۷۳۵۴۰۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

زهتاب: پیشکوستان سینما خانه‌نشین شدند

بازیگر سریال "مریم مقدس" گفت: بودجه محدودی برای تولید آثار سینمایی در نظر گرفته می شود و تهیه کنندگان ترجیح می دهند این بودجه کم را بین خود و دوستانشان تقسیم کنند. این بودجه صرفاً مخصوص چندین بازیگر محدود است و بقیه بیکار هستند.

خبرگزاری میزان: محسن زهتاب بازیگر سینما و تلویزیون درخصوص فعالیت خود در عرصه بازیگری در سال ۹۷ گفت: متاسفانه در سال جدید هیچ پیشنهادی برای بازی در سینما و بازیگری نداشته ام. به تصور من کمبود بودجه باعث شده که من و امثال بیکار باشیم.

وی در ادامه افزود: بودجه محدودی برای تولید آثار سینمایی در نظر گرفته می شود و تهیه کنندگان ترجیح می دهند این بودجه کم را بین خود و دوستانشان تقسیم کنند. این بودجه صرفاً مخصوص چندین بازیگر محدود است و بقیه بیکار هستند.

زهتاب: پیشکوستان سینما خانه‌نشین شدند

بازیگر فیلم "ملک سلیمان" درباره وضعیت کنونی سینما تاکید کرد: سینمای ایران رویه عجیبی را پی گرفته که در هیچ جای جهان سابقه ندارد. به طور معمول بازیگر وقتی به دوره میانسالی می رسد پیشنهادات چندین برابر می شود و همه سعی می کنند از وی یاد بگیرند اما در ایران این وضعیت برعکس است و شما وقتی پنجاه ساله شوید کنارتان می گذارند.

وی با اشاره به وجود رابطه در سینما افزود: در سینمای این روزها بعد از یک سنی شما محو می شوید. تهیه کنندگان به جای استفاده از بازیگران باتجربه عمو و خاله و عمه خودشان را در نقش های میانسال می گذارند.

بازیگر سریال "مریم مقدس" سینمای فعلی را خالی از محتوا خواند و اشاره کرد: سینمای ایران محلی برای بازیگرانی با چشم و ابروی زیبا شده است. به این وضع به تولیدات کنونی اثر سینمایی نمی گویند زیرا هیچ هنری در سینمای امروز وجود ندارد. همه داستان به یک دختر و پسر ختم می شود و مشخص است که مخاطب باید از دیدن این آثار تکراری خسته شود.

زهتاب با اشاره به غیبت چند ساله خود از سینما خاطرنشان کرد: بیکاری فقط شامل حال من می شود. بسیاری از پیشکسوتان سینما خانه نشین شده اند و در مشکلات مالی و اقتصادی غوطه ور شده اند. با وضعیت فعلی و روابطی که در سینما وجود دارد هیچ امیدی به تغییر در این هنر نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج