۷۳۳۴۶۴
۱۱ نظر
۵۹۳۰
۱۱ نظر
۵۹۳۰
پ

افرادی که بدون توجه به حرف دیگران بر مشکلات غلبه کردند

برخی افراد شخصیت بسیار قدرتمندی دارند؛ و می‌توانند با عزت خودشان را از هر موقعیت آزاردهنده و ناخوشایندی حفظ کنند. راز موفقیت آن‌ها اهمیت ندادن به حرف‌های دیگران است.

برترین‌ها - الهام مظفری: برخی افراد شخصیت بسیار قدرتمندی دارند و می‌توانند با عزت، خودشان را از هر موقعیت آزاردهنده و ناخوشایندی حفظ کنند. مهم نیست مورد توهین و تمسخر قرار بگیرند یا دچار مشکل شوند، واکنش آن‌ها همیشه ثابت می‌کند که اجازه نمی‌دهند کسی روی آن‌ها تاثیر بگذارد و آزارشان دهد. در این مطلب ماجرا‌ی شخصیت‌هایی را می‌بینید که اجازه نمی‌دهند دیگران آن‌ها را به بازی بگیرند و همیشه برنده هستند. راز موفقیت آن‌ها توجه نکردن به حرف‌های دیگران است.

اسکیت بوردر پیری که باشگاه خودش را راه انداخت

به «الیزابت» زن بازنشسته انگلیسی گفته شد برای ورزش اسکیت بورد زیادی پیر شده، در حالی که دو سال بود این مهارت را تمرین می‌کرد. دو نفر جلوی او و دوستش را گرفتند و گفتند آیا خیالاتی شده ایم؟ بعد به سن آن‌ها اشاره کردند و گفتند این کار‌ها برای جوانتر‌ها است. اما الیزابت نه تنها ورزش اسکیت بورد را ادامه داد بلکه به سالمندان دیگر هم کمک کرد خودشان را باور کنند و این ورزش را آغاز کنند. او باشگاه خودش را راه انداخت و اسمش را گذاشت: «اسکیت بوردر‌های خیلی پیر»
افرادی که بدون توجه به حرف دیگران بر مشکلات غلبه کردند

زن وزنه بردار مردی که مزاحمش شده بود را غافلگیر کرد

غریبه‌ای که در خیابان مزاحم این دختر شد، واقعا انتظار نداشت که این دختر ظاهرا ضعیف بتواند مقابل او بایستد و در صورتش مشت بزند. حتی خودش هم انتظار چنین واکنشی از خودش نداشت، اما آنقدر عصبانی شده بود که نمی‌توانست خودش را کنترل کند. او بدنساز است و مشت‌های قدرتمندی دارد اما معتقد است که یک زن لزوما نباید دست و پاهای قوی برای جلوگیری از مشکل داشته باشد بلکه مردان باید بفهمند کارشان اشتباه است.
افرادی که بدون توجه به حرف دیگران بر مشکلات غلبه کردند

پاسخ جالب دختر چاق به کسی که به وزنش توهین کرده بود

دختر ۱۹ ساله‌ای به نام «وگا بلوسم» در صف قنادی بود که زن پشتی او با صدای بسیار بلند و زننده‌ای نارضایتی خود را بیان کرد. وقتی نوبت وگا شد زن گفت: «امیدوارم این چاقالو همه کاپ کیک‌ها را نخرد.» شنیدن این حرف برای وگا خیلی توهین آمیز بود و تصمیم گرفت همه کاپ کیک‌ها را بخرد. هنگام خروج از قنادی به چشم‌های زن خیره شد و گفت: «می توانی در را برایم باز کنی؟ دستم پر است.» زن هیچ چیزی نگفت. وگا سر کار بازگشت و همه کاپ کیک‌هایی را که خریده بود بین دوستان و همکارانش تقسیم کرد.
افرادی که بدون توجه به حرف دیگران بر مشکلات غلبه کردند

دختر هلندی با کمک لوازم آرایش ماه گرفتگی خود را پر رنگ و به آن افتخار می‌کند

بچه‌های مدرسه ماه گرفتگی بزرگ روی گردن «اولیویا هولم» را مسخره می‌کردند. حرف‌های آن‌ها روی اعتماد به نفس او تاثیر منفی گذاشت. الیویا در ۱۳ سالگی در شبکه‌های اجتماعی به دنبال کسانی گشت که توانسته بودند نواقص خود را بپذیرند و دوست بدارند. این کار به او کمک کرد ماه گرفتگی خود را بپذیرد و دیگر آن را با آرایش و موهایش پنهان نکند. اما وقتی دید مردم در خیابان به او خیره می‌شوند، کار غیرمنتظره‌ای کرد.
او به خانه بازگشت و ماه گرفتگی خود را پر رنگتر کرد و عکسش را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. واکنش همه افراد مثبت نبود، اما خیلی افراد به خاطر پذیرش بدنش از او الهام گرفتند. اکنون او ۱۸ سال دارد و به کارش ادامه می‌دهد و دیگر احساس بدی ندارد.
افرادی که بدون توجه به حرف دیگران بر مشکلات غلبه کردند

پسری که همه به خاطر اضافه وزنش او را مسخره می‌کردند ولی با دختر رویاهایش ازدواج کرد

کودی، مرد تایلندی است که همه او را به خاطر اضافه وزنش مسخره می‌کردند. او ۱۱۵ کیلوگرم اضافه وزن دارد. اما وقتی با پرستار زیبایی به نام «پوادول» ازدواج کرد همه متعجب شدند. مخصوصا وقتی فهمیدند آن‌ها ۱۰ سال قبل از اینکه ازدواج کنند عاشق هم بوده اند. این یعنی پوادول او را به همین شکلی که هست پذیرفته است. آن‌ها اخیرا بچه دار هم شده اند؛ و اگرچه مردم هنوز به آن‌ها می‌خندند، اما پوادول هیچ اهمیتی نمی‌دهد، چون با کسی ازدواج کرده که روح زیبایش را دوست دارد.
افرادی که بدون توجه به حرف دیگران بر مشکلات غلبه کردند

جنا کوچر همیشه نظرات منفی دیگران را درباره هیکل خودش و همسرش نادیده می‌گیرد

جنا چاق است اما ۱۱ سال است که با یک مربی بدنسازی خوش هیکل ازدواج کرده است. آن‌ها با هم خوشبخت هستند و جنا رژیم نمی‌گیرد. به همین دلیل افراد زیادی او را دوست ندارند و به خاطر اینکه شوهرش با او مانده آن‌ها را سرزنش می‌کنند. این حرف‌ها اعتماد به نفس جنا را از بین برد و باعث شد فکر کند لایق شوهرش نیست، چون چاق است. اما همسرش به اضافه وزن او اهمیتی نمی‌دهد و او را همان طور که هست پذیرفته است. جنا خیلی وقت‌ها می‌خواهد عکس‌هایی که با شوهرش دارد پاک کند، اما او اجازه نمی‌دهد و می‌گوید از داشتن چنین زنی احساس خوشبختی می‌کند.
افرادی که بدون توجه به حرف دیگران بر مشکلات غلبه کردند

شما چه فکر می‌کنید؟ آیا باید به نظرات اطرافیانمان گوش دهیم؟ ما فکر می‌کنیم بهترین راه زندگی، راهی است که خودتان می‌خواهید، بدون توجه به سن یا ظاهرتان و اگر دیگران نواقصمان را به رخمان کشیدند، هرگز نباید ناراحت شویم و تحت تاثیر قرار بگیریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جالب بود

    • بی نام

      این اخری درمورد من صدق میکنه من یه کم چاقم اما شوهرم سالها مربی بدنسازی بوده ، اتفاقا خیلیا میگن به هم میایم ولی من راستش احساس خوبی ندارم و خیای دلم میخواد منم لاغرو خوش اندام بشم اراده ندارم

    • بدون نام

      خوشبختی یعنی همین

    • بدون نام

      البته که نباید به حرفای صدمن یه غاز دیگرون اهمیت داد

    • Mr.sh

      تو ایرانم ادم فضول زیاده

    • بدون نام

      دیگران یعنی چههههه.خودت باش وب خودت عشق بورز

    • ایوب

      سلام ، من خیلی چاقم ، یه طرف ه صورتم ماه گرفتگی داره ، پای ه چپم کوتاه تر از پای ه راستمه ، موهام هم ریخته ، انحراف ه بینی هم دارم ، چشم ه راستم تخلیه شده اما با خوندن ه این مطلب ، دیگع با مشکلاتم مشکلی ندارم و نظرات ه دیگران هم دیگع برام مهم نیست ، می خوام سرمو بالا بگیرم و تو اجتماع باشم و می خوام کارهامو خودم انجام بدم .

    • خشم شب

      اراده ی خوبی داشتن

    • sam

      فقط مامان بزرگ اولی
      یه خاله داشتم اینجوری بود پایه
      خدا بامرزتش

    • زهره

      منکه متاسفانه حرف دیگران برام مهمه مخصوصا مامان و خواهرم.اگه بگن فلان چیزی که خریدی زشته .دیگه ناامید میشم

    • بدون نام

      اگر نظر دیگران برات مهم باشه به هیچ جا نمی رسی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج