جاباما
۷۳۴۰۳۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

انصاریان: باید از فرصت گلزنی استفاده کنیم

بازیکن سابق پرسپولیس معتقد است: تیم ملی فوتبال ایران در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و در مصاف با اسپانیا شاید فرصت زیادی برای گلزنی نداشته باشد اما باید از همان فرصت های کم ایجاد شده، نهایت استفاده را ببرد.

خبرگزاری ایرنا: بازیکن سابق پرسپولیس معتقد است: تیم ملی فوتبال ایران در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و در مصاف با اسپانیا شاید فرصت زیادی برای گلزنی نداشته باشد اما باید از همان فرصت های کم ایجاد شده، نهایت استفاده را ببرد.

«علی انصاریان» در خصوص جدال تیم ملی فوتبال ایران مقابل اسپانیا افزود: اگر به دیدار قبلی تیم ملی در مصاف با مراکش خوب نگاه شود، متوجه می شویم که ایران در این بازی فقط چند شانس مسلم گلزنی داشت که از آنها به خوبی استفاده نکرد؛ این در حالی است که در دیدار با تیم ملی اسپانیا که عنوان قهرمانی جهان را در کارنامه دارد، شاید این تعداد شانس هم کمتر شود.

وی گفت: «سردار آزمون» مهاجم تیم ملی در دیدار قبلی مقابل مراکش فقط یک فرصت ایده آل نصیبش شد که از آن هم به خوبی بهره نبرد و در دیدار مقابل اسپانیا نیز مطمئن باشید این فرصت به حداقل خواهد رسید.

بازیکن دهه ۷۰ و ۸۰ تیم های پرسپولیس و استقلال تهران گفت که تیم ملی در ۳۰ دقیقه نخست فشار سنگینی از طرف حریف اسپانیایی خود تقبل خواهد کرد و همانند بازی مراکش چنانچه در این مدت گلی دریافت نکند، شاید امیدوار به کسب نتیجه باشد.

انصاریان ادامه داد: اما اگر تیم ملی همانند دوره قبلی جام جهانی در مصاف با آرژانتین به دفاع صرف بپردازد، شاید گل کمی دریافت کند ولی محکوم به شکست می شود.

وی در خصوص هافبک های دفاعی ایران نیز گفت: «امید ابراهیمی» در دیدار قبلی مقابل مراکش عملکرد فوق العاده ای از خود نشان داد و می تواند در دیدار با اسپانیا هم بدرخشد. البته اینکه چه بازیکنی در کنار ابراهیمی بازی می کند نیز بسیار مهم است.

او که بین سال ها ۱۳۷۷ تا ۸۵ در ۱۳۶ بازی برای پرسپولیس و از سال ۸۵ تا ۸۶ در ۲۳ دیدار با پیراهن استقلال مقابل حریفان به میدان رفته است درباره عملکرد مهاجمان تیم ملی نیز اظهار داشت: مهاجمان بسیار خوب با ویژگیهای منحصربه فردی در تیم ملی حضور دارند که می توانند موفق به گلزنی شوند. اما در فوتبال ضرب المثلی است که می گوید به ترکیب تیم برنده نباید دست زد و به نظرم بهتر است تیم ایران با ترکیب دیدار قبلی مقابل مراکش برابر اسپانیا به میدان برود. البته باید دید آیا کی روش در این خصوص چه دیدگاهی دارد.

دیدار دو تیم ملی فوتبال ایران و اسپانیا فردا چهارشنبه از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه در شهر کازان روسیه برگزار می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج