۷۳۳۴۶۵
۱۱ نظر
۵۰۰۲
۱۱ نظر
۵۰۰۲
پ

نماینده مجلس: نام ۳۱ مفسد را تحویل داده‌ام

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: پشت پرده مفسدان اقتصادی، مسئولین نظام هستند و مسئولان نظام ۳۱ مفسد اقتصادی را مدیریت می‌کنند. مگر یک فرد بی‌مسئولیت می‌تواند جزو سران مفاسد اقتصادی باشد و بانک‌ها را غارت کند؟ این افراد با مسئولین نظام ارتباط دارند که می‌توانند بانک‌ها را غارت کنند.

اعتماد آنلاین: «۳۱ مفسد اقتصادی در غارت بانک‌ها نقش اصلی دارند»؛ این خبری بود که امیرخجسته پیش از این داده و اعلام کرده بود که در صورت رسیدگی نکردن سران قوا به این موضوع اسامی مفسدان را منتشر می‌کند. به گفته رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری این افراد در اکثر فسادها حضور دارند و بانک ها را غارت کرده‌اند. حالا اما خجسته می‌گوید که این افراد در ارتباط با مسئولان نظام هستند؛ مسئولانی که به گفته او ۳۱ مفسد اقتصادی را مدیریت می‌کنند.

خجسته با بیان اینکه دست‌هایی پنهانی در پشت پرده بازار خودرو است که آن را مدیریت می‌کند، گفت: افزایش بی‌رویه قیمت خودرو باعث آسیب جدی به مردم شده است. البته شاهد افزایش قیمت اقلام، اجناس و خوراکی‌ها نیز هستیم. کسی جز تیم اقتصادی دولت دلار را رها کرده است؟ افزایش نرخ دلار و ارز به دلیل ناکارآمدی تیم اقتصادی دولت و عدم نظارت مجلس و ۲۰ دستگاه نظارتی است.

این نماینده مجلس تأکید کرد: مجلس چرا اقدامی برای جلوگیری از افزایش قیمت ارز و خودرو و کالاها انجام نمی‌دهد؟ مجلس باید با خاصیت و قدرتمند ورود کند و جلوی این اقدامات را بگیرد. استخوان‌های مردم زیر بار فشارهای اقتصادی خورد شده است و همه‌چیز رهاشده و هیچ‌کس مدیریت نمی‌کند.

خجسته با انتقاد از سکوت مسئولین در قبال افزایش قیمت خودرو و ارز، گفت: کسانیکه باید بازار را کنترل و مدیریت کنند، سکوت کرده‌اند! اما دلیل سکوت آن‌ها جای بحث دارد. آیا سکوت کرده‌اند تا نظام را ناکارآمد جلوه دهند؟ و مردم را عصبانی کنند و به خیابان‌ها بیاورند؟

خجسته تأکید کرد: اگر روند گرانی و بی‌تفاوتی مسئولین ادامه پیدا کند یک خطر جدی است که قطعاً آسیب آن از آمریکا بیشتر خواهد بود. هیچ‌کدام از مسئولان تخصصی و کشوری جوابگو نیستند و همه در حد حرف اقدام می‌کنند و هیچ‌کس کنترلی بر بازار ندارد. ارزش پول ملی ما نصف شده است و حقوق ۲ میلیونی ارزش ۱ میلیون تومان را دارد. همه‌چیز برهم ریخته است و یک نفر باید به داد کشور برسد.

وی ادامه داد: ما در مسئولین قاطعیت نمی‌بینیم درحالی‌که مردم تشنه قاطعیت هستند. مسئولین تعمداً کاری که آمریکا انجام می‌دهد؛ را انجام می‌دهند. آمریکا به دنبال نارضایتی مردم است و مسئولین نیز با اقداماتشان همین کار را انجام می‌دهند.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی در خصوص اینکه دست‌های پشت پرده گرانی‌ها چه کسانی هستند؟ گفت: نام ۳۱ مفسد اقتصادی که در پشت پرده این اقدامات هستند را به سران سه قوه دادم اما گفتند شما این اسامی را منتشر نکنید.

خجسته در پاسخ به این سؤال که آیا اسامی مسئولین دولتی نیز درمیان این افراد هستند، تأکید کرد: مگر می‌شود مسئولین دولتی نباشند؟ مسئولین در این میان دست دارند که این افراد رشد می‌کنند. پشت پرده این افراد-مفسدان اقتصادی- مسئولین نظام هستند. مسئولین نظام ۳۱ مفسد اقتصادی را مدیریت می‌کنند. مگر یک فرد بی‌مسئولیت می‌تواند جزو سران مفاسد اقتصادی باشد و بانک‌ها را غارت کند؟ این افراد با مسئولین نظام ارتباط دارند که می‌توانند بانک‌ها را غارت می‌کنند. وزیر اقتصاد، وزیر صنعت و رئیس‌کل بانک مرکزی چه‌کار می‌کنند؟

او تأکید کرد: در عرض ۵ یا ۶ ماه سال گذشته ۱۰ میلیارد دلار ال سی باز کردیم درحالی‌که در ۱ ماه تا ۴۵ روز سال جاری ۱۵ میلیارد دلار ال سی بازکرده‌ایم. ال سی که با دلار آن کار می‌کنند و واردات سوری است و در این مدت وارداتی انجام‌نشده است. اما پول‌ها را پشت پرده می‌گیرند و با آن کار می‌کنند. این افراد چه کسانی هستند. آیا افراد عادی هستند؟ قطعاً این افراد کسانی هستند که دستشان در کار است و ما همه این افراد را می‌شناسیم.

این نماینده مجلس گفت: خانه و کشور ما را غارت می‌کنند و کسی جلوی غارت را نمی‌گیرد. وزیر اقتصاد و تیم اقتصادی دولت یا دلار را باید ۴۲۰۰ نگه‌دارند و یا نمی‌خواهند و به نحو دیگری مدیریت می‌کنند. مسئولین ذی‌ربط مدیریت را به بازار داده‌اند و از طریق صرافی‌ها و قاچاق کشور را به این شکل درآورده‌اند. تیم اقتصادی دولت هر طور که می‌خواهند بازار ارز را مدیریت می‌کنند و تمام قیمت‌ها با توجه به افزایش قیمت دلار افزایش می‌یابد.

خجسته ادامه داد: مردم تا کی تحمل کنند؟ چرا مسئولین احساس مسئولیت نمی‌کنند؟ من معتقدم خطر آمریکای داخلی از آمریکا خارجی بیشتر است و آمریکای داخلی در حال آسیب به مردم است که این اتفاقات خطرناک است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بام

      خب چرا زود تر این کار نکردین دولت میزاره برای مجلس هر کدام ساز خودشان میزنن حرف تا عمل خیلی فرق داره کی میخواد حل کنه خداداند

    • همدانیها

      افرین به نماینده همدان
      مرحبا به غیرتت
      خجسته متشکریم
      خجسته دوستت داریم
      الحق نماینده خوبه مایی
      بقیه نماینده ها برید به جرتتون ادامه بدید
      خداییش پرچم همدان بالاترین پرچم در مجلسه

      پرچم همدان بالاترین پرچم در مجلس

    • شهروند همدانی

      اقای خجسته خواهشا این روند ادامه یابد تا نابودی مفسدین و اقازادهاشون

    • اسد

      مرگ بر مفسد اقتصادی ملت اخر تحملش سر میاد واون وقت روز عزای مفسد اقتصادی است ....

    • بهلول

      خدا را شکر خلاصه یک نماینده مجلس حرف از وجود فساد اقتصادی در کشور زد .اقای خجسته یا اینکه باید قید مجلس وقید جان خودرا بزنی ومفسدین را افشا بکنی یا اینکه ............

    • بدون نام

      درود بر این نماینده شجاع که مشکل و درد اصلی مردم را پیگیری میکند امیدوارم بقیه نمایندگان هم حمایت کنند خصوصا افرادی مثل آقای مطهری که خود را حامی سرسخت مردم میداند اینجا محل آزمایش و محک است برای ایشان و امثال او

    • بدون نام

      سلام لطفا اسامی رو بدون مخفف و با مدارکی که قابل تکذیب نباشه به مردم بدین. شما به مسوولین میدین، خوب معلومه که مث همیشه کاری انجام نمیدن و فقط تکذیب میکنند.

    • bsaa

      چرا علنی نمیکنید بگین چرا میترسین

    • بدون نام

      سلام و درود بر شرف اقای خجسته خواهشا اسامی را افشا کنید چون داره خیلی دیر میشه کشور به قهقرا رفته بجنب و سریع باش قبل از اینکه اتفاقات بدی برا کشور رخ بده یا علی مدد

    • علی

      به کی تحویل دادی? ...

    • مهدی

      این بازی اعلام اسامی مفسدان قدیمی شده...ورژن جدید داری...؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج