جاباما
۷۳۳۶۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

فرگوسن: بکام فکر می کرد بزرگ شده است!

بکام در طول دورن حضورش در منچستریونایتد به ۱۰ جام مختلف رسید اما بعد از مشکلاتی که با فرگوسن پیدا کرد، سرمربی اسکاتلندی او را به رئال فروخت

سایت گل : بکام در طول دورن حضورش در منچستریونایتد به 10 جام مختلف رسید اما بعد از مشکلاتی که با فرگوسن پیدا کرد، سرمربی اسکاتلندی او را به رئال فروخت

سرالکس فرگوسن، سرمربی سابق منچستریونایتد، اعلام کرد تلاش دیوید بکام برای مشهور شدن و توجه رسانه ای به او، باعث شده بود تا خود را بزرگتر از باشگاه منچستریونایتد تصور کند و به همین خاطر چاره ای جز فروش او به رئال مادرید نداشت.

بکام در طول دورن حضورش در منچستریونایتد به 10 جام مختلف رسید اما بعد از مشکلاتی که با فرگوسن پیدا کرد، به ویژه بعد از ماجرای معروف پرتاب لنگه کفش بعد از دیدار مقابل آرسنال که به شکافته شدن ابروی بکام منجر شد، سرمربی اسکاتلندی او را به رئال فروخت.

فرگوسن در کتاب زندگی نامه اش که دور روز دیگر منتشر می شود، نوشت:" درگیری بین ما که جنجال های زیادی ایجاد کرد، بعد از دیدار مقابل آرسنال در الدترافورد در اف کاپ در فوریه 2003 بود که ما ما 2-0 باختیم.

اشتباه دیوید این بود که روی گل دوم آرسنال به عقب برنگشته بود؛ گلی که توسط ویلتورد به ثمر رسید. او آرام آرام در حال برگشتن بود. بعد از بازی، من این را به او گفتم و او مثل همیشه به انتقادات بی توجه بود.کفش دقیقا به بالای چشم او برخورد کرد. او هم می خواست به سمت من بیاید که بازیکنان دیگر او را گرفتند. به او گفتم "بشین سر جات، هر وقت واسه تیمش خوب کار کردی، می تونی هرچقدر که خواستی دعوا راه بندازی"

او تقریبا 7-6 متری با من فاصله داشت. بین ما، روی زمین، چند جفت کفش افتاده بود. دیوید فحش داد و من به سمت او رفتم و به یکی از کفش ها لگد زدم.

روز بعد به او زنگ زدم تا برود و فیلم بازی را ببیند اما او باز هم اشتباهش را قبول نداشت. او پیشم نشست و فقط به حرفهایم گوش داد. حتی یک کلمه هم حرف زند. حتی یک کلمه.

از او پرسیدن، می دانی دارم در مورد چه چیزی حرف می زنم؛ چرا چیزی نمی گویی؟ او حتی جواب من را هم نداد.

روز بعد قضیه در رسانه ها منتشر شد. همان روزها بود که من به هیئت مدیره گفتم دیوید باید برود.

دیوید تنها بازیکنی بود که من هدایتش را برعهده داشتم و به چنین شهرتی رسید. او توانست حتی در خارج از دنیای فوتبال هم به شهرت برسد. در اخرین فصلی که با ما بود، ما متوجه شدیم که عملکرد او افت کرده است و شنیده بودیم که ارتباطاتی بین دیوید و باشگاه رئال برقرار شده است.

همیشه گفته ام وقتی سرمربی اتوریته اش را از دست بدهد، دیگر نمی تواند کار کند. اگر بازیکنان هدایت کار را در دست بگیرند، دچار مشکلی می شوید.

دیوید فکر می کرد که بزرگتر از سرالکس فرگوسن است. اسم سرمربی مهم نیست. مهم این است که اتوریته باید حفظ شود."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج