۷۳۵۳۵۹
۲ نظر
۵۰۲۲
۲ نظر
۵۰۲۲
پ

بازداشت ۴ ایرانی به جرم قاچاق مواد در گرجستان

مسئول اداره کل مبارزه با جرایم سازمان یافته گرجستان، از بازداشت چهار تبعه ایرانی به اتهام قاچاق و فروش مواد مخدر در این کشور خبر داد .

خبرگزاری ایرنا: مسئول اداره کل مبارزه با جرایم سازمان یافته گرجستان، از بازداشت چهار تبعه ایرانی به اتهام قاچاق و فروش مواد مخدر در این کشور خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری ' نیوز گئورگیا ' ، ماموکا چلیدزه امروز ( پنجشنبه) در یک نشست خبری گفت : پلیس گرجستان اخیرا یک شهروند ایرانی که ۸۰۰ گرم ماده مخدر هروئین در ۲۸۲ بسته همراه داشت را در شهرستان مارنئولی بازداشت کرد .

وی افزود: همچنین در قالب عملیات مبارزه با قاچاق مواد مخدر ، یک تبعه دیگر ایران نیز در یکی از هتل های شهر تفلیس بازداشت و از وی یک کیلوگرم تریاک کشف و مصادره شد .

چلیدزه اظهار داشت : این شهروند ایرانی ممکن است به هشت تا ۲۰ سال زندان محکوم شود .

این مقام گرجی گفت : دو شهروند ایرانی دیگر نیز در گذرگاه مرزی ' قیرمیزی کئرپو' واقع در مرز مشترک گرجستان و جمهوری آذربایجان بازداشت شدند و از آنها ۹۰۰ گرم هروئین در ۱۹۳ بسته کشف و مصادره شده است .

چلیدزه خاطرنشان کرد : بر اساس قانون کیفری گرجستان این دو شهروند ایرانی نیز ممکن است به هشت تا ۲۰ سال زندان و یا حبس ابد محکوم شود .

وی افزود: پلیس گرجستان از اوایل سال جاری میلادی تا به حال ۷۲ نفر را به اتهام فروش مواد مخدر بازداشت کرده و در این مدت ۱۳ کیلوگرم هروئین ، هفت هزار قرص مخذر، ۱.۳ کیلوگرم کوکائین و ۳.۵ کیلوگرم روانگردان کشف و مصادره کرده است .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهاجر

      هرجا ایرانی باشه مواد مخدر هم هست

    • علی

      قابل توجه اون دسته از دوستانی که میگن افراد غیرایرانی مسئول تمام بدختی ما هستن قتل تجاوز دزدی بیکاری نتیجه وجود این افراد در کشور ماست . آیا ایرانی ها همه گل بی خار هستن؟ مطمئنا همه جا و در همه زمان انسان های خوب و بد هستن و منصفانه نیست گناه کسی رو پای کسی دیگه بذاریم. همون طور که ما انتظار داریم بقیه کشورها با ما محترمانه برخورد کنند و حق تحصیل و حق شهروندی ما رو رعایت کنند همین حق رو باید برای بقیه قائل باشیم . اگه نگاه ما به اتباع دیگر کشورها در ایران نگاه ارباب و رعیت باشد پس انتظار خیلی بیخودی داریم که کشورهای دیگر با اتباع ما خیلی محترمانه برخورد کنند. یاد سخن یکی از بزرگواری دین افتادم که میفرماید هرآنچه را برای خود میپسندی برای دیگران هم بپسند و هرآنچه برای خود نمیپسندی برای دیگران هم نپسند. واقعا عمل به همین یک جمله دنیای ما رو گلستان میکنه.
      با آرزوی موفقیت و خوشبختی برای همه
      یا علی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج