۷۳۴۴۸۲
۵۰۲۲
۵۰۲۲
پ

پیش بینی زمان مرگ با دقت ۹۵ درصد توسط گوگل!

کاربرد هوش مصنوعی در حال افزایش است. در همین راستا هوش مصنوعی گوگل می‌تواند با دقت ۹۵ درصد زمان مرگ افراد را پیش بینی کند.

وب سایت کلیک - محمد قریشی: کاربرد هوش مصنوعی در حال افزایش است. در همین راستا هوش مصنوعی گوگل می تواند با دقت ۹۵ درصد زمان مرگ افراد را پیش بینی کند.

پیش بینی زمان مرگ با دقت ۹۵ درصد توسط گوگل!

گوگل در بسیاری از زمینه های تکنولوژی فعالیت دارد که برای مثال می توان به جستجوی اینترنتی، نقشه های آنلاین و ایمیل اشاره کرد. گوگل دارای 1.17 میلیارد کاربر است که اطلاعاتی زیادی را از آن ها در اختیار دارد.

به تازگی تیم پزشکی گوگل در حوزه مغز و اعصاب موفق به توسعه یک الگوریتم جدید هوش مصنوعی شده است که می تواند زمان مرگ بیماران بیمارستان را پیش بینی کند.

در ماه گذشته مقاله ای در رابطه با هوش مصنوعی گوگل در ژورنال Nature منتشر شد. بر اساس این مقاله الگوریتم پیش بینی زمان مرگ تیم گوگل از اطلاعات بیماران دو بیمارستان مختلف استفاده کرده است.

هوش مصنوعی گوگل در زمینه پیش بینی زمان مرگ بیماران در بیمارستان اول دقتی برابر با 95 درصد داشته و دقت آن در بیمارستان دوم برابر با 93 درصد بوده است. این میزان دقت بالاتر از دیگر روش های معمول است.

پیش بینی زمان مرگ با دقت ۹۵ درصد توسط گوگل!

در یک پرونده پزشکی الگوریتم توسعه یافته توسط گوگل با بررسی ۱۷۵,۶۳۹ داده از سابقه پزشکی یک بیمار احتمال مرگ وی بر اساس سرطان سینه را ۱۹.۹ درصد اعلام کرده بود. بیمارستان در گذشته احتمال مرگ این بیمار را ۹.۳ درصد پیش بینی کرده بود. این بیمار پس از دو هفته فوت کرد.

گوگل در حال حاضر با زیرمجموعه DeepMind در صنعت پزشکی فعالیت دارد. به اعتقاد برخی از محققان این شرکت در زمینه هوش مصنوعی پیشرو است (نرم افزاری که می تواند مرگ را پیش بینی کند).

در سال ۲۰۱۳ شرکت DeepMind به سابقه پزشکی ۱.۶ میلیون بیمار NHS از سه بیمارستان مختلف در انگلستان دسترسی پیدا کرد. در گذشته نامه ای از سوی Dame Fiona Caldicott در فضای مجازی فاش شده بود که دسترسی گوگل به سابقه پزشکی بیماران در انگلیسی را غیرقانونی اعلام می کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج