۷۳۵۴۷۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

قتل شنیع اسکوبار بس نبود؟

کارلوس سانچز، ستاره‌ی کلمبیایی بعد از دریافت کارت قرمز در بازی تیم ملی کشورش با ژاپن که با پیروزی ژاپن همراه بود، به قتل تهدید شده است.

ورزش سه: آنچه این موضوع را جدی و تلخ می‌کند، یادآوری ماجرای آندرس اسکوبار است که در جام جهانی ۹۴ آمریکا بعد از گل به خودی‌ای که به ثمر رساند به قتل رسید.

سانچز که به عنوان بازیکن خط میانی در فیورنتینای ایتالیا بازی می‌کند و سابقه‌ی بازی در استون‌ویلا را دارد، ضربه‌ی شینجی کاگاوا را با دست دفع کرد تا دروازه‌ی تیمش را از باز شدن حتمی نجات دهد. ژاپن صاحب پنالتی شد و سانچز در اولین دقایق مسابقه کارت قرمز را مقابل چشمانش دید و از زمین بیرون رفت.

ژاپن در نهایت با نتیجه‌ی ۲-۱ به پیروزی رسید تا کلمبیایی‌ها اولین بازی خود در جام جهانی را با شکست پشت سر بگذارند. با اینکه سرمربی کلمبیا با نام بردن از سانچز، از او به عنوان " یکی از مهمترین بازیکنان کلمبیا " یاد کرده ولی هافبک کلمبیا در روزهای اخیر، در شبکه‌های اجتماعی با پیام‌هایی بسیار تلخ و گاه نفرت‌برانگیز بمباران شده.

یک کاربر، تصویر سانچز را کنار عکسی از اسکوبار گذاشته و نوشته " من یک رویا دارم. یک پیشنهاد ". کاربر دیگری نوشته " اگر اسکوبار به خاطر گل به خودی کشته شد، پس کارلوس سانچز هم باید به درک واصل شود ".

به گزارش گاردین، پلیس کلمبیا واحدی از پلیس سایبری این کشور را به طور ویژه مامور بررسی این تهدیدها کرده.

سانچز به دلیل محرومیت روز یکشنبه در مقابل لهستان به میدان نخواهد رفت اما خامس رودریگز که در بازی مقابل ژاپن به عنوان یار تعویضی به میدان آمد حالا از نظر بدنی آماده است و می‌تواند از آغاز در ترکیب تیم ملی کشورش به میدان برود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج