۷۳۵۰۳۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

سیفی: به آثار موش و گربه‌ای بیشتر توجه می‌شود

حجت الله سیفی کارگردان «بادسوار» از اکران این فیلم در آبان ماه سال جاری گفت.

خبرگزاری مهر: حجت الله سیفی کارگردان و تهیه کننده سینما درباره فیلم سینمایی «بادسوار» گفت: این فیلم آماده نمایش شده و قرار است در جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان به نمایش دربیاید، ضمن اینکه برای اکران آن هم برنامه ریزی کرده و در نظر داریم «بادسوار» را در مهر و آبان با پخش کنندگی شرکت پخش خودمان با نام ناهید فیلم به نمایش بگذاریم زیرا در این ایام بچه ها به همراه خانواده ها به تماشای این فیلم بنشینند و هدف ما نیز همین است.

سیفی عنوان کرد: امیدواریم آموزش و پروش از این فیلم در زمان اکران حمایت کند و مثل فیلم قبلی من با عنوان «بچه های جسور» به زمین نخورد زیرا «بچه های جسور» که یک فیلم فرهنگی بود با بی درایتی آموزش و پروش نفروخت. این امر باعث دلسردی افرادی می شود که با نگاه فرهنگی اقدام به فیلمسازی می کنند چراکه گویا این روزها بیشتر به فیلم های موش و گربه ای بیشتر توجه می شود تا فیلم های فرهنگی.

این تهیه کننده با اشاره به دیگر اثرش با عنوان «همین چند روز» به کارگردانی و نویسندگی وحید قاضی بیان کرد: سال گذشته پیش تولید این اثر را آغاز کردیم اما پس از چندی به دلیل نداشتن بودجه کارهای تولید «همین چند روز» متوقف شد از همین رو امیدوارم بعد از برگزاری جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان بتوانیم کارهای تولید این اثر را از سر بگیریم.

وی در پایان گفت: این روزها مشکلات مالی و اقتصادی گریبان همه به ویژه آنهایی را که فیلم های فرهنگی می سازند گرفته است که امیدوارم این مشکلات حل شود و دوستان به اینگونه از فیلم ها هم توجه کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج