جاباما
۷۳۴۷۱۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

امکانات جدید آخرین بروزرسانی بازی موبایلی PUBG

شرکت Tencent یک بار دیگر به روز رسانی بزرگب را برای بازی موبایلی PUBG منتشر کرده است که قابلیت‌های جدید و پیشرفت‌هایی را به همراه دارد. مهمتر از همه، حالت اول شخص اول است، که به بازیکنان تجربه گیم پلی بهتری را ارائه می‌دهد.

برترین ها - ترجمه از احمد محمدی: شرکت Tencent یک بار دیگر به روز رسانی بزرگ را برای بازی موبایلی PUBG منتشر کرده است که قابلیت های جدید و پیشرفت هایی را به همراه دارد. مهمتر از همه، حالت اول شخص اول است، که به بازیکنان تجربه گیم پلی بهتری را ارائه می دهد. البته اگر شما حالت جدید را دوست ندارید یا توانایی های موبایل تان پاسخگوی آن نیست، می توانید به همان نمای سوم شخص بازگردید.

امکانات جدید آخرین بروزرسانی بازی موبایلی PUBG

علاوه بر این بروزرسانی جدید شامل مورد مهم دیگری نیز می شود: «Royale Pass Season 1»! که به بازیکنان اجازه می دهد، نقاط نبرد جدید، پاداش های جذاب، تقویت کننده های امتیازگیری برای دست یافتن هر چه سریع تر به مراحل بالاتر را دریافت کنند.

امکانات جدید آخرین بروزرسانی بازی موبایلی PUBG

همچنین، Tencent امکان دسترسی به دو ارتقای پولی را فراهم آورده است؛ «ارتقای الیت» (۱۰ دلاری) و «ارتقای الیت پلاس» (۳۵ دلاری)، که هر یک از این سطوح ارتقا شامل پاداش های ارزشمندی مانند سلاح های کمیاب، پول (قابل استفاده) درون بازی، هواپیما و لباس های جنگی و یک ماموریت الیت هفتگی را نیز شامل می شود.

امکانات جدید آخرین بروزرسانی بازی موبایلی PUBG

این به روز رسانی همچنین امکان می دهد که به بازیکنان دیگر هدیه بدهید و نیز بعضی کاراکترهای شخصیت آسیایی را به بازی اضافه می کند. گزینه اتصال به دو شبکه اجتماعی از موارد دیگر اضافه شده در این بروزرسانی است؛ به اضافه یک نقشه کوچکتر، و سلاح و هواپیمای تکمیل شده.

امکانات جدید آخرین بروزرسانی بازی موبایلی PUBG

تا زمانی که بازی موبایلی Fortnite برای پلتفرم های اندروید ارائه شود، بازی موبایلی PUBG می تواند در میان کاربران این ژانر از بازی های جنگی، طرفداران زیادی کسب کند، و به نظر می رسد کمپانی Tencent به خوبی از این موضوع آگاه است و به همین دلیل به روز رسانی های مکرر و معنی داری برای این بازی ارائه می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج