۷۳۴۰۲۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تکلیف انتخاب مدیرعامل خانه تئاتر چه شد؟

سخنگوی خانه تئاتر گفت: برای انتخاب مدیرعامل خانه تئاتر همچنان گزینه‌هایی از داخل و بیرون هیات‌مدیره مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی خانه تئاتر گفت: برای انتخاب مدیرعامل خانه تئاتر همچنان گزینه‌هایی از داخل و بیرون هیات‌مدیره مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

محمودرضا رحیمی که در جلسه ۲۸ خردادماه هیأت مدیره جدید خانه تئاتر به عنوان سخنگو انتخاب شده است، در گفت‌وگویی با ایسنا بیان کرد: در این دوره از انتخابات مجمع خوبی برگزار شد که در آن شاهد تضارب آرا بودیم و در نتیجه اشخاصی با رأی‌ها و نظرات مختلف در هیأت‌مدیره کنار یکدیگر قرار گرفتند. این مسئله البته خوبی‌هایی هم دارد، اما برای پیگیری برخی امور از جمله انتخاب مدیرعامل احتیاج به زمان است.

او با اشاره به اینکه برای انتخاب مدیرعامل آن هم خارج از هیأت مدیره هنوز رأی کاملی به دست نیامده است، به زحمات و خدماتی که اصغر همت مدیرعامل پیشین خانه تئاتر انجام داده اشاره کرد و افزود: احتیاج است هفته آینده در این باره بحث و بررسی شود تا ببینیم از داخل یا خارج از هیأت مدیره فردی را به عنوان مدیرعامل خانه تئاتر انتخاب کنیم. در واقع اعضا بر این نکته همدل بودند که نباید صرفا تأکید بر این باشد که حتما شخصی از بیرون برای این سِمَت انتخاب شود بلکه افراد مختلف و وجوهات آن‌ها باید بررسی شود تا بر همان اساس انتخاب یک فرد صورت گیرد، چون به هر حال هر کسی را انتخاب کنیم بیرون از جامعه تئاتری نخواهد بود.

رحیمی همچنین با انتقاد از برخی اعضای هیأت مدیره و نقل قول‌هایی که از آن‌ها منتشر شده مبنی بر اینکه با قطعیت قرار است فردی خارج از هیأت مدیره به عنوان مدیرعامل انتخاب شود، اظهار کرد: ما باید با مدرک و سند درباره مسائل مختلف صحبت کنیم و نباید فراموش کنیم که آقای همت تلاش بسیار زیادی در دوران مدیرعاملی خود انجام داده است. اگر مصوبه‌ای داخلی در هیأت مدیره مورد بررسی قرار می‌گیرد که فردی بیرون از هیأت مدیره برای مدیرعاملی انتخاب شود به این دلیل است که توشه و توان ما بیشتر شود و یک نفر از بیرون به داخل سازمان خانه تئاتر بیاید و همین نوع رفتار‌های اداری را ببیند تا شاید بهتر از ما که درون خانه تئاتر هستیم آن را نظم دهد. ضمن اینکه ایده‌های تازه هم همراه با خودش داشته باشد.

وی تأکید کرد: من به عنوان سخنگو اعلام می‌کنم کسی که بدون اطلاع هیأت مدیره خبری را منتشر کند آن هم بدون رعایت اصول خبر با خانه تئاتر دشمنی و عناد دارد. این نوع رفتار‌ها در این راستاست که برخی اعضا را با شعار‌هایی مثل شفافیت خسته کنند در صورتی که باید برای بیان هر نکته با مدرک و سند اقدام کنیم تا باعث ناراحتی کسی نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج