۷۳۴۱۶۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

شکایت نصرتی از گسترش فولاد به AFC رسید

AFC نامه شکایت محمد نصرتی از باشگاه گسترش فولاد تبریز را بررسی می کند.

خبرگزاری فارس: باشگاه گسترش فولاد تبریز نزدیک به دوسال است که مبلغ ۱۸۳ میلیون تومان به بازیکن سابق خود محمد نصرتی بدهکار است، باتوجه به شکایت این بازیکن از این باشگاه به کمیته تعیین وضعیت هنوز مبلغی به نصرتی پرداخت نشده است.این درحالی است که نامه شکایت به AFC رسیده است تا کنفدراسیون فوتبال آسیا این موضوع را رسیدگی کند.

در همین خصوص آرش شکریز وکیل بین المللی فوتبال ضمن تایید این خبر اظهار داشت:به دلیل عدم پرداخت طلب ١٨٣ میلیون تومانی موکلم از باشگاه گسترش، به AFCشکایت کردیم. باشگاه گسترش فولاد تبریز دارای پروانه حرفه ایی در سال ۱۳۹۷ است،حدود ٢ سال است چک های برگشتی را از باشکاه گسترش دریافت کردیم و گسترش مبلغی را بدهکار است ، این در حالی است که باشگاه گسترش فولاد، با ارسال نامه ای از طرف کمیته محترم تعیین وضعیت طبق تاریخ ۲۷/۳/۹۷ از نقل و انتقالات منع شده است و جای تعجب اینجاست که مالک این باشگاه بدهکار است و در حال حاضر مالک باشگاه تراکتورسازی است!

شکایت نصرتی از گسترش فولاد به AFC رسید

وی در ادامه گفت:زنوزی همزمان مالک دو باشگاه در لیگ برتر است که تا این لحظه گسترش فولاد تبریز در بلاتکلیفی بسر میبرد ، روال قانونی این بوده که ابتدا باشگاه گسترش واگذار به غیر شود. سپس مالکیت باشگاه تراکتور را بر عهده میگرفته است ، مالکیت همزمان دو باشگاه در یک لیگ خلاف مقررات است، کلیه موارد به مرجع صدور مجوز باشگاه های کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارش داده شده است و باتوجه با ایمیل ارسال شده از سوی AFC تمام موارد ثبت شده و تحت بررسی است ،

شکریز در پایان گفت: هنوز تکلیف موکلین طلبکار من از از قبیل اقای امیر حسین صادقی از باشگاه تراکتورسازی نیز مشخص نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج