جاباما
۷۳۴۱۴۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تراکتوری‌ها در سپاهان به هم رسیدند

چهار بازیکن تاثیرگذار سال های گذشته تراکتورسازی تبریز، لیگ هجدهم را با پیراهن طلایی سپاهان تجربه خواهند کرد.

ورزش سه: فصل گذشته یکی از خریدهای مهم مدیران سپاهان برای ترمیم پست دفاع چپ بود و به همین منظور سعید آقایی پس از پایان خدمت به سپاهان کوچ کرد تا پیراهن طلایی سپاهان را برتن کند، اما با حضور امیرقلعه نویی به عنوان سرمربی سپاهان شرایط برای حضور سه تراکتوری دیگر نیز فراهم شد که دو تای آنها از باسابقه های تیم تبریزی به شمار می روند.

خالد شفیعی، محمد ایران پوریان و البته مهدی کیانی سه بازیکنی به شمار می روند که در لیگ هجدهم با پیراهن سپاهان به میدان خواهند رفت.

خالد شفیعی که فصل گذشته را در دو تیم اف سئول کره جنوبی و ذوب آهن اصفهان سپری کرد،طی سه فصل ۶۸ بار با پیراهن تراکتورسازی به میدان رفته و سه گل نیز برای این تیم به ثمر رسانده است، اما دو بازیکن دیگر به مراتب تجربه ای بیشتر از شفیعی در تبریز دارند.

محمد ایرانپوریان پس از اینکه با تیم فجرشهیدسپاسی و شهرداری تبریز برای خود نامی دست و پا کرد به تراکتورسازی پیوست و در این تیم طی ۶ سال ۱۳۲ بار به میدان رفت و ۲۲ بار هم گلزنی کرد.

دیگر بازیکن تراکتورسازی که کاپیتان این تیم هم به شمار می رفت، ۱۱ سال در تبریز با پیراهن سرخ تراکتورسازی به میدان رفت و طی این مدت با وجود حضور در پست هافبک تدافعی ۱۱ بار هم گل زده است.

با حضور امیرقلعه نویی شرایط برای حضور سه بازیکن سابق تراکتورسازی هم فراهم شد، اما نکته ای که وجود داشت، اینکه دو بازیکن با تجربه قرمزپوشان تبریزی به انتهای راه خود با این تیم رسیده بودند و تمایلی برای ادامه فوتبال در تراکتورسازی نداشتند.

تراکتوری‌ها در سپاهان به هم رسیدند

به هر ترتیب این چهار بازیکن که دو سال پیش با پیراهن سرخ به میدان می رفتند، در لیگ هجدهم با پیراهن طلایی تیم سپاهان به میدان می روند که اتفاقا همواره رابطه خوبی نیز میان این دو باشگاه و هوادارانشان برخوردار بوده است.

در تمرین سپاهان نیز این چهار بازیکن مورد توجه عکاسان قرار داشتند و به نظر می رسد با حضور این بازیکنان که به خوبی از روحیات و ویژگی های فنی و اخلاقی یکدیگر شناخت دارند، کار ایجاد هماهنگی برای امیرقلعه نویی نیز ساده تر خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج