جاباما
۷۳۳۶۷۸
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

بی ام و از سری ۸ رونمایی کرد؛ کوپه‌ای بی‌نقص و جذاب

پس از انتظاری طولانی، سرانجام بی ام و از نسل دوم سری ۸ رونمایی کرد. این سدان کوپه بسیار جذاب به تکنولوژی‌های زیادی مجهز شده و با دو انتخاب برای موتور عرضه خواهد شد.

وبسایت دنده 6: پس از انتظاری طولانی، سرانجام بی ام و از نسل دوم سری ۸ رونمایی کرد. این سدان کوپه بسیار جذاب به تکنولوژی‌های زیادی مجهز شده و با دو انتخاب برای موتور عرضه خواهد شد.

نسخه نهایی سری ۸ شباهت زیادی با کانسپتی که سال پیش میلادی معرفی شد دارد. دماغه کشیده و با ارتفاع کم مهم‌ترین بخش طراحی این سدان محسوب می‌شود. در جلوی این دماغه به سبک دیگر خودروهای کمپانی آلمانی شاهد جلوپنجره‌‌ای کلیوی شکل و بزرگ هستیم. در دو سمت جلوپنجره نیز چراغی باریک قرار دارد که نقش موثری در زیبایی خودرو ایفا می‌کند.

بی ام و از سری 8 رونمایی کرد؛ کوپه‌ای بی‌نقص و جذاب

در انتهای خودرو چراغ‌هایی طویل بالای دو اگزوز بزرگ سری 8 به چشم می‌آیند. اسپویلر عقب نیز با درب صندوق ادغام شده است. در کل می‌توان گفت که طراحی این کوپه جدید ما را به یاد سری 6 می‌اندازد؛ هرچند طراحی باریک‌تر اجزا و چهره خشن‌تر سری 8 آن را به خودرویی متمایز نسبت به سری 6 تبدیل می‌کند.

بی ام و از سری 8 رونمایی کرد؛ کوپه‌ای بی‌نقص و جذاب

این سبک طراحی کمک زیادی به بهبود ایرودینامیک سری ۸ نیز کرده است. همچنین ورودی‌های هوای فعال تنها در هنگام نیاز باز می‌شوند تا آن‌ها نیز ایرودینامیک بهتری را برای این کوپه به ارمغان آورند.

بی ام و از سری 8 رونمایی کرد؛ کوپه‌ای بی‌نقص و جذاب

در داخل کابین یک صفحه نمایش 10.3 اینچی به عنوان صفحه آمپر دیجیتال و یک صفحه نمایش 12.3 اینچی برای سیستم اطلاعات و سرگرمی در نظر گرفته شده است. همچنین خریداران می‌توانند آپشن‌های شارژر وایرلس تلفن، سیستم صوتی Bowers & Wilkins، تریم استیل و دسته دنده شیشه‌ای را برای کابین خودروی خود سفارش دهند.

یک موتور بنزینی و یک موتور دیزلی برای سری 8 قابل انتخاب خواهند بود. موتور بنزینی با شناسه M850i xDrive می‌تواند قدرت 523 اسب بخاری را به همراه گشتاور 750 نیوتون‌متری تولید کند. این موتور V8 که 4.4 لیتر حجم دارد، به دو توربو مجهز شده است و در کنار یک گیربکس 8 سرعته قرار می‌گیرد. شتاب‌ 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت با استفاده از این موتور 3.7 ثانیه خواهد بود.

بی ام و از سری 8 رونمایی کرد؛ کوپه‌ای بی‌نقص و جذاب

موتور دیزلی با نام ۸۴۰d xDrive حجمی ۳ لیتری دارد و ۶ سیلندر خطی و توئین توربو است. این موتور می‌تواند قدرت ۳۱۵ اسب بخاری و گشتاور ۶۸۰ نیوتون‌متری را به گیربکس ۸ سرعته انتقال دهد. برای رساندن خودرو به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت، موتور دیزلی به ۴.۹ ثانیه نیاز دارد.

بی ام و از سری 8 رونمایی کرد؛ کوپه‌ای بی‌نقص و جذاب
تاریخ عرضه:

فروش این کوپه از پاییز امسال آغاز خواهد شد. به نظر می‌رسد بی ام و در ماه‌های آینده از نسخه تیون شده M و کانورتیبل سری ۸ نیز رونمایی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقر پراید
      اپشن بدون زه

    • بدون نام

      بی نقص

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج