جاباما
۷۳۳۳۶۸
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

پیچیده شدن پرونده تعرض با مرگ یک شاکی

مرگ متهم و شاکی در پرونده تعرض به دو نوجوان که در دادگاه کیفری استان تهران رسیدگی می‌شد، این پرونده را پیچیده‌تر کرد.

روزنامه شرق: مرگ متهم و شاکی در پرونده تعرض به دو نوجوان که در دادگاه کیفری استان تهران رسیدگی می‌شد، این پرونده را پیچیده‌تر کرد.

چند ماه قبل دو نوجوان به پلیس گزارش دادند که از سوی پنج مرد مورد تعرض قرار گرفته‌اند. آنها مدعی شدند پنج مرد جوان ابتدا آنها را ربوده و بعد مورد تعرض قرار داده‌اند. با طرح این شکایت بود که پلیس تحقیقات خود را آغاز کرد؛ هرچند هر پنج مرد جوان شناسایی شدند؛ اما پلیس موفق به بازداشت دو نفر از آنها شد و تحقیقات از آنها آغاز شد. دو نوجوان شاکی به پزشکی‌قانونی معرفی و متهمان نیز برای بازجویی به شعبه ۴ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده ‌شدند.

در جلسه اول بازجویی متهمان مدعی‌ شدند تعرض و آدم‌ربایی انجام نگرفته؛ اما از‌آنجایی‌که یکی از شکات در دادگاه حضور نداشت تا توضیحاتی ارائه دهد، ادامه رسیدگی به بعد موکول شد. در جلسه روز گذشته که قرار بود طرفین پرونده حضور داشته ‌باشند، پدر و مادر یکی از شاکیان که نوجوانی ۱۵‌ساله‌ بود، در دادگاه حاضر شدند و گفتند فرزندشان فوت شده ‌است. مادر مقتول گفت: پسرم مدتی بود حال خوبی نداشت.

وقتی او را پیش دکتر بردیم، پسرم به پزشک گفت مردان متجاوز به او مشروبی مسموم خورانده‌اند و او حالش بد است. بعد پسرم در بیمارستان بستری شد و جانش را از دست داد. ما شکایت کردیم و خواستار سم‌شناسی و مشخص‌شدن علت دقیق مرگ فرزندمان شدیم. این در حالی بود که از زندان نیز به مأموران خبر دادند که یکی از دو متهم در زندان جانش را از دست داده‌ است. براساس گزارش زندان این متهم علاوه بر اینکه به بیماری ایدز مبتلا بود، تومور مغزی هم داشت و بعد از وخامت حالش در زندان جانش را از دست داد؛ اما این اتفاقات زمانی برای قضات سؤال‌برانگیز شد که دیگر شاکی پرونده نیز از حضور در دادگاه سر باز زد و حاضر نشد در برابر دیگر متهم پرونده حاضر شود و ادعای خود را مطرح کند.

این در حالی است که پسر نوجوان پیش‌از‌این اعلام کرده ‌بود مردان متجاوز او را دزدیده و تهدیدش کرده‌اند که اگر به کسی چیزی بگوید، او را خواهند کشت. متهم دیگر پرونده که در دادگاه حاضر شده ‌بود، وقتی به خاطر اتفاقاتی که افتاده، از او پرسش شد، گفت: من نمی‌دانم پسر نوجوان چرا جانش را از دست داده است. ما با او کاری نکردیم؛ ضمن اینکه بعد از اینکه از ما شکایت کرد، حالش خوب بود. او به پزشکی‌قانونی معرفی شد؛ اما قبل از رفتن به پزشکی‌قانونی جانش را از دست داد. شاید او خودش چیزی خورده که باعث مرگش شده‌ است.

پدر و مادر نوجوانی که فوت کرده ‌بود، نیز اعلام کردند علیه متهمان شکایتی را تنظیم کرده‌اند؛ اما بازپرس ویژه قتل برای رسیدگی به آن اعلام کرده باید تا زمان اظهارنظر پزشکی‌قانونی منتظر بمانند. با توجه به پیچده‌شدن این پرونده به دلیل مرگ یکی از متهمان و یکی از شاکیان و حضور‌نیافتن شاکی دیگر، قضات دستور بازداشت سه متهم دیگر پرونده را هم که متواری هستند، صادر کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مطئنا پای قتل در میان است.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پای تهدید

      • بدون نام

        کاربر 09/56 اگر قتل هم نباشد اعمال این پنج نفر اورا کشته است اما قاضی حکم هر پنج نفر را باهم نداده یا تدبیری داشته یا اشتباه کرده از نظر قانونی حتماً بار اول بیشتر از یک بار اعتراف کرده اند قضات ما هم دقیق هستند و هم مجرب، اگر پیشنهاد این حقیر را بپذیرند جرم آدم ربایی، تجاوز، اشاعه فساد و جرم های دیگر که قضات محترم حتماً اشدش را در نظر خواهند گرفت بعلاوه قتل یک نفر از شکات،

    • بدون نام

      چرا قضات دستور بازداشت هر پنج متهم با هم نداد

    • آرش

      حتما یه دیش ماهواره‌ای زیر نیم کاسَس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نمکدون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج