جاباما
۷۳۳۴۸۷
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

بهترین عناوینی که در E۳ ۲۰۱۸ رونمایی شدند (۱)

مراسم E۳ ۲۰۱۸ با شکوه و جلال همیشگی خود برگزار شد و سلاطین صنعت گیم هر چه در چنته داشتند را رو کردند، انصافاً هم باید گفت E۳ ۲۰۱۸ نسبت به سال‌های گذشته جذابیت بیشتری داشت و شاهد رونمایی عناوین بسیار مهمی بودیم که به این راحتی‌ها نمی‌توان از کنار آن‌ها گذشت.

برترین ها - ترجمه از محمد کاملان: مراسم E۳ ۲۰۱۸ با شکوه و جلال همیشگی خود برگزار شد و سلاطین صنعت گیم هر چه در چنته داشتند را رو کردند، انصافاً هم باید گفت E۳ ۲۰۱۸ نسبت به سال‌های گذشته جذابیت بیشتری داشت و شاهد رونمایی عناوین بسیار مهمی بودیم که به این راحتی‌ها نمی‌توان از کنار آن‌ها گذشت.

به همین منظور خالی از لطف نیست اگر در ادامه با هم نگاهی به بهترین بازی‌هایی داشته باشیم که بزرگان صنعت گیم در E۳ ۲۰۱۸ رونمایی کردند.

بازی Cyberpunk 2077

بهترین عناوینی که در E۳ ۲۰۱۸ رونمایی شدند (۱)

چشم حاضرین در مراسم E۳ ۲۰۱۸ پس از مدت‌ها صبر به تریلری از بازی پرطرفدار Cyberpunk ۲۰۷۷ روشن شد. این بازی تنها در سال ۲۰۱۳ در قالب تیزری کوتاه منتشر شد و سپس در سکوت مطلق فرو رفت و خبری از آن نبود. اما از آنجایی که ساخت و توسعه CyberPunk ۲۰۷۷ بر عهده شرکت معتبر و خوشنام CD Projects است با همان تیزر کوتاه توانست جای خود را در دل گیمرها باز کند و به یکی از مورد انتظارترین گیم‌های این نسل تبدیل شود.

بازیکن در این بازی در نقش کاراکتری با نام وی (V)، قرار می‌گیرد و داستان بازی در شهری با نام نایت‌سیتی‌ در آینده‌ای نه‌چندان دور صورت می‌گیرد و با فضایی کاملاً آینده‌نگرانه طرف هستیم. این بازی همانند سایر عناوین شرکت CD Projects در سبک نقش‌آفرینی روایت می‌شود و کاراکتر بازی در زاویه دید اول شخص حرکت می‌کند.

شرکت CD Projects در حین رونمایی بازی Cyberpunk ۲۰۷۷ اشاره‌ای به زمان انتشار این بازی نکرد اما به احتمال زیاد این بازی پرطرفدار را در همین نسل فعلی برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی شاهد خواهیم بود.

بازی Days Gone

بهترین عناوینی که در E۳ ۲۰۱۸ رونمایی شدند (۱)

این عنوان به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ در حال توسعه است و اسفند ماه امسال گیمرها شاهد عرضه آن خواهند بود. Days Gone داستانی جذاب و زیبا را در دنیایی آخرالزمانی روایت می‌کند که انسان‌ها گرفتار زامبی‌ها شده‌اند. این بازی سبکی جهان‌باز (Open World) دارد و خلاقیت و استراتژی نقش مهمی در انجام دادن مراحل مختلف آن خواهد داشت.

به این ترتیب بازیکن برای انجام یک مرحله می‌تواند به صورت اکشن و با کشت‌و‌کشتار مسیر خود را باز کند یا اینکه خلاقیت به‌خرج داده و با مخفی‌کاری مراحل را یکی پس از دیگری بدون اینکه قطره خونی روی زمین بریزد، پشت سر بگذارد.

بازی Deracine

بهترین عناوینی که در E۳ ۲۰۱۸ رونمایی شدند (۱)

بازی‌های واقعیت مجازی روز‌به‌روز طرفداران بیشتری پیدا می‌کنند و بزرگان صنعت گیم نیز سلانه‌سلانه به سمت ساخت بازی برای این فناوری پیش می‌روند. در همین راستا شاهد معرفی بازی Deracine در E۳ ۲۰۱۸ بودیم. این بازی که ساخت شرکت معظم FromSoftware است با هدست‌ واقعیت مجازی PlayStation VR سازگاری دارد و به غیر انتشار یک تریلر شرکت FromSoftware به اطلاعات بیشتری از بازی Deracine اشاره نکرد.

با توجه به سابقه درخشانی که از FromSoftware سراغ داریم و تریلر رمز‌آلودی و جذابی که از این بازی دیدیم می‌توان گفت با عنوان جذاب طرف هستیم که حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

بازی Nioh 2

بهترین عناوینی که در E۳ ۲۰۱۸ رونمایی شدند (۱)

اگر طرفدار بازی‌های سبک هک اند اسلش (Hack And Slash)، باشید به احتمال زیاد نسخه اول بازی Nioh را تا انتها رفته‌اید، این بازی که الهام‌های زیادی از سری بازی‌های Dark Souls گرفته بود توانست به سرعت جای خود را در دل هواداران این سبک باز کند.

اکنون نیز در مراسم E۳ ۲۰۱۸ سونی با اعلام تریلری از نسخه دوم بازی Nioh خبر داد. در این تریلر شاهد صحنه‌های جذابی هستیم اما به جزئیات بازی Nioh ۲ اشاره‌ای نشده است،‌ به همین دلیل نمی‌توان گفت که این بازی انحصاراً برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر می‌شود یا همانند نسخه اول آن بعد از مدتی شاهد عرضه Nioh ۲ برای کامپیوترهای خانگی نیز خواهیم بود.

نسخه بازسازی شده Resident Evil 2

بهترین عناوینی که در E۳ ۲۰۱۸ رونمایی شدند (۱)

گیمرها با سری بازی‌های Resident Evil خاطره‌های زیادی دارند، اما نسخه‌های اولیه این مجموعه بیشتر به دل بازیکنان نشسته‌ است، به همین منظور در E۳ ۲۰۱۸ شاهد خبر خوشی از بازسازی Resident Evil ۲ بودیم. همان‌گونه که انتظار می‌رود این نسخه بازسازی شده گرافیک جدید و امروزی دارد اما حال و هوای همان نسخه‌های اول را در آن شاهد هستیم.

سازندگان نسخه بازسازی شده Resident Evil ۲، اعلام کردند که این عنوان خاطره‌انگیز و پرطرفدار در تاریخ ۵ بهمن امسال منتشر خواهد شد تا یکبار دیگر گیمرها را به دنیای مخوف Resident Evil ببرد.

بازی Stormland

بهترین عناوینی که در E۳ ۲۰۱۸ رونمایی شدند (۱)

دو شرکت بزرگ Insomniac Games و Oculus برای ساخت بازی Stormland هم‌پیمان شده‌اند، این بازی که برای هدست واقعیت مجازی Oculus توسعه داده می‌شود گیمر را به صورت مجازی در دنیای ربات‌های بسیار پیشرفته‌ای قرار می‌دهد.

سازندگان بازی Stormland مدعی هستند که دست بازیکن را در انجام حرکات مختلف باز گذاشته‌اند تا گیمر آزادی عمل کاملی را تجربه کند. تریلری که در مراسم E۳ ۲۰۱۸ شاهد آن بودیم نوید بازی بسیار جذابی را می‌دهد اما متأسفانه باید گفت در این تریلر به زمان عرضه بازی Stormland اشاره‌ای نشد.

بازی Control

بهترین عناوینی که در E۳ ۲۰۱۸ رونمایی شدند (۱)

شرکت بازی سازی Remedy که ید طولایی در صنعت گیم دارد و گیمرهای قدیمی این شرکت را با سری‌ بازی‌های Max Payne به‌خوبی می‌شناسند در مراسم E۳ ۲۰۱۸ از بازی جدید خود با نام Control رونمایی کرد.

این بازی قرار است در سال آینده منتشر شود و در تریلری که از آن شاهد بودیم می‌توان گفت سبک بازی‌های قبلی شرکت Remedy در بازی Control نیز به چشم می‌خورد. به این ترتیب با بازی که صحنه‌های آهسته آن جذابیت بیشتری به حرکات اکشن و درگیری‌ها می‌دهد طرف خواهیم بود.

بازی Ghost of Tsushima

بهترین عناوینی که در E۳ ۲۰۱۸ رونمایی شدند (۱)

استودیو ساکر پانچ (Sucker Punch)، به ساخت بازی‌های محبوب، پرفروش و انحصاری برای کنسول‌های پلی‌استیشن سونی معروف است و تاکنون نام این استودیو را با مجموعه باز‌ی‌های جذاب Infamous می‌شناسیم. اما این بار ساکر پانچ به دنیای سامورایی‌ها رفته و با انتشار تریلری از بازی Ghost of Tsushima ثابت کرد که سونی بی‌دلیل روی این استودیو سرمایه‌گذاری نکرده است.

داستان بازی Ghost of Tsushima در ژاپن روایت می‌شود و در ویدئوی جدیدی که از این بازی در E۳ ۲۰۱۸ منتشر شد شاهد قسمت‌های مختلفی از گیم‌پلی بازی بودیم که انصافاً باید گفت گیم‌پلی جذاب و پرتحرکی را برای گیمرها به ارمغان آورده است.

بازی Ghost of Tsushima یکی از مورد انتظارترین بازی‌های انحصاری کنسول پلی‌استیشن ۴ است و با توجه به اینکه استودیو ساکر پانچ از ۳ سال پیش تاکنون در حال توسعه آن بوده است انتظار می‌رود در آینده‌ای نه چندان دور شاهد انتشار این بازی جذاب باشیم.

بازی Just Cause 4

بهترین عناوینی که در E۳ ۲۰۱۸ رونمایی شدند (۱)

سری‌بازی‌های Just Cause چندین نسل با کنسول‌های بازی همراه بوده‌‌اند و E۳ ۲۰۱۸ میزبان معرفی چهارمین نسخه از بازی‌‌های معروف Just Cause بود. در این بازی نیز همانند نسخه‌های دیگر گیمر کنترل شخصیت ریکو را در اختیار دارد.

بازی Just Cause ۴ در کنار حفظ اکشن جذاب و زیبایی که همیشه به آن معروف بوده است شاهد گرافیک بسیار دلپذیر و چشم‌نوازی نیز هست. این گرافیک به لطف موتور قدرتمند Apex در بازی به تصویر کشیده می‌شود و گردش شب و روز و تغییرات آب و هوایی را زیباترین نحو ممکن در Just Cause ۴ شاهد هستیم.

بازی The Sinking City

بهترین عناوینی که در E۳ ۲۰۱۸ رونمایی شدند (۱)

در E۳ ۲۰۱۸ شاهد تریلر و اطلاعات جدیدی از بازی The Sinking City بودیم، این بازی توسط سازندگان سری‌ بازی‌های شرلوک‌هلمز توسعه داده می‌شود و داستان آن هجوم موجوداتی بیگانه را به تصویر می‌کشد که گیمر باید در نقش یک کاراگاه تحقیقاتی را در این زمینه پیش بگیرد.

بازی The Sinking City بر خلاف مجموعه‌بازی‌های شرلوک‌هلمز دارای محیطی جهان‌باز و گسترده است اما باز هم جستجو و پیدا کردن حقیقت در این بازی حرف اول را می‌زند. متأسفانه در نمایشی که از بازی The Sinking City شاهد بودیم اشاره‌ای به زمان انتشار آن نشد اما به احتمال زیاد در آینده‌ای نه‌چندان دور خبرهای بیشتری از The Sinking City منتشر خواهد شد.

بازی Crackdown 3

بهترین عناوینی که در E۳ ۲۰۱۸ رونمایی شدند (۱)

این بازی که به صورت انحصاری برای پلتفرم ایکس‌باکس وان و کامپیوترهای ویندوز توسعه داده می‌شود مدت‌ها دچار تأخیر شده بود تا اینکه در E۳ ۲۰۱۸ مایکروسافت رسما اعلام کرد Crackdown ۳ بهمن ماه امسال عرضه می‌شود.

این بازی در سبک جهان‌باز صورت می‌گیرد و همانند نسخه‌های قبلی خود تخریب‌پذیری بسیار بالایی را شاهد هست. Crackdown ۳ دارای بخش‌های تک‌نفره و آنلاین می‌باشد.

ادامه دارد...

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انحصاری پی اس 4 عه و ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج