جاباما
۷۳۵۳۶۲
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

سردار سلامی: نفوذ ایران در منطقه، غیرقابل حذف است

سردار سلامی گفت: از دست دادن قدرت نفوذ منطقه‌ای غیرممکن است، زیرا نفوذمان معنوی است.

خبرگزاری فارس: سردار حسین سلامی عصر امروز در مراسمی که به مناسبت شهادت دکتر مصطفی چمران و روز ملی بسیج اساتید در دانشگاه فردوسی برگزار شد، گفت: اساتید، مروجان علم و سازندگان بنای اندیشه و تفکر در جامعه هستند.

سلامی تأکید کرد: هرچه زمان می‌گذرد، انقلاب ما بزرگ‌تر می‌شود و هرچه بزرگ‌تر می‌شود، سطوح تماس او با دشمن بیشتر می‌شود و هرچه انقلاب عمیق‌تر پیش می‌رود، چالش‌ها متنوع‌تر و میدان پیچیده‌تر می‌شود، رابطه بین این چالش‌ها، فضایی غیرخطی و غیرقابل‌پیش‌بینی برای ما ایجاد می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: خداوند به رهبران بزرگ انقلاب ما تفکر راهبردی، ژرف‌اندیشی، دشمن‌شناسی و قاعده‌شناسی در میدان نبرد هدیه می‌دهد و دشمنان به تدریج از عقل راهبردی تهی می‌شوند.

وی دلیل عدم وقوع جنگ را قدرتمندی ایران اسلامی دانست و عنوان کرد: دشمن می‌خواهد با کاهش و قطع نفوذ منطقه‌ای انقلاب دوباره میدان تمرکز را اینجا قرار دهد اما فراموش نکنید اینکه شما به دشمن نزدیک‌تر شوی بسیار آسان‌تر از زمانی است که می‌ایستید تا دشمن به شما نزدیک‌تر شود.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه دشمن وقتی به ما حمله می‌کند که به دست خود ضعیف شده باشیم افزود: دشمن دست گذاشته‌ است روی نفوذ منطقه‌ای ایران و بعضی دوستان هم فکر می‌کنند اگر ما در این زمینه کوتاه بیاییم همه چیز تمام می‌شود در صورتی که ما امروز با ایستادگی و گشودن مرزهای جدید و ایجاد ساختارهای جدید قدرت موفق بوده‌ایم.

سردار سلامی با اشاره به اینکه از دست دادن قدرت نفوذ منطقه‌ای غیرممکن است، زیرا نفوذمان معنوی است اظهار کرد: عقب‌نشینی از خاکریز اول یعنی از دست دادن همه‌ چیز و این قاعده نبرد با دشمن است، بعد می‌گویند موشک‌ها را متوقف کنید و بردشان را کاهش دهید، یعنی قدرت بازدارنده خود را کنار بگذاریم و عجیب است از کسانی که هنوز فکر می‌کنند این نحوه تعامل با دشمن پاسخگوست.

سردار سلامی خاطرنشان کرد: بعضی از آقایان نامه نوشته‌اند که ما با آمریکا مذاکره مستقیم کنیم، ما چهل سال تجربه داریم و کاملا دشمنانمان را شناخته‌ایم، ما عزیزیم و دشمنان ما عزت ما را نمی‌خواهند، این‌ها را برای دانشجویان بیان و ذهنشان را آشنا کنید تا فرق بین ذهن ذلت‌آمیز را با تفکر عزت‌بخش بفهمند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود بر سپاه و ارتش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج