۷۳۳۹۳۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

پیش بینی فروش بیشتر آیفون های ۲۰۱۸ در مقایسه با آیفون ایکس

اپل قصد دارد در سال جاری میلادی از ۳ آیفون جدید رونمایی کند. گفته می شود بر اساس پیش بینی ها، آیفون ۲۰۱۸ با نمایشگر LCD به فروش بالایی در بازار دست پیدا می کند.

وب‌سایت کلیک : اپل قصد دارد در سال جاری میلادی از ۳ آیفون جدید رونمایی کند. گفته می شود بر اساس پیش بینی ها، آیفون ۲۰۱۸ با نمایشگر LCD به فروش بالایی در بازار دست پیدا می کند. بر اساس شایعاتی که تا به امروز منتشر شده اند اپل تمامی آیفون های جدید خود را به پنل OLED مجهز نمی کند. انتظار می رود در سال جاری میلادی با آیفون ۲۰۱۸ با نمایشگر LCD نیز ملاقات کنیم.

پیش بینی فروش بیشتر آیفون های 2018 در مقایسه با آیفون ایکس

در حال حاضر پنل های OLED در مقایسه با پنل های LCD مزیت های زیادی دارند با این حال تفاوت اصلی میان این دو نمایشگر مربوط به شفافیت بالاتر رنگ ها در نمایشگرهای OLED است. در حالی که یکی از دلایل فروش بالای آیفون X مربوط به استفاده از پنل OLED است، تحلیلگران معتقدند آیفون 2018 با نمایشگر LCD به فروش بالاتری دست پیدا می کند. بر اساس گزارشی که به تازگی از سوی وال استریت ژورنال منتشر شده است آیفون مجهز به پنل LCD فروش بالایی خواهد داشت.

انتظار می رود آیفون مجهز به پنل LCD در مقایسه با نسخه های دارای نمایشگر OLED قیمت پایین تری داشته باشد، بنابراین فروش بالاتر آن طبیعی به نظر می رسد. بر اساس شایعات آیفون 2018 با نمایشگر LCD در مقایسه با دیگر نسخه ها از ویژگی های کمتری بهره می برد. استفاده از پنل LCD به همراه حذف برخی قابلیت ها باعث می شود که این دستگاه قیمت پایینی داشته باشد بنابراین بسیاری از کاربران آن را مورد خریداری قرار می دهند.

اگر چه بسیاری از کارشناسان در رابطه با قیمت 1000 دلاری آیفون X و فروش کمتر از انتظار این گوشی هوشمند گزارش هایی را منتشر کرده اند ولی به نظر نمی رسد که نسل آینده آن قیمت پایین تری داشته باشد. اپل همانند سال های گذشته در ماه سپتامبر در مراسمی از گوشی های هوشمند جدید خود رونمایی می کند. بر اساس شایعات در سال جاری میلادی باید با 3 آیفون جدید ملاقات کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج