۷۳۴۱۷۳
۲۲ نظر
۵۰۰۹
۲۲ نظر
۵۰۰۹
پ

عامل انتشار پیامک جنجالی: دولت ساقط شود!

وب سایت «رویداد ۲۴» با یکی از افرادی که جزو ارسال‌کنندگان پیامک تهدیدآمیز به نمایندگان بوده در ایام تصویب لایحه مبارزه با تامین منابع مالی تروریسم (CFT) گفتگویی انجام داده است.

وب سایت «رویداد ۲۴» با یکی از افرادی که جزو ارسال‌کنندگان پیامک تهدیدآمیز به نمایندگان بوده در ایام تصویب لایحه مبارزه با تامین منابع مالی تروریسم (CFT) گفتگویی انجام داده است.

وقتی پاسخ تلفن را داد گمان می‌کردیم صدایی مردانه از آن سوی خط صحبت کند اما یک خانم پاسخگوی ما بود و همان ابتدا تکلیف همه چیز را مشخص کرد و گفت امیدوار است این دولت تا دو ماه آینده ساقط شود چون آنها در فکر منافع ملی نیستند.

می‌گوید تحصیلکرده است و وقتی اصرار میکنم میزان تحصیلات خود را اعلام کند، می‌گوید «در حد دکترا سواد دارم» و درباره انگیزه خود از ارسال انبوه پیامک به نمایندگان مجلس می‌گوید «نگران کشور هستیم»

وقتی از او پرسیدم هر روز قوانینی در مجلس با مخالفت و موافقت نمایندگان مردم مواجه می‌شود، چه شد که در تصویب این قانون نگران کشور شدید، گفت: «در کانال‌های تلگرامی روشنگری شده بود که تصویبFATF امنیت کشور ما را نشانه گرفته بود. نمایندگان نیاز به تلنگر داشتند و شاید متوجه همه جوانب کار نبودند. هر کس به مطلبی از یک زاویه نگاه می کند و ما احساس کردیم باید زاویه دید خود را برای نمایندگان توضیح دهیم.

بعضی از نمایندگان مجلس گفته بودند این پیامک‌ها حاوی فحاشی و تهدید بوده است اما او که خودش به چندین نماینده پیام ارسال کرده، می‌گوید «اصلا در فازی نیستم که نمایندگان را تهدید کنم»

یکی دیگر از مسائلی که در پیامک‌های ارسالی به نمایندگان مجلس مورد توجه بود، ادبیات مشابه آنها بود که ما اینگونه توضیح می‌شنویم: به هر حال در گروه‌های تلگرامی همفکران ما هماهنگ شده بود.

از او درباره برنامه این گروه تا دو ماه آینده می‌پرسم. زمانی که قرار است لایحه مقابله با حمایت مالی از تروریسم یک بار دیگر در مجلس به رای گذاشته شود. پاسخ می‌شنویم: «امیدوارم تا دو ماه دیگر و تا آن زمان منافقین ریشه‌کن شوند. اگر یک عده‌ای آمدند که به میز و درآمد نجومی چسبیدند و خون شهدا را فراموش کردند، اما مردم که خون شهدا را فراموش نکرده‌اند»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بسیاری از مردم با نظر این طرزفکر مواق هستن!

      پاسخ ها

      • حسین

        از اشتباهات فاحش افراد دارای اینگونه تفکر این است که بدون در نظر گرفتن شرایط و بدون اندک نگاهی به اطراف خود سریعا نتیجه گیری میکنند که حرف و نظر ما حق است و اکثریت اینگونه فکر میکنند ولی زهی خیال باطل

      • بدون نام

        هرکس که بدون اطلاع دقیق وتخصص لازم ازمسائل اقتصادی اجتماعی سیاسی ومذهبی اظهارنظرویا نشر خوانده وشنیده ها کند یک احمق (کسیکه نمیداندولی حماقت میکندوانجام میدهد). همانطورکه درآموزه های دینی مستندداریم بسیاری ازاتفاقات و پیش آمدها نیازبه گواهی حداقل دونفر آگاه وعالم دارد.
        پس اقدام ناآگاهانه نسبت به مسائلی که نه خودمان حضور داریم ونه تخصص واطلاعات مستندی ازآن داریم وصرفا براساس انتشارآن درشبکه های اجتماعی ..........بجزخیانت به مردم ومملکت هیچ نتیجه دیگری ندارد.

    • بدون نام

      به اونهایی که نگران تصویب FATF تو مجلس هستند میگم اصلا نگران نباشید چون نماینده ها نمی تونن حتی اسمش رو تلفظ کنن چه رسد به اینکه تصویبش کنند

    • بدون نام

      همان مردمی که که تلفظ این قوانین را بدرستی بلد نیستند و از قوانین بین المالکی بی خبرند و البته در اقلیت هستند و برای اکثریت تصمیم گیری می کنند

    • بدون نام

      روحانی باید بره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سیاست برای همه یکیه روحانی و غیر روحانی نداره

    • رضا

      خود دولت و بالاتر بایستی تصمیم گیری و بررسی صلاح و مصلحت مملکت را بکنند. بقیه دارند قیل و قال می کنند.

    • بدون نام

      چه غلطا!!!!شهر هرته!!!!معلومه به کجا وصله
      هرکی به فکر خویشه؛ ی عده باتصویب قوانین
      ی عده با جلوگیری از تصویب
      این وسط سر ملت و وطن خون به جگر شده مون بی کلاه میمونه

    • سید مهدی فاتحی

      فقط روحانی

    • بدون نام

      چقدر معلومه تا حد دکترا سواد داره خخخخخ خیلی دوست دارم به بعضیا بگم تو هر چیزی دخالت نکنن و نظر بدن چیزی که متاسفانه الان تو کشور ما مد شده بدجور هم مد شده از بقال و قصاب و لیسانس و دانشجو و بازیگر و ورزشکار وهمه و همه تو همه مسائل دخالت می کنن مشکل اینا اینه که خودشون رو دانای کل و عقل کل می دونن اینا کسایی هستن که تو جمع خانوادگی رشته کلام رو به دست می گیرن و میرن بالای منبر و دیگه نمیان پایین و همش هم فکر میکنن حرفاشون درسته بدبختی اینجاست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما ۱۶:۳۴ سوادتون چند کلاسه ؟؟؟

      • بدون نام

        ۱۶:۳۴چند ساعت سوادته؟؟؟؟!

    • بدون نام

      تنها قانونیه که به نفع ملت هست وبه ضرر یه عده خاص

    • بدون نام

      دولت مردان ومجلسیان حواسشان باشد از کجا معلوم امثال این مخالفان مخصوصا مخالفت میکنند وتشویق به مخالفت که عملا بهانه بدست ترامپ ودیگران که آنها مجوز تحریم های بیشتر را داشته باشند هم دولت زودتر زمین گیر شود

    • فرهاد

      جالبه از دید این دلواپسان عزیز تلگرام و شبکه های مشابه همگی ساخته و پرداخته دشمنان خارجی و فتنه گران داخلی هستند به جز زمانی مثل اکنون که: روشنگری نموده اند....

    • هموطن

      این عده قلیل وکمسواد هیچ اطلاعی در مورد این مسئله که میتواند نقطه درخشانی در سیستم مالی کشور باشد ندارند ومتاسفانه این افراد تندرو متعصب فقط طوطی وار حرفهای اربابان چپاولگر خود را تکرار میکنند،کلا اینها با هر اقدام دولت مخالفت میکنند وکاری به خوب وبد بودن ان ندارند،هدف اینها تخریب وتضعیف دولت وبه دنبال ان ناامید کردن مردم از رأیشان است،ولی شکر خدا اکثریت مردم ما اگاه هستند واگاهتر هم شدند وبه این اقلیت اجازه جولان دادن نمیدهند

    • عدالت

      یه خانم شماره نماینده ها را گیر آورده و چون نگران بوده پیام داده ملت هم ساده و باور کردند...واقعا ملتا چی فرض کردند..

    • آ زاد

      پس چرا بازداشت نشده ولی مطمئن باشید که مهره کسانی که از تصویب این لایحه دیگر نمی توانند پولهای کثیف خود را به هر جا جهان بفرستند و مردم بیچاره کشورمان باید بدانند که امثال این خانم اگر وجود خارجی داشته باشند دست نشانده کسانی هستند که فقط،در حرف دیندار ومردم دارند درعمل باعث نابودی وبوجود آ مدن این اوضاع خراب شدهاند

    • بدون نام

      کاربر ۱۷:۵۸
      بیا در مورد اقدامات خوب دولت کنفرانس بذاریم !

    • بدون نام

      سوادم اندازه توئه

    • بدون نام

      چرا مخالفت بهتر نیست سرمایه مملکت با این قانون مشخص میشود از کجا به کجا میرود.آنهابی که جیبشان با این طرح به خطر می افتاد مخالف هستن ویک سری آدمهای دیگر که نه منطق دارن نه سواد هر چه باشد چه خوب وچه بد همیشه ساز مخالف می زنند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج