۷۳۳۶۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

کجای خانه‌تان باید سبز باشد کجا قرمز

اگر می‌خواهید تغییری در خانه‌ خود بدهید، می‌توانید کنار تمام فاکتورهایی که درنظر دارید، قوانین فنگ‌شویی را هم درنظر بگیرید. این قوانین به شما کمک می‌کند تا مطمئن شوید تغییراتی که می‌دهید در جهت هارمونی بیشتر و جریان انرژی بهتر در خانه شما خواهد بود.

کجای خانه‌تان باید سبز باشد کجا قرمز
مجله سیب سبز: اگر می‌خواهید تغییری در خانه‌ خود بدهید، می‌توانید کنار تمام فاکتورهایی که درنظر دارید، قوانین فنگ‌شویی را هم درنظر بگیرید. این قوانین به شما کمک می‌کند تا مطمئن شوید تغییراتی که می‌دهید در جهت هارمونی بیشتر و جریان انرژی بهتر در خانه شما خواهد بود. با به‌کارگیری این قوانین شما می‌توانید در منزل سالم‌تری زندگی کنید و به واسطه آن انرژی بیشتر و سالم‌تری داشته باشید.

به هم ریختگی​ها را پنهان کنید

به هم ریختگی بیشتر از هر چیز دیگری می‌تواند مانع گردش انرژی مثبت در خانه شما شود بنابراین در بازسازی منزل‌تان تا جایی که می‌توانید باید جلوی این به‌هم ریختگی را بگیرید. درست کردن کابینت‌ها و کمدهای دردار می‌تواند در این راه به شما کمک کند. شاید به نظر برسد کمدها و قفسه‌هایی با در شیشه‌ای زیباتر هستند اما بهتر است همیشه از ترکیب درهای مات و شفاف با هم استفاده کنید. سعی کنید در هر بخش خانه محفظه‌ای قرار دهید تا ناچار نباشید وسایل را روی میزها یا پیشخوان‌ها بچینید.

کجای خانه‌تان باید سبز باشد کجا قرمز

بین بچه‌ها فرق نگذارید

قوانین می‌گویند تا جایی که می‌توانید فضای متعادلی برای فرزندان خود به‌وجود بیاورید. درواقع اتاق‌های آنها را تا جایی که می‌توانید مشابه درنظر بگیرید. اگر مجبور هستید یک اتاق به آنها بدهید سعی کنید جای مساوی و مشابه را در یک اتاق به آنها اختصاص دهید. این کار باعث می‌شود آنها احساس کنند به اندازه‌ هم در خانه موردتوجه هستند و به یک اندازه موردمراقبت شما قرار دارند. در نتیجه دچار رنجش نمی‌شوند و انرژی منفی در خانه شما راه پیدا نخواهد کرد.

کجای خانه‌تان باید سبز باشد کجا قرمز

چه رنگی در کجای خانه؟

براي انتخاب بهترین رنگ برای منزل‌تان لازم است رنگ‌های مربوط به هر عنصر را بشناسید و بدانید هر رنگ را باید در کدام جهت خانه استفاده کنید. به طور خلاصه رنگ‌های عنصر آب یعنی مشکی یا آبی تیره باید در جهت شمال، رنگ‌های عنصر چوب یعنی سبز و آبی روشن باید در جهت شرق و جنوب شرقی، رنگ‌های عنصر آتش یعنی قرمز و ارغوانی باید در جهت جنوب، رنگ‌های عنصر خاک یعنی زرد باید در مرکز، شمال شرقی و جنوب غربی و رنگ‌های عنصر فلز یعنی سفید و نقره‌ای باید در جهت غرب و شمال غربی استفاده شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج