۷۳۳۹۵۱
۲۲ نظر
۵۰۰۹
۲۲ نظر
۵۰۰۹
پ

امثال مطیعی می‌توانند یک آموزشگاه را اداره کنند!

یک فعال سیاسی درباره ضرورت ایجاد همدلی و وحدت در میان اقشار جامعه گفت: وحدت و انسجام نباید فقط در شعر و شعار و گفتار باشد، بلکه باید در شعور، شوق و عمل هم وجود داشته باشد.

خبرگزاری ایلنا: یک فعال سیاسی درباره ضرورت ایجاد همدلی و وحدت در میان اقشار جامعه گفت: وحدت و انسجام نباید فقط در شعر و شعار و گفتار باشد، بلکه باید در شعور، شوق و عمل هم وجود داشته باشد.

سید رضا اکرمی درباره تأکید مقام معظم رهبری بر حفظ انسجام و وحدت ملی در شرایط فعلی و همچنین دوری مسئولان از تخریب یکدیگر گفت: ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایرانی می‌گذرد؛ یکی از شعار‌های ساختاری، محوری و کلیدی که هموراه معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری آن را مطرح کرده‌اند دعوت مردم به انسجام و تعاون بوده است.

امثال مطیعی می‌توانند یک آموزشگاه را اداره کنند!

وی ادامه داد: ما ایران یک‌پارچه، انقلاب اسلامی مقتدر، جمهوری اسلامی عظیم و ولایت فقیه و قانون اساسی جامع الطراف داریم و باید بر اساس این کلید واژه‌ها واقعا وحدت و انسجام داشته باشیم.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: وحدت و انسجام نباید فقط در شعار و گفتار باشد، بلکه باید در شعور، شوق و عمل هم وجود داشته باشد. همه باید برای داشتن ایرانی اسلامی، انقلابی شکوهمند و نظامی سربلند تلاش کنیم.

وی تاکید کرد: در اقتصاد، سیاست، انتخابات و یا هر موضوع دیگری ما وحدت را یک اخلاق علمی، عملی و عقیدتی می‌دانیم نه فقط شعار و شعری که به یکدیگر می‌دهیم و می‌خوانیم. وحدت و انسجام یک مسئله کلیدی است؛ اقوام دنیا به اخلاق زنده هستند «قومی که گشت فاقد اخلاق مردنی است»

اکرمی با بیان این که باید به وحدت و انسجام عملا بها داد، عنوان کرد: ما دعوت می‌کنیم، شعار هم می‌دهیم، اما در عمل اقدام شایسته و بایسته نمی‌کنیم! این موضوع بیانگر آن است که ما یا معنای واقعی وحدت و انسجام را نفهمیدم، یا دشمن مشترکمان را نمی‌شناسیم و یا نسبت به آسیب‌های عدم وحدت و انسجام اطلاعی نداریم.

وی در پاسخ به این سوال که زمانی که رهبری بار‌ها و بار‌ها بر حفظ انسجام و وحدت تأکید فرموند مشاهده می‌کنیم در روز قدس به رئیس سازمان انرژی اتمی و یا در نماز روز عید فطر به رئیس جمهور کنایه می‌زنند یا توهین می‌کنند این‌گونه رفتار‌ها چه تاثیری بر افکار عمومی می‌گذارد، گفت: معتقدم این مطالب تفرقه‌افکن و تنش‌زا نمی‌تواند به افکار عمومی هشتاد میلیونی ما آسیب برساند، زیرا اول از صدا و سیماست که جاذبه عمومی ندارد که بگوییم همه می‌شنوند و تاثیر می‌گیرند، ثانیا گفته می‌شود ۷۰ درصد به رسانه‌های بیرون و ۳۰ درصد به رسانه‌های عمومی که صدا سیما باشد، توجه دارند.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری با اشاره به بی‌توجهی رسانه‌ها به افکار عمومی گفت: متاسفانه شاهد بودم شبکه خبر که یک بار مراسم نماز عید فطر را به طور زنده پخش کرده بود، بعد از یک یا دو ساعت دوباره آن اشعار را پخش کرد این جا مشخص می‌شود که صدا و سیما توجهی به افکار عمومی ندارد.

وی ادامه: نماز جمعه پارسال که ایشان را دعوت کردند، آن شعر «صف اولی‌ها» را خواند و بعد‌ها رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموند من هم صف اولی هستم؛ بیان این مطلب یعنی اینکه حرف‌های شما فقط اعتراض به قوه مجریه نیست و شامل من رهبر هم می‌شود چگونه باز هم این کار را انجام داد.

اکرمی گفت: چرا ما از همدیگر طلب داریم و باهم در زاویه هستیم؟ ما یک نظام، کشور و انقلاب داریم باید دست به دست هم دهیم مسائل و مشکلات هرچه هست برطرف شود نه این که باعث شکاف بیشتری شویم.

وی در ادامه افزود: به آقای مطیعی و امثال ایشان پیشنهاد می‌کنم ببینند یک آموزشگاه با افکار مختلف را می‌توانند اداره کنند؟ و اِلا کیست که نداند در این کشور اختلاس، بیکاری چند میلیونی و رانت وجود دارد، این دوستان اگر راه حل دارند، بیان کنند. بیان درد و همچنین دردکش را معرفی کردن که خیلی آسان است؛ راه حل شما چیست؟ درمان این همه معضل و مشکل چیست؟

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری تاکید کرد: آقای مطیعی و امثال ایشان یا درد ندارند و یا درک اجتماعی ندارند شاید هم هر دو را ندارند که این گونه مردم را به چنین مسائلی دعوت می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: واقعیت جامعه همین است، شما اگر راه حل دارید و دلسوز هستید به مسئولان بگوئید چه کار کنند؟ دزدی، اختلاس، رانت خواری و خیلی چیز‌های دیگر وجود دارد ما باید راه درمان را بیان کنیم، یک پزشک می‌تواند درد درمان کند نه کسی دیگر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مطیعی که دردش مردم نیست و خودش هم عددی نیست بازیچه شده تا راه ترقی ش هموار بشه

      پاسخ ها

      • امیر هوشنگ توو ه ای

        سلام دوست عزیز لطفا شعر مطیعی رو دوباره با دقت بیشتری بخون ایشون از رنج جامعه کارگری و مطلبات بحق مردم گفته و به بی تفاوتی برخی مسولین انتقاد داشته چیز بدی نگفته ضمن اینکه باید جوانان پر شور و مطالبه گر را تشویق کرد تا مسولین به نظر مردم توجه کنند

      • بدون نام

        افرین

    • علی

      یه راهش افشاگری اسامی دزدان و اختلاس گران هست...چرا شفاف نمیگین.همش میگین ب.ز.....و....همیشه هم همه چی رو تکذیب میکنید.

    • امیر هوشنگ توو ه ای

      شما که از حرفهای مطیعی ناراحت هستین ۰ ایشون حرف دل مردم را زد دم از حقوق کارگران زد دم از وحدت در برابر دشمن زد ۰ ما نمیدونیم شما از کدوم مطلب مطیعی نا احت هستین ۰ یعنی اگر جای نقد ی از مسولی شد باید ناراحت بشه ؟ این که دیگه توهین نبود ۰ دوم مردم رییس جمهور انتخاب میکنند تا با این کلیدی که نشون داد در زمان تبلیغات و میگفت این کلید حل مشکلات است ۰ مشکلات رو حل کند ۰ از شما که منتسب به رییس جمهور هستین بعیده در خواست کنید کلید راه حل مشکلات چیه !؟ پس دولت کارش چیه با این همه ابزار و اختیارات ی که دارد ۰ پس اون کلید روحانی کجاست الان !؟ چرا تا انتقادی میشه اینقدر فرافکنی میکنید ۰ مردم اگاه هستند و مطالبه حق میکنند و روزی خواهد رسید که یقه کسانی که در ظلم شراکت داشتند بگیرند ۰ شما که الان از رهبری مایه میذاری تو این سالها چقد به توصیه های رهبری در باره حل مشکلات مردم توجه کردی و عمل کردین ۰ نهایت ش میای میگی بله مشکل هست راه حل چیه ۰ مگه شما توجه ی به راه حل میکنید ۰

      پاسخ ها

      • محمدی

        درود بر مطیعی

    • مرصاد

      الان چو تو دولت سمت داری این حرف رو میزنی اگه سمتی نداشتی این جور حرف.... نمیزدی واقعیت حقیقت تلخه مگه تمام شاعران و مداحان و خوانندگان باید حتما خودشونم جایی مسولیتی داشته باشن تا انتقاد کنن واقعا که تو هم با این نظرت

    • بدون نام

      کاربر ۱۰:۱۸به جای مردم حرف نزن اون بچه شهراش برای خوشحالی تندروها وافراطیها ورانت بگیراست ووو وگرنه اونا درد ملت رو نمیفهمند فقط بلدن تو تجمعات ملت رو کتک بزنن بس مردم اون گروه فشار نیستن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این اکرمی نجومی بگیره حداقل ماهانه ۵۰ میلیون تومن میگیره از حسن کلید ولی فقط میخواد ادا دربیاره مثلا حرفی بزنه

    • حسن

      سلام
      آقای اکرامی حرف حق تلخ است.
      چنین برخوردی از حضرتعالی و ... یعنی قوه مجریه کشک.
      آقایون به فکر کار کردن برای کشور باشید نه به فکر سرگرم کردن مردم.

    • بدون نام

      دمش گرم کار به طیف سیاسیش ندارم ولی حرفاش درست بود

    • م ش

      چرا به دیگر تذکرات رهبر معظم اشاره نمیکنید مگر آقای مطیعی حرف بدی زده به آقایان برای خورده درضمن اتحاد اجتماعی و سیاسی چه ربطی به اختلاس ورانت دارد برا شماهم متاسفم که آخرت را به دنیا فروختید

    • روح اله

      اقای اکرمی. این همه سال تو نظام هستی تازه دنبال راهکار برای مقابله با رانت خواری و فساد میگردی شما زحمت بکش از جایگاهت کناره گیری کن و بده دست اقای مطیعی اگر کاری نکرد و نتوانست ما هم با شما نماز عیدفطرت حیثیتشو میبریم ولی مرد باش و به قول خودت شعار نده. و عمل کن

    • امیر هوشنگ توو ه ای

      سلام جناب ریس شورای فرهنگی رییس جمهور لطفا شعر مطیعی رو کامل مطالعه کن ۰ این حرف از شما بعیده ۰ که به همچین شخصی توهین میکنی و میگی درک اجتماعی نداره ۰ همین جوانان اگاه و شجاع و مطالبه گر متعهد لیاقت شون و توان شون برا احراز ریاست جمهوری هم کم نیست ۰ لطفا حرف دل مردم را از زبان مطیعی بشنوید ۰ نه اینکه برافروخته بشید ۰ اگر چهچه و به بهه برا ریس جمهور و هیات دولت میزد بازم اینطوری باهاش برخورد میکردید !؟ مردم حق دارند از دولت مطالبه گری کنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرف دل مردم سیاسی نیست که به جناح خاصی اشاره کنه...متاسفانه این آقا تازه میخواد خودشو برای یه سری لوس کنه...

      • بدون نام

        جناب رییس شواری هماهنگی رییس جمهور خودش ومجموعه فکری او توان ااداره شنیدن یک نقد را ندارند چه رسد به به اداره سرایداری یک اموزشگاه را؟؟؟؟؟

    • محمدرضا بختیار

      این پسر از فامیلش مشخص هستش چکاره مطیعی مطیع و فرمانبر دار!!!!

      پاسخ ها

      • داورپناه

        واقعا استدلال عمیقی بودددددد

    • بدون نام

      مطیعی حرف دل مردمو زد , واقعا فک میکنین کشور معطل برجام بود؟؟ قبل برجام ک داشتیم با کله میومدیم پایین , یک سال دیگه این موقع نتایج برجام معلوم میشه , بارفتنش , الان با صدای رفتنش همه لرزیدن وای بحال اون موقع , باز برین با جنگ جنگ گفتن دشمن تراشی کنین

    • نسيم

      ما به مسعولان بگيم چكار كنن؟ باشه ميگيم، اقايان مسعول لطفا دزدي نكنيد
      اختلاس نكنيد
      رانت خواري نكنيد
      باتشكر

    • بدون نام

      اینی که من دیدم خودش رو هم نمیتونه اداره کنه

    • ناد ر

      سلام آقای اکرمی, شما که یک طلبه هستید پیام آقایمان علی ع را ملاحظه نمایید.
      امام على عليه السلام:

      دستاوردِ خرد، پند گرفتن و احتياط است و دستاورد نابخردى، غفلت و فريب خوردگى
      كسبُ العَقلِ الاعتِبارُ و الاستِظهارُ، و كَسبُ الجَهلِ الغَفلَةُ و الاغتِرارُ
      ایشان زبان مردمی بودند که در عید فطر حضور داشتند. پس آفرین براین شجاعت. ایشان فقطیک ذاکر هستند ندای دلشان را گفتند ..... خداوند همه ما را هدایت کند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج