۷۳۳۷۰۴
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

بازنشستگان با این شماره تماس بگیرند

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه سیستم‌های صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: مشکل سامانه پاسخگویی ۸۵۲۳ برطرف شده، اما بازنشستگان فرهیخته و سایر مخاطبان می توانند از طریق شماره تماس ۲۵۰۰ نیز با مرکز پاسخگویی صندوق بازنشستگی کشوری ارتباط برقرار کنند.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه سیستم‌های صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: مشکل سامانه پاسخگویی ۸۵۲۳ برطرف شده، اما بازنشستگان فرهیخته و سایر مخاطبان می توانند از طریق شماره تماس ۲۵۰۰ نیز با مرکز پاسخگویی صندوق بازنشستگی کشوری ارتباط برقرار کنند.

بهروز انتظاری، گفت: از سال گذشته نسبت به اضافه شدن خط تلفن ۲۵۰۰ با واحد پاسخگویی صندوق بازنشستگی کشوری اطلاع رسانی عمومی انجام شد، اما همچنان حجم پاسخگویی خط ۸۵۲۳ بسیار بالا است.

انتظاری اظهارکرد: اخیراً مشکلی در خط ۸۵۲۳ ایجاد شد که پاسخگویی و ارتباط مستقیم بازنشستگان کشوری عزیز را با مرکز پاسخگویی دچار مشکل کرد، به همین دلیل باید تاکید کنم که بازنشستگان کشوری می توانند از خط ۲۵۰۰ که در چندماه اخیر در تهران و سایر استان های کشور فعال بوده است، استفاده کنند.

وی یادآور شد: با توجه به حجم بالای نظرات، پیشنهادات و انتقادات بازنشستگان پیرامون مسائل مختلف بازنشستگی و نیاز به پاسخگویی سریع، دقیق و جامع و همچنین به منظور جلوگیری از تردد و حضور این عزیزان برای طرح سوالات خود در محل ساختمان صندوق بازنشستگی کشوری، شماره ۲۵۰۰ از ۸ صبح تا ۱۶ عصر، در تهران بدون کد و در شهرستان ها با پیش شماره ۰۲۱ قابل استفاده است.

انتظاری تاکید کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده قرار است خط ۸۵۲۳ به طور کامل حذف و خط ۲۵۰۰ جایگزین آن شود. در حال حاضر استان تهران و البرز بدون پیش شماره و به صورت مستقیم از این خط استفاده می کنند و سایر استان ها نیز در برنامه برای حذف پیش شماره ۰۲۱ قرار دارند.

انتظاری با بیان اینکه مرکز ارتباط تلفن گویا در سال ۱۳۹۶ به حدود ۱۷۰ هزار تماس تلفنی پاسخ داده است، اظهار داشت: این امر موجب ایجاد رابطه دو سویه مطلوب و صرفه جویی های مالی و زمانی برای بازنشستگان و کاهش تردد آنان به صندوق بازنشستگی کشوری به خصوص در استان ها شده و پاسخگویی بهتر کارشناسان صندوق به جامعه مخاطب را به دنبال داشته است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل صندوق بازنشستگی کشوری،انتظاری گفت: در مرکز پاسخگویی، رسیدگی به موضوعاتی از قبیل کارت منزلت، وام، دریافت حکم و فیش حقوقی، حق تاهل و حق اولاد، ذخیره اندوخته فرهنگیان، رتبه بندی فرهنگیان، پاداش آخر خدمت، کمک هزینه ازدواج، هزینه عینک و سمعک، ضمانت نامه، وکالت نامه، احراز هویت، افزایش حقوق، بیمه تکمیلی درمان، افزایش حقوق، پرداخت حق بیمه، کسور بازنشستگی و انواع مرخصی ها برای شاغلین انجام می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقا اضافه شده بس هست همان مقدار را دادین بدهیم به مخابرات دیگه

    • بدون نام

      جالب‌اینجاست‌تماس.بگیرپشت‌خط‌میخکوب.شوگوشی‌دستت‌باشه‌آخرش‌هم‌پوچ

    • ALI

      باز کشوری باز لشکری تامین اجتماعی که صاحب ندارد بیچاره بیمه شدگان.

    • ALI

      باز کشوری باز لشکری تامین اجتماعی کو نیست ...

    • بی نام

      من چهل سال در این مملکت کار کردم آخرش هم محا سبه دوسال آخر از پرداخت حداقل حق بیمه اکنون ۱۲۰۰۰۰۰هزار تومان حقوق می گیرم شما را بخدا به من بفرما یید من بدبخت با داشتن داماد و عروس نوه با این گرانی چگونه زندگی کنم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج