است در قانون داریم مگر مسئولی از کار غیر قانونی دیگران چشم بپوشد بسکنید کلمات عوامفریبانه را هر کس اشتباه کوتاهی باید جلوش گرفته شود

    • بدون نام

      جناب عارف اولین کسی که در جهت ایجاد این فاصله اقدام کرد ژن برتر حضرتعالی بود که رسما این شکاف طبقاتی را عینیت بخشید. حال آدم از این یه بام و دو هوا به هم میخوره....
      الهی مولایمان را خدا برساند...خسته آیم از این همه تزویر و سالوس

    • بدون نام

      تا وقتی همه چی شفاف نباشد و گرانی فساد رانت .قاچاق کالا وجود دارد اتحاد هیچ معنی نخواهد داشت بلکه تاثیرش برعکس خواهد بود

    • بدون نام

      آقای عارف شما میدانید تمام بدبختی مردم از عملکرد ضعیف اصلاح طلبان هستش.لطفا شما به مردم وعده ووعید دورغ میدید.....راستی ازبچه های ژن خوبت چه خبر؟ میگم عارف نقش شما درپیروزی انقلاب،جنگ تحمیلی و... چه بوده که طلبکارید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج