۷۳۴۰۵۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

شبح «جنگ داخلی» در عراق دور می‌شود؟

یکی از رهبران ائتلاف الفتح، کریم النوری وجود هر گونه محافظه کاری برای هر یک از طرف‌ها در داخل جریان السائرون یا الفتح در خصوص ائتلافی که بین ان‌ها حاصل شده است، را نفی کرده و اعلام کرد این ائتلاف همساز با دیدگاه ایران و آمریکاست و می‌تواند شبح جنگ داخلی را از عراق دور کند.

انتخاب: یکی از رهبران ائتلاف الفتح، کریم النوری وجود هر گونه محافظه کاری برای هر یک از طرف‌ها در داخل جریان السائرون یا الفتح در خصوص ائتلافی که بین ان‌ها حاصل شده است، را نفی کرده و اعلام کرد این ائتلاف همساز با دیدگاه ایران و آمریکاست و می‌تواند شبح جنگ داخلی را از عراق دور کند.

این رسانه عرب زبان ادامه داد: النوری در گفتگو با سومریه نیوز تصریح کرد: «ائتلاف بین الفتح و سائرون قوی، شفاف و واضح است و هیچگونه محافظه کاری داخل این ائتلاف وجود ندارد. نزدیکی موضع گیری‌های مقتدی صدر و هادی العامری کار‌ها را آسان و مشکلات را حل می‌کند».

النوری افزود:ائتلاف بزرگان و قدرتمندان، پیمان دو تشکل است که هیچ کس نمی‌تواند رابطه بین آن‌ها را بحرانی کرده و اختلافی بینشان ایجاد کند؛ این پیام اطمینانی برای ملت عراق است، پیامی بری همه تا کینه‌ها و تنش‌ها را کنار گذاشته و شبح جنگ داخلی که بر نفوس عراقی‌ها سایه افکنده است را از آن‌ها دور کند.

ضمن اینکه وی بر این مساله تاکید کرد که ائتلاف مذکور می‌تواند مرجعیت دینی در عراق را نیز راضی کند. علاوه بر اینکه طرف‌های سیاسی حاضر در این ائتلاف هیچ خط قرمزی ندارند.

در همین رابطه ائتلاف سائرون که از حمایت جریان صدری برخوردار است، اعلام کرده که هم پیمانی با الفتح در چارچوب تشکیل یک تشکل بزرگتر انجام شده است.

این در حالی است که عضو دفتر سیاسی جریان الحکمه، رعد الحیدری تاکید کرده است که جریان او از ائتلاف سائرون و الفتح اگاه است و اعلام ائتلاف‌های بعدی آن‌ها پس از حصول اغلبیت آراء انجام می‌شود.

لازم به ذکر است که مقتدی صدر، رهبر جریان صدری پیش از این از پیوستن ائتلاف فتح به ائتلاف سه گانه سائرون، حکمه و جریان ملی خبر داده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج