جاباما
۷۳۵۵۱۰
۳۴ نظر
۵۰۰۹
۳۴ نظر
۵۰۰۹
پ

کاهش ۴۰ میلیون تومانی قیمت مزدا ۳

رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران از کاهش قیمت‌ها در بازار خودرو در چند روز اخیر خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران از کاهش قیمت‌ها در بازار خودرو در چند روز اخیر خبر داد.

سعید موتمنی اظهار کرد: بازار خودرو از التهاب گذشته فاصله گرفته است و شاهد کاهش قیمت خودروهای مونتاژی و همچنین خودروهای پر تیراژ هستیم.

وی با بیان این که افزایش عرضه از سوی خودروسازان از دلایل کاهش قیمت‌ها در بازار است، خاطر نشان کرد: در این شرایط واسطه‌هایی که به امید افزایش قیمت‌ها خودروها را انبار کرده بودند به هراس افتاده و از ترس کاهش قیمت، این محصولات را در بازار عرضه کرده‌اند که خود تاثیر مثبتی بر نزولی شدن قیمت ها داشته است.

رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران، ادامه‌ داد: خوشبختانه خودروسازان در طرحهای جدید فروش خود محصولات را به صورت پلاک شده و بدون امکان انتقال مالکیت و صلح عرضه می‌کنند که همین عامل باعث کوتاه شدن دست واسطه‌ها از این خودروها شده است.

وی افزود: در گذشته شاهد بودیم که خودروها به صورت کارتکس و بدون پلاک عرضه می‌شدند و واسطه‌ها خودروها را خریداری و به امید افزایش قیمت‌ها انبار می‌کردند که هم اکنون این امکان از بین رفته است.

وی با بیان این که در صورت ادامه عرضه مناسب از سوی خودروسازان همچنان شاهد کاهش بیشتر قیمت‌ها در بازار خودرو خواهیم بود، تصریح کرد: بازار خودرو آرام شده است و التهاب هفته‌های اخیر در حال‌ از بین رفتن است؛ ضمن این که پیش‌بینی می‌کنیم در آینده نیز شاهد کاهش هر چه‌ بیشتر قیمت ها باشیم.

موتمنی در ادامه صحبت‌های خود، خاطر نشان کرد: در حال‌ حاضر در خودروهای مونتاژی، قیمت مزدا۳ از ۲۳۰ میلیون تومان به ۱۹۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۸ از ۲۲۵ میلیون تومان به ۱۷۶ میلیون تومان و سراتو از ۱۶۶ میلیون تومان به ۱۵۰ میلیون تومان کاهش یافته است.

رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران، بیان‌ کرد: قیمت ساندرو استپ‌وی اتوماتیک نیز از ۹۴ میلیون تومان به ۸۴ میلیون تومان، ساندرو معمولی اتوماتیک از ۸۳ میلیون به ۷۴ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ صندوقدار V۸ از ۵۰ میلیون تومان به ۴۶ میلیون تومان و پژو ۲۰۶ تیپ۵ از ۵۱ میلیون تومان به ۴۸ میلیون تومان کاهش یافته است.

در چند هفته‌ اخیر بازار خودرو با افزایش لجام گسیخته و شدید قیمت‌ها روبرو شده بود؛ به صورتی که کارشناسان هشدار می‌دادند قیمت‌ها در این بازار حبابی شده است. کارشناسان به مصرف کنندگان توصیه می‌کردند فعلا از خرید خودرو خودداری کنند تا حباب بازار از بین رفته و قیمت‌ها کاهش یابد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همین طوری بیاد پایین
      خوب میشه
      سقوط ازاد قیمت خودرو

    • بدون نام

      معلوم نیست کدوم با بصیرتی داره رخت چرکاشو میشوره که کل مملکت رو حباب برداشته...

    • بدون نام

      خیلی خیلی خیلی خوبه

      کمپین علی کریمی جواب داد

      درود به علی کریمی

      # نه به خرید

      نمی خریم

      به زودی همه چیز ارزان خواهد شد

    • بدون نام

      ماشینی که صدمیلیون گران شده و بیست میلیون الان قیمتش پایین بیاد که بهش نمی‌شه گفت ارزانی!!! با همین حربه همه اجناس رو گران و مردم رو فریب میدن

      پاسخ ها

      • حسین

        چه روشهای نوینی در بازار این کشور هست خودرو که در انحصار دولت است بیکباره قیمت دوبرابر می شود بعد ده یا بیست میلیون کاهش پیدا می‌کند میگویند ارزان شده است

      • بدون نام

        الان سالهاست سیاستشون ۱۰۰تومن میکشن بالا یه تومن پایین بعد میگن ارزون شد کلاه بردارها

      • بدون نام

        دقیقا

      • ارس

        موافقم

      • بدون نام

        احسنت به شما ولی فکر میکنید چند نفر از مردم ایران دیگه گول نمی خورن هنوز زیادن افرادی که باور میکنن .

    • بدون نام

      این ارزون شدن فقط بخاطر اینه که مردم یه مدت نخریدن اگه الان برن بخرن سر۶ماه باز قیمتا میره بالا واینبار چون کم کم افزایش داشته کسی اعتراضم نمیکنه اما اگه یه ماه دیگه مردم نخرن مجبور میشن قیمتا رو از قیمتای سال۹۶هم کمتر کنن

    • بدون نام

      بازم مسخرت این قیمتها
      کسی نمیخره هر کس با این قیمتخا بخره واقعا معلومه
      خودشم پولای باد اورده پیدا کرده
      هرکس بخره خره

    • بدون نام

      بازم مسخرت این قیمتها
      کسی نمیخره هر کس با این قیمتخا بخره واقعا معلومه
      خودشم پولای باد اورده پیدا کرده
      هرکس بخره خره

      پاسخ ها

      • علی

        من و تو که نمیتونیم بخریم میگن پول باد اورده واگر نه خیلی ها دکتر و مهندس و شرکتی هستن ....الکی تهمت نزنید ....

      • محمد

        از خرم خرتره

    • بدون نام

      ماشین چند سال پیش عجیب قیمتا چند برابر شد هنوز که هنوزه مردم میگفتن قیمتا تخیلیه همین قیمتا دوباره چند برابر شده واقعا مردم اسب فرض کردین؟!

    • وانک لاعلاخلق عظیم

      ملت شریف ایران به هیچ وجه گول حرفهاشون نخورید بیست ملیون هرماشین گرون شده الان میگه ده ملیون ارزون شده خرخودتی اصلا ماشین نخرید لوازم برقی نخرید فقط نان ومایستلزم خانه برای خوردن تابفهمن ملت ایران توگوششون میزنه چقدباید اینا به مابخندند

    • بدون نام

      عجب ترفندهایی، مردم سرشان کلا میزاارن

    • بدون نام

      من که شرمنده ام ازاینکه دراسران زندگی می کنم ای کاش دریک کسورکوچک بی نام نشان بودم ای کاش درکشوری بودم که مسولینش ادعای ولی اللهی نداشتندای کاش درکشوری بودم که باانسانهازندگی می کردم نه باگروهی گرگ وحشی که درپی غافلگیری وفرصت طلبی باشندکه ضعفاراپاره کنندتاخودگردن کلفت تروچاق ترشوند ای کاش درکشوری بودم که بجای اماردرست کردن کارمثبت کردن راسرلوحه کارشان قرارمی دادندودرپایان یقین دارم این کشورامام زمانی نیست این کشورشیطانی است وعواملش همگی کارمندان شیطان .والسلام علی من التبع الهدی

    • بدون نام

      بخدا شیطان باید یه دوره کلاس باید بیاد پیش شما ببینه با این حقه بازیهاتون

    • بدون نام

      مردم فریب نخورید خودرو صفر نخرید ...

    • رضا

      خودروساز پس از عقد قرارداد تعهد دارد. کجای دنیا علیرغم وجود قرارداد برای مشتری پیغام میدن که بیا سفارشت رو به اجبار عوض کن. نمایندگان مردم در مجلس و دولت کجا پنهان شده اند که هیچ اظهار نظری نمیکنن؟!
      آقای نماینده مجلس اظهار فضل نمودند که پژو با رفتن از ایران سرمایه هایش را رها کرد و متضرر شد! چرا فذار به جلو میکنید؟ چرا قرارداد ایران خودرو با پژو را منتشر نمیکنید؟ چرا مقصرین و رشوه گیران رو معرفی نمیکنید؟ سرمایه های پژو رفت تو جیب ایران خوب چرا ضررش رو باید مردم بدهند؟

    • رضا

      ثبت نام 2008 توسط ایکاپ بوده. یک طرف قرارداد پژو است. مناسبات دو شرکت به هم میخوره و نمیخوان علنی کنن به خودشون مربوطه. باید از طرف مردم ایران و ثبت نام کنندگانشون به دادگاههای بین المللی شکایت کرده و پژو رو موظف کنن حتی اگه به ایران برنمیگرده خودروهای قرارداد بسته رو به مردم تحویل بده.
      ولی آقایون فقط به فکر خودشون هستند و عمده ضررها باید به دوش مردم باشه.
      تو قرارداد جدید با پژو اعلام کردند چند صد میلیون یورو پژو جریمه پرداخت کرده. این جریمه میره به جیب ایران خودرو ولی ضررش رو ما مردم در دوران تحریم و با گرفتن خودروهای آشغال با قطعات درجه سوم چینی اون هم با قیمت و انتظار و منت بالا تحمل کردیم. پس کجا هستند رسانه ها؟ چه میکنند نماینده های مردم؟
      چرا هیچ رسانه ای گزارشی از تاخیر شش ماهه 2008 یا وضعیت ثبت نام ساندرو یا همه تاخیرات و بد عهدی های دیگه خودروسازان منتشر نمیکنه و اونها رو به چالش نمیکشه؟ آیا باید حتما اعتراض و تجمع صورت بگیره که آقایون به خودشون تکون بدن؟

    • بدون نام

      لطفا ماشین نخرید بعداز سه ماه پراید میشه 10تومن.میگی نه امتحان کنید

    • بدون نام

      اگر دولت فروش سکه و طلا یا حتی در صورت امکان ارز را آزاد کند با این تفاوت که فروش با نرخ مصوب و خرید با قیمت پایین تر از آن باشد ،تا نگهداری سکه و طلا در دراز مدت صرفه اقتصادی برای خریدار نداشته باشد ،در عوض پاداش هایی برای ورود سرمایه به کارخانه ها قرار دهند.

    • مهدی

      قیمت حدود شصت هفتاد درصد بالا میره بعدش پنج تا ده درصد قیمت پایین میاد میگن ارزون شد.....عجب

    • بدون نام

      وااا ساندرو که پنجاه و خرده ای بود.حالا میگه ارزون شده 74تومن . خودتون خر و احمق هستید. ما که با پرایدم کارمون راه میفته لعنتی ها.عمرا پول زحمتمون رو بدیم به شما کفتارهای حرام خور .

    • بدون نام

      فقط نخرید با نخریدن ارزون خاهد شد وسلام

    • بدون نام

      این ماشینها بیش از 3 ملیون نمیارزد نخرررررررررررید

    • محمد

      خدا لعنتون کنه یعنی انقدر بی در و پیکره که تو یه لحظه ۴۰ میلیون این ور اون میشه والله من با این سنم هنوز ۴۰ میلیون ندارم

    • مسعود

      من کاری باافزایش وکاهش قیمت خودروندارم فقط میخوام بدونم آخه این ساندرو استپ وی که هیچ فرقی با ال نود نداره چرا90میلیون شده وآیا هیچ آدم کم عقلی گیرمیادکه این قوطی حلبی رو90تومن بخره؟

    • بدون نام

      مزدا ۱۲۰ میلیونی رو دارن ۱۹۰ میفروشن.میگن ارزون شده.ما هم که خوابیم.بابا شما عمرو عاص رو هم درس میدین....

    • مهدی ساکن شهر اسلام آباد غرب واقع در استان کرمانشاه هستم. دارای دانشمند رشته برق شاخه قدرت و دانشمند رشته برق شاخه الکترونیک هستم .

      سلام سردار آقایان. الحمدالله قیمت ماشین ها ی شماها چند است که بتوانم از شماها یک دستگاه ماشین را خریداری کنیم.

    • سرباز گمنام

      من الان ساندرو ۷۴ تومنی میخوام،کی داره؟مفتگوییی محضه.
      خودروساز های انحصاری اگه توانایی تعادل عرضه و تقاضای بازار بر اساس قیمت کارخونه رو ندارن؛دلیل عدم انصرافشون از انحصار طلبی چیه؟
      چه کسی این شرکتها رو حمایت میکنه؟
      چرا نماینده های مردم در مجلس سکوت کردن؟مگه ویتارا هدیه گرفتن؟وقتی توانایی ندارید، چرا عوارض گمرکی رو برنمیدارید تا بتونیم از کشورهایی که توانایی رقابت در این کارزار تحریم را دارند ورود کننند؟
      بالاخره یک روز پرده های غفلت کنار می رود و کلیه مقصران با خاک یکسان خواهند شد.

    • سرباز گمنام

      باشه؛باشه.وقتی ما دولت داریم که وظیفش کنترل و نظارت و ساماندهی کلیه اقدامات اداری و اجرایی در کشور هست؛این بحث نخریدن و نخریدن ها چه معنی داره؟
      ما مرغ نمیخریم تا مرغ ارزون شه ولی دولت بجای ساپورت و یا اعطائ دانه با سوبسید به مرغدار؛مرغ منجمد رو با قیمت ۲ هزار بالای قیمت مرغ زنده وارد بازار میکنه تا بصورت فرمایشی قیمت مرغ بکشه بالا؟این هست یا نه؟
      دولت قرار بود نماینده ما تو اداره کشور باشه،دشمن ما تو تهیه معیشت اولیه شده.آقای روحانی نمیخواییم خدمت کنی و درست کنی برادر.خودت با شعارهات برو،ای حقوقدان با کمالات برو.برو که دیگه به لبریزی صبر ما چیزی نمونده و فقط به جهت سوئ استفاده نکردن امریکا و غرب و حفظ خون شهدای عزیز سکوت کردیم و بس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج