۷۳۴۶۵۸
۹ نظر
۵۰۳۰
۹ نظر
۵۰۳۰
پ

با اتمام فصل دوم؛

آغاز فصل سوم «کودک‌شو» بعد از محرم و صفر

برنامه «کودک‌شو» که مدتی است از شبکه نسیم پخش می‌شود و با اقبال عمومی مواجه شده است، بعد از محرم و صفر با فصل جدید خود به شبکه نسیم باز می‌گردد.

خبرگزاری صبا: تماشای برنامه های تلویزیون همواره جایگاه خاصی در زندگی افراد دارد. در این برهه از زمان پخش برنامه های «ترکیبی - تلفیقی » بینندگان زیادی را به پای شبکه های داخلی نشانده است.

آغاز فصل سوم «کودک‌شو» بعد از محرم و صفر

برنامه های خانوادگی مدتی بود که از کیفیت اولیه خود دور شده بودند، اما برنامه «کودک شو» با کیفیت بالا توانست مخاطبان زیادی را جذب کند.

رضا نصیری تهیه کننده این برنامه در گفتگو با «صبا » بیان کرد: فصل اول و دوم «کودک‌شو» به شدت مورد استقبال قرار گرفت، خود من فکر می‌کردم در زمان جام جهانی بیننده های کمتری این برنامه را دنبال کنند ، ولی طی دو شب حدود ۵۰۰ هزار پیام داشتیم و این نشان دهنده تثبیت جایگاه «کودک شو» در میان مردم است.

نصیری در خصوص ساخت فصل سوم این برنامه ادامه داد: فصل دوم تا ۱۶ شهربور که مصادف با اول محرم است ادامه دارد و ۱۶ شهریور این فصل به پایان می‌رسد. ما قطعا فصل سوم این برنامه را بعد از مدتی استراحت و استفاده از خلاقیت‌های جدید ادامه خواهیم داد و بعد از محرم و صفر انشاءالله فصل سوم را خواهیم داشت.

وی در خصوص مجری این برنامه افزود: اجرای پژمان بازغی به شدت مورد اقبال عموم قرار گرفته است و بی شک فصل سوم را نیز با او ادامه خواهیم داد.

گفتنی است؛ «کودک شو» یک مسابقه خانوادگی است که به کارگردانی رضا مهرانفر و تهیه کنندگی رضا نصیری و ابوذر پورمحمدی و اجرای پژمان بازغی در قالب دو فصل از شبکه نسیم پخش شده است که در آن خانواده ها برای جایزه بزرگ با هم رقابت می کنند اما بچه ها در دنیای کودکانه خود به بازی مشغولند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از الان توی گوگل کلندر تنظیم کردم بعد محرم و صفرم دوباره بیام برنامه های مفرح صدا و سیما ببینم

    • خوزستانی

      برنامه کودک شو خیلی عالیه از عوامل این برنامه تشکر میکنم چنین برنامه خوبی رو از شبکه نسیم پخش میکنن موفق باشید

    • زهرا

      برنامه کودک شو خیلی عالیه . تو رو خدا سری سوم هم بسازین

    • بدون نام

      کودک شو خیلی عالیه
      من به شدت طرفدار آقای پژمان بازغی هستم
      راستی یک نظر داشتم یک قسمت برنامه که جمعه هاست را مخصوص طرفدار ها قرار دهند برای مثال از طرفدار ها دعوت کنند تا یک گفت گو داشته باشد
      در این صورت هم طرفدار برنامه کودک شو زیاد می شود
      وهم عوامل کودک شو خوشحال

    • ریحانه

      باعرض سلام اگر میشه فصل سوم کودک شو حتما بزارید من دوفرزند دارم ک خیلی خیلی دوست دارن و برنامه خیلی خیلی عالی ودر شب های زمستان خیلی عالی ک درجدول بزارید همون ساعت شبا بلند هست وحوصله ماسر میرود ودر این کانال حتما نوبت پخشش را اطلاع بدید برنامه رو از دست ندیم بدونیم کی نشون میده ممنون از برنامه خیلی خوبتون

    • ریحانه

      توخدا سری سومو پخش کنید من دوفرزند دارم ک جایی اصلا نمیرن وشبای زمستان حوصله اشون سر میره ومنتظر برنامه کودک شو هستن هرشب منتظرهستیم خیلی دختر کوچکم کودک شورودوست دارد لطفا اطلاع بدید قبل از شروع ممنون

    • آرسین

      سلام برنامه کودک شو واقعا عالی بود فرزند من شدیدا علاقمند به شرکت در این برنامه است من از سری اول نیز ثبت نام کردم ولی متاسفانه موفق نشدیم ولی امیدوار که در این سری موفق به شرکت در مسابقه بشویم

    • Aitan

      فقط کودک شو بیاد دیگه هیچی نمیخوام

    • سیدمحمد

      فقط تروبه خون امام حسین این مجری راعوض کنیدمن نمیدونم که مسول کودک شوکیه چون اهل حسن آبادمشیرازیزدهستم سوادم ابتدایی هست ولی درکم ازدکترابیشتره عزیزان من چراازمردم نمیخواهیدکه بابت مجری نظربدن چقدرتکراری باباچندشه به خدا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج